דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק באינטרנט הכנסה נוספת בשיטה מקורית
הכנסה נוספת בשיטה מקורית
אמיר פטיטו 18/10/11 |  צפיות: 2887

עם זאת, בדיוק כמו כל דבר אחר אתה צריך לתכנן. הזכות ליצור הצלחה בחיים שלך הם הדברים שאתה צריך כדי לגרום לזה לעבוד בשבילך. אם תעשה זאת נכון תוכל לייצר דרך האתר שלך הכנסה נוספת באופן קבוע.

הדבר הראשון שאתה רוצה להיות בטוח שאתה לא עושה הוא לפרסם דואר זבל אחד הדברים שאתה צריך להימנע בכל מחיר הוא דואר זבל. ספאם הוא עדיין בשימוש נרחב,אבל עם זאת הממשלה בהקמת יותר הגבלות וקנסות. אתה לא רוצה להקשיב זו תהיה בעיה בשבילך.

הדימוי המקצועי של האתר שלך גם סובל אם אתה שולח דואר בוטה. גם אם זה מייצר לך הכנסה נוספת זה עדיין לא שווה את זה.

ספאם דורש מסד הנתונים המכיל רשימה ענקית של כתובות דואר אלקטרוני מוגדר על כך ניתן לשלוח הודעה בלחיצה אחת. הבעיה עם זה (למעט מהמגבלות ממשלתיים הקשורים קנסות) היא שזה מגרה את הלקוח והורג את מסע הפרסום שלך מה שיגרום לך להפסיד הכנסה נוספת.

אשר בתורו הורג את הגורמים שזה היה להניע מישהו להגיע לאתר שלך. אתה צריך להתאים אישית על ידי יצירת אתר האינטרנט שלך עם פנייה אישית. עליך

לדאוג לכך את אתר האינטרנט שלך עושה ללקוחות שלך להרגיש בטוח. רק ככה תוכל לייצר לעצמך הכנסה נוספת על בסיס קבוע.

דואר אלקטרוני הוא חשוב, כי זה אחת הדרכים הזולות ביותר לשמור על קשר עם הלקוחות שלך.

לא תוכל להעביר כתובות הדואר האלקטרוני שלהם לחברות צד שלישי. הבא הדבר הנכון לעשות הוא לצרף את הצורך כתובות הדואר האלקטרוני שלהם בהטבות שהם יכולים לקבל.

קופונים או הנחות זמינים רק לחברים לקבל הודעות דואר אלקטרוני. עם דואר אלקטרוני שאתה שולח כל האפקט שיווק ויראלי מתקיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אמיר פטיטו

הכותב עוסק בתחום של שיווק רשתי באינטרנט ובעל עסק של שיווק רב שכבתי.



 


מאמרים נוספים מאת אמיר פטיטו
 
מוצרים איכותיים במחירים משתלמים - "קונים ישיר בע"מ"
14/08/13 | מחקרי שוק
השילוב המנצח של קנייה מוצלחת הוא ללא ספק בין מוצרים איכותיים ומחירים נמוכים, וזה בדיוק מה שאנחנו מחפשים. לא פעם קנינו פריט שממש אהבנו אבל הרגשנו ששילמנו עליו קצת יותר מדי והתחלנו להצדיק את הקנייה

הכנסה נוספת - רעיונות חדשים
20/07/12 | בלוגים
כאשר תאסוף את כל מה שאתה צריך לדעת כדי ליצור רווח מכל מה שלמדת ולרכז אותו בספר דיגיטלי של שיווק באינטרנט. ישנם המון תחומים שבהם בני אדם חייבים עזרה לכן אם צברת ידע רב וניסיון בכתיבת ומכירה באינטרנט שיווק ספר אלקטרוני יכול להיות אפשרות מוצלחת עבורך ליצור הכנסה נוספת קבועה בעזרת עבודה מהבית בעזרת האינטרנט.

צריך מוטיבציה לעבודה מהבית ?
אינך לבד. כולנו עוברים תקופות מעין אלה בשלב כלשהו. החדשות הטובות הנן שאנו מסוגלים לעשות דבר חשוב בנידון. הנה מספר רעיונות שיעזרו לשבור אחר השגרה ולהרגיש מאושרים שוב.

השינוי של תעשיית השיווק הרשתי
אנשים מאז ומעולם מפחדים לגבי רעיונות ושיטות שעלולים להביא לשינוי, קורה שאנחנו אפילו ע"י בורות. הפחד של השינוי גרם ללעג אודות האנשים הגדולים מבין כולם בהיסטוריה שלנו.

הכנסה נוספת דרך חשוב והתעשר
הספר אמנם פורסם כבר ב- 1937 אולם החל לצבור תאוצה בעצם בעולם של ימינו, זאת מחמת שהרבה מאוד אנשים מחפשים אפשרות חדשה לחיים ורצון לרענן.

איך אפשר להשתפר בעסק של שיווק רשתי באינטרנט ?
אתה צריך לרכוש ידע כדי לוודא שהשם שלך בא למאות אלפי לקוחות, ועל אודות ידי ניצול בשיטה הזאת, באופן זה את תמנע מלהיות דוחף ואפילו לא תדרש להשתמש בטכניקות סגירה.

האם אפשר לייצר הכנסות נוספות דרך גוגל אדסנס ?
למדו להתחיל לעסוק בדרך יעילה כי הסיבות האלו לייצור הכנסה נוספת אלו בעצם גורם מעולה של פעילות ותעבורה גדולה. רבים מהצרכנים נעזרים באסטרטגיה הזו כדי ליצור הכנסה פסיבית עם אדסנס.

דרך מקורית להרוויח כסף ברשת האינטרנט
זו כנראה הדרך הקלה ביותר בשבילם כדי לעשות כסף. בסוג זה בוודאי של שיווק שותפים, הסוחר משלם לשותפים שבו הוא מתעניין בכל פעם שמבקר נכנס למצוא שלו, כלומר בכל פעם שמישהו לוחץ דרך הבאנר של הסוחר או צורת פרסומים תוכן.

הרגלי ההצלחה של בריאן טרייסי
כולנו אוהבים לחוות הצלחה אבל בואו נסתכל בעבר על הפנטזיה של הצלחה ולברר אחת הסיבות הבסיסיות ביותר מדוע אנשים מצליחים.

על חשיבה חיובית ושיווק רשתי
סיכום זה יראה לכם כיצד לקחת את אותם ההשפעות שליליות בחייך ולהחליף אותם עם תוצאות חיוביות, באופן זה שיהיה לך עלייה במורל ובתפוקה דבר שיוביל לביצועי שיא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI