דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק באינטרנט למה צריך לעצב לוגו
למה צריך לעצב לוגו
יוסי בוזגלו 18/10/11 |  צפיות: 2680

כיום אם תסתכלו על זה, אין חברה גדולה בעולם שאין לה לוגו. כל החברות הגדולות ללא יוצא מן הכלל הן בעלות לוגו שהוא בעצם חלק בלתי נפרד מהן. בסופו של דבר הלוגו הוא הדבר שהולך תמיד לפני החברה והוא זה שיעביר את המסר והערכים של החברה בצורה הטובה והברורה ביותר.

לכן כמעט כל חברה תשקיע לא מעט מחשבה, זמן וכמובן כסף בתהליך של עיצוב לוגו. תחשבו כי אם הלוגו יהיה מעוצב לא נכון ולא יעביר את המסר בצורה לא נכונה תדמית החברה עשויה להיפגע, מה שיגרום לבריחה של לקוחות או לחילופין לאי הגעה של לקוחות חדשים שחיוניים כמובן לכל חברה כיום.

אז מי אחראי לעצב לוגו?

ובכן, כאשר חברה מעוניינת להתחיל בתהליך עיצוב לוגו היא תפנה למקומות המתמחים בכך בשוק. ברוב המקרים מדובר בחברות פרסום ושיווק או במעצבים גרפיים פרטיים. מדובר בדרך כלל מאנשים שמבינים במה עומד בפניהם והם אף יציעו מספר אפשרויות עבור הלקוח ששכר אותן על מנת לעמוד בדרישותיו השונות.

תהליך העיצוב עצמו יהיה מלווה כמובן על ידי הלקוח והוא זה שבסופו של דבר ייבחר את הלוגו שיהיה הסמל והחזית של החברה. תחשבו כי לוגו מופיע על בניין החברה, על מעטפות, באתר האינטרנט, על המוצרים השונים וכדומה. כל זה בא להעביר במדויק כמעט את המסר של החברה, את הערכים שלה וגם את החזון שלה.

האם אפשר לשנות את העיצוב של הלוגו?

ובכן, לפעמים חברה בוחרת לשנות את הלוגו הקיים שלה מכל מיני סיבות. זה יכול להיות מהסיבה הפשוטה שהלוגו כבר לא תואם את רוח התקופה והזמן (תחשבו נניח על חברת אל על שמשנה אחת לכמה שנים את הלוגו שלה וכל פעם הוא עבר שינויים בהתאם לתקופה לדוגמא) או שלחילופין מתחלפים הבעלים וכך גם הערכים והחזון.

יש חברות שנשארות עם אותו הלוגו במשך שנים ארוכות בלי לעשות בו יותר מידי שינויים. לפעמים גם אם הזמן והתקופה משתנים, החברה מתאימה את עצמה באופן כזה או אחר, אולם בגלל שהלוגו כל כך מוכר וכל כך חזק אין צורך בתהליך של עיצוב לוגו שאולי דווקא יגרום יותר נזק מאשר תועלת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI