דף הבית רפואה ובריאות הפסקת עישון גמילה מעישון – כל היתרונות הבריאותיים
גמילה מעישון – כל היתרונות הבריאותיים
VPR 17/01/11 |  צפיות: 3614

בתיכון, כשהתחלתם לעשן, זה היה מגניב. הייתה לכם את הקליקה שלכם, הייתם המגניבים. בזמנו לא חשבתם על מה בריא מה לא. אז לעשן זה אולי מדליק, אבל לא בריא. בגיל 17 עוד לא מרגישים כמה זה מזיק. אבל אם אתם אנשים מעשנים - ולא חשוב כמה שנים - גמילה מעישון תעזור לכם לחזור להיות בריאים.

הדרך ארוכה היא וקשה

הלכתם לבקר את סבתא בבית הדירות הישן שלה, אבל שם אין מעלית. אחרי 14 מדרגות אתם מתנשפים ושואלים את עצמכם - איפה הימים שעשיתם את כל שלושת הקומות בריצה בלי טיפת זיעה? הפיתרון הוא אחד - לכו לגמילה מעישון.

גמילה מעישון: קל להגיד, קשה לבצע

נכון, קל יותר לומר 'תפסיק לעשן' מאשר לבצע בפועל. אבל אין כמו לנשום אויר בצורה סדירה או לקחת אותו מלוא הריאות ולא להשתעל כמו ישיש החולה בדלקת ריאות. גמילה מעישון תחזיר לכם את האוויר – ולא רק מילולית.

אם ריצה הייתה קשה לכם - וחמש דקות של ריצה היו קשות מנשוא – לאחר גמילה מעישון הריצה תהפוך לקלה יותר ויותר. מעבר לזה, אתם פשוט תיראו טוב. לא רק בגלל הכושר, אלא גם כי סיגריות צובעות לכם את השיניים בצהוב ומקמטות את עור הפנים במהירות.

להפסיק לעשן או לא - זו השאלה?

לעישון יש יותר חסרונות מיתרונות, גם אדם מעשן יודע את זה. הוא לא רק יודע, הוא גם מרגיש. וככל שמתבגרים זה הופך גרוע יותר. גמילה מעישון - קלישאתי ככל שזה ישמע – תציל אתכם מעצמכם. אתם צודקים, קשה להפסיק. ולהשיג את כוח הרצון על מנת להפסיק, עוד יותר קשה למצוא. אבל זה נמצא בתוככם.

התשובה לשאלה האם להפסיק לעשן היא החלטה שלכם. אם המחשבה עברה לכם בראש, והטענות כאן מוכרות לכם, קחו החלטה - לכו לסדנת גמילה מעישון. אמנם הפסקת עישון היא קשה, ולעבור את הגמילה לבד זו חוויה קשה עוד יותר, אבל זה שווה את הכל.

גוף בריא בנפש בריאה

גמילה מעישון תהפוך את חייכם על פיהם. מעבר לתהליך הפיזיולוגי והמעשי של הפסקת עישון ומה קורה לגוף, תעברו גם תהליך רוחני: תכירו את עצמכם מחדש, תלמדו על יכולות חדשות ובדרך אולי תשנו גם השקפות עולם. והכי חשוב: תהיו בריאים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 VPR

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים מקצועית!



 


מאמרים נוספים מאת VPR
 
גן אירועים – הקיץ מחכה לנו
31/01/13 | חתונות
מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום..

הדברה – הרחקת יונים ושלל פתרונות לבית
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

כל הפרטים על רכישת טבעות נישואין
22/07/12 | חתונות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

חתונה - היום הגדול, התכנון המושלם
17/06/12 | חתונות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

ייעוץ משכנתאות - חיסכון של עשרות אלפי שקלים
04/06/12 | משכנתא
מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

עולם שלם של גאדג'טים מחכה לנו
24/05/12 | גאדג'טים
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

חוק סיעוד לקשישים- הזכות לקבלת סיוע סיעודי מהמדינה
24/03/12 | גיל הזהב
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מוצרי מזון- מפגש של תרבויות
הצורך במוצרי מזון הוא מזמן לא רק בסיסי וקיומי, כשכיום מתאפשר באמצעות צריכת מוצרי מזון ממקומות שונים ברחבי העולם, ללמוד רבות אודות תרבויות הקיימות בעולם, דרך מאכליהם השונים.

עולם של עיצוב גרפי
עולם העיצוב כולל בתוכו מספר מקצועות גדול, המושכים את התעניינותם של רבים, כישנה מגמה של התקדמות מתמדת, המביאה להתעניינותם של רבים בכל הקשור לעולם זה.

החרדה ואנחנו
אי אפשר שלא לשים לב איך בישראל יותר ויותר אנשים הולכים לטיפולים משפחתיים ואישיים, טיפול פסיכולוגי וייעוץ על מנת לצאת מהמצב החרדתי שרודף את ההמונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI