דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק באינטרנט ניהול חנות וירטואלית
ניהול חנות וירטואלית
יוסי בוזגלו 22/09/11 |  צפיות: 2807

עסק אינטרנטי דומה מבחינות רבות לכל עסק אחר. אנשים רבים שאינם בקיאים בזירה האינטרנטית נוטים לחשוב שמכירות באמצעות חנות וירטואלית אינם מצריכות מאמץ מיוחד ובאמצעות השקיעה מינימאלית ניתן להרוויח סכומים אדירים.  למעשה מדובר בהנחת עבודה הרחוקה מהאמת כמרחק שמיים וארץ. תפעול חנות וירטואלית מחייב עובדה קשה וניהול יעיל על מנת להגדיל את הפוטנציאל לרווחים.

בניגוד להנחות הרווחות ניהול חנות אינטרנטית מחייב מיומנות גבוהה והבנה עמוקה בתחום. גם אם אתם בעלי עסק המקימים שלוחה אינטרנטית וגם אם אתם מקימים את העסק הראשון שלכם בכלל, תצטרכו ללמוד את התחום בצורה מעמקה על מנת להצליח ולנהל חנות יעילה. על מנת להגיע לשורה התחתונה המוצלחת של כל חנות קרי מכירות גבוהות תאלצו להשתמש במיומנויות מפותחות ולכן בהחלט מומלץ לבצע עובדת הכנה יסודית לפני שאתם מקימים חנות וירטואלית.

חשיפה וקידום

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בתחום האינטרנט היא השקעה מופרזת בעיצוב והקמת האתר והזנחת הקידום והחשיפה שלו בפני קהל לקוחות פוטנציאלי. יש יותר אתרים רווחיים בעלי עיצוב בינוני וחשיפה טובה לעומת אתרים המעצבים בקפידה אך ללא חשיפה מספקת לקהל לקוחות. על מנת להבטיח את הצלחתה של חנות וירטואלית יש להשקיע בחשיפה רבה ובקידום אינטנסיבי.

אתר מושקע שאינו זוכה לחשיפה מספקת דומה לחנות המעוצבת בצורה מרהיבה אך ממוקמת בקניון כושל ללא תנועת קונים ערה. אין ספק שחשוב להשקיע בעיצוב נעים ומושך אך חשוב לזכור שחובה להפנות חלק נכבד מהמשאבים לטובת קידום האתר. חנות וירטואלית הזוכה לחשיפה וקידום מסיבי תגדיל את המכירות שלה בצורה ברורה.

נוחות תפעול וקנייה

מה הפעולה חשובה ביותר שלקוחות יכולים לבצע בחנות וירטואלית ? רכישת מוצרים כמובן.  חנות וירטואלית חייבת להכיל אפשרויות נוחות לרכישה וקניה. באמצעות מנגנונים פשוטים ויעילים ואפשרויות רכישה אינטואיטיביות , יגדל מחזור המכירות של החנות בצורה משמעותית.

חנות וירטואלית חייבת להיות מצוידת במנגנון ניווט איכותי ויעיל על מנת להקל על קהל הגולשים והלקוחות הפוטנציאלים למצוא את מבוקשם.  הקפדה על כל הפרטים הללו תגדיל את הסיכויים לניהול חנות וירטואלית רווחית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI