דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק באינטרנט למה העיצוב של הלוגו הוא כל כך חשוב
למה העיצוב של הלוגו הוא כל כך חשוב
יוסי בוזגלו 18/10/11 |  צפיות: 2590

ההגדרה המדויקת של לוגו היא אלמנט גרפי מסוים שנוצר במטרה לייצג גורם מסוים או להיות ולהיות מזוהה עמו בתודעתו של הציבור. ברוב המקרים לוגו הוא הדבר שנסתכל עליו וישר נדע אם מדובר במשהו איכותי הוא לא. לוגו הוא משהו שניתן להגיד עליו, תמונה אחת שווה אלף מילים ואולי יותר.

תחשבו על הלוגו של אפל לדוגמא, כמה הוא מסמל, כמה עוצמה יש בו וכמה היסטוריה יש בו. ברוב המקרים הלוגו נוצר על מנת לשדר ערכים מסוימים של החברה, מסרים שונים וכדומה. אין ספק שלוגו חזק הוא זה שיכול לקבוע מוניטין של חברה שלמה כמעט ולכן בתהליך עיצוב לוגו יש לא מעט השקעה.

אז איך מעצבים לוגו?

ובכן לוגו יכול להיות עם מלל של טקסט ואיור גרפי או רק כאשר כל אחד מהם בא בנפרד. בסופו של דבר חשוב מאוד להתייעץ עם מביני עניין (כדוגמת חברות פרסום, מעצבים גרפיים וכדומה). לפעמים אם תשימו לב יש חברות המשנות לוגו שכבר אינו תואם את רוח התקופה והזמן לדוגמא.

אולם יש חברות שיישארו עם אותו הלוגו תוך שמבצעים בו שינויים קוסמטיים למדי. בסופו של דבר כאשר חברה מתחילה תהליך עיצוב לוגו היא תערוך תהליך חשיבה מיוחד וארוך. בסופו של דבר כפי שכבר הבנתם עיצוב הלוגו זאת אחת הפעילויות החשובות והמשפיעות ביותר כמעט שיש בחברה כלשהי והוא מבסס את השם שלה.

האם כאשר מעצבים לוגו יש חוקים מסוימים?

באופן כללי עיצוב לוגו כפי שכבר הבנתם הוא תהליך שטומן בתוכו לא מעט מחשבה והרבה עבודה. אם מעצבים את הלוגו בצורה לא נכונה עשויים לפספס הרבה בכל מה שקשור לשיווק החברה ומיתוגה. נתחיל מכך שלוגו צריך להיות פשוט וקליט. לא תמיד צריך לעשות לוגו מלהיב ומושך את העין כי לפעמים ההפך יעשה בדיוק את העבודה.

כמו כן, המסר מהלוגו צריך להיות חד משמעי. תחשבו על החברות הגדולות והמוכרות ועל הלוגו שלהן, כמה עוצמה יש בו וכמה פשטות יש בו. לכן כאשר באים לעצב לוגו, חשוב לחשוב איך להעביר את המסר בצורה פשוטה, איך לשמור על מראה פשוט ואיך לגרום למסר לעבור בצורה הכי ברורה וחלקה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI