דף הבית חוק ומשפט תעבורה תעבורה- עורך דין תשלום קנס
תעבורה- עורך דין תשלום קנס
דנה הראלי 04/01/11 |  צפיות: 3379

תעבורה- עורך דין תשלום קנס

לאחרונה גוברת המודעות לנהיגה שבניגוד לחוק – תוך קמפיינים באמצעי המדיה השונים לנהיגה תחת השפעות סמים ושכרות, לנהיגה ללא רישיון נהיגה או ביטוח חובה, לנהגים שמשתמשים בטלפון הנייד ברכב באופן שאינו חוקי (ללא דיבורית מותקנת ברכב), הרי שאז החוק מטפל בעבריינים באופן מחמיר למען יראו ויראו ושהעניין לא יחזור על עצמו. על הנהגים מוטלים עונשים חמורים שמתבטאים לא רק באמצעות כסף אלא גם שלילת רישיון ועבודות שירות. אנשים אלו מגיעים על פי רוב עם הזימון למשפט ומקבלים לידיהם את רוע גזר דינם כפי שנגזר מלמעלה. לאותם האנשים ישנה האפשרות לפנות לעורך דין תעבורה שיפעל להקלה בעונש ואף למחיקתו כליל.

דו"ח חניה – מקרה שהיה...

במקרה לדוגמה שהיה, רכב חנה באופן חוקי לחלוטין בצידי כביש שצבע שפת המדרכה שלו הינו אפור. למחרת, גילה הנהג להפתעתו כי המדרכה נצבעה במהלך הלילה בצבעי כחול –לבן, והנה מונח על השמשה הקדמית דו"ח עירייה. משיחה מול מוקד העירייה נאמר כי ניתן לגשת ולבטל את הדו"ח – והוא יבוטל באופן מיידי. הנהג ניגש לאחר המועד הנקוב לערעור על דו"ח, ובמקביל לא רק שלא ביטל את הדו"ח אלא שנאמר לו שלא בוצעה שום צביעת מדרכות בסמוך לתאריך זה ועל כן עליו לשלם את הדו"ח בתוספת קנס והבנת התרגום. במצב זה, לנהג יש שתי אפשרויות: אוזלת ידו להוכיח לעירייה כי יום לפני הייתה מדרכה אפורה, או להיעזר בעורך דין תעבורה .

גביית חובות על ידי עורכי דין

בתקופה האחרונה התעוררה תופעה שבה הליך גביית החובות לדו"חות חניה נעשים ע"י משרדי עורכי דין. הלכה למעשה, אותו עורך דין תעבורה עלול להשתמש בכוח שבידיו ושלא להיזהר בדבר האתיקה המקצועית ודייקנות בזכויות החייב. ממש מסיבות אלו כבר בוטלו בעבר דו"חות חניה שלא הייתה בהם חוקיות הודעות תשלום קנס תעבורה מסוג זה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה הראלי


 


מאמרים נוספים מאת דנה הראלי
 
ערן שלזינגר- הדפסת חולצות לאירועים מיוחדים
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

אורי עצמון- הדפסת חולצות בית ספר
עיצוב חולצה לילדים לבית הספר – זו חולצה שמלווה את הילד לכל אורך היום – בשיעורי החינוך הגופני ובהפסקות, מתחת לבגדים או כמלבוש העיקרי לבית הספר.

דנה תדמור מציגה: מצלמות סמויות - לתעד כל רגע במעקב
עוד חידוש כללי בעולם הבילוש, ובייחוד המצלמות למעקב וגם המצלמות הנסתרות הוא שדרוגן לאיכות צילום בHD. הדבר מבטיח תיעוד של המתרחש בצורה חלקה יותר שניתן מיידית להבין את המתרחש בה.

אקסיום אופנת בגדים לילדות
כשהולכים לאירועים לילדים או למבוגרים ויש צורך להיראות יפה ומגונדר, ישנן שמלות מיוחדות לאירועים כמו גם שמלות ערב. פריטי לבוש אלו עולים לרוב סכומי כסף גבוהים יותר, ומי שאינו מעוניין מטעמיו – שלו להזין את פרטיו באתר יכול ליצור קשר טלפוני עם החנות ולהמשיך את הטיפול בתשלום באופן שנוח לו.

פאונדרס הלבשה - חולצות לחתונה - קלאסיות או מפתיעות ?
09/04/13 | חתונות
אחד מן השלבים המשעשעים והכיפיים ביותר בחתונה, הוא שלב הריקודים עם החברים. בשלב זה של החתונה הזוג סוף משחרר לחץ, נהנה ומבלה. בשנים האחרונות, נכנסה מודה חדשה לעולם החתונות והיא חולצות החתונה.

פאונדרס- הפקות ארועים לכל כיס
הפקת ארועים בשנים האחרונות הפכו להיות אחת מההוצאות הגדולות ביותר עבור כל משפחה. בחירת הצלם, אולם ארועים, מעצב וכדומה הם רק חלק מההוצאות הנכנסות תחת קטגוריה זו של הפקת ארוע.

ערן שלזינגר- גן ארועים מה לבדוק?
הדבר החשוב ביותר בעת תכנון ארוע הוא בחירת המקום בו הוא ייתקיים. כיום אין ספק שארוע במקום פתוח מספק חוויה מדהימה לעומת ארוע במקום סגור. שלל הריחות, הצבעים והאוויר הטבעי

עו"ד דנה תדמור- מכרזים-חוקים והגבלות
מכרז היא שיטה להצעת עבודה תמורת מחיר מסוים על פי בקשה. בשיטת המכרז נלקח הספק אשר מציע את איכות העבודה הטובה ביותר תמורת המחיר הנמוך ביותר. מכרז הוא הליך משפטי

אריאל אורי עצמון- משחקים לתינוקות בני שנתיים
20/03/13 | הורות
אם אתם מצפים לתינוק חדש במשפחה, וודאי אתם מתארגנים כבר מבחינת כל הציוד הדרוש. אך מה לגבי משחקים? משחקים לתינוקות הפכו לדבר יקר במיוחד, ובמציאות בה יוקר המחיה גבוה

אקסיום- התפתחות וצעצועים לתינוקות
20/03/13 | הורות
ההתייחסות לילדים ובמיוחד לתינוקות עברה שינוי מהפכני בעשרות השנים האחרונות ואם בעבר ילדים יצרו שעשוע עבור עצמם, כיום תעשיית המשחקים מציעה שפע של אפשרויות לצעצועים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI