דף הבית בניין ואחזקה גינון גיזום עצי פרי ועצי הדר
גיזום עצי פרי ועצי הדר
ריקו עובדיה 09/11/11 |  צפיות: 2419

צמחים, גינון ומה שביניהם! יש לכם אפשרות לקרוא לעומק על דרכים פשוטות לשידרוג הגינה שברשותכם, וגם לקבל טיפים בתחום של גננות וגינון.

גינה פרטית היא בגדר משאלה של אנשים לא מעטים, ואפשר להבין לליבם. אם יש ברשותנו גינה מעוצבת היא יכולה בקלות לשמש אותנו לשם פיקניקים קטנים, בשביל לארח קרובי משפחה וחברים ואפילו בשביל התחביב החשוב בחיים - טיפול בגינה. הקושי הוא הדרך הלא פשוטה ליצירת גינה חלומית... חושבים שאתם מוכנים?

קודם כל, תכנון גינה - עוד לא השגתם גיזום עצי פרי?

תהליך התכנון של הגינה הפרטית, זהו הליך קריטי. השיטה שבה תתכננו מלכתחילה את הגינה, תשפיע לא מעט על איכות התוצרים של הגינה. בגלל זה אתם חייבים לבקש יעוץ ממומחים בדבר ניצול חכם של מרחב הגינה שלכם, ולבדוק באופן מקצועי את סוג הקרקע שבנמצא. בסופו של עניין לא כל סוגי הצמחייה יכולים להתאים לכל סוגי האדמה, לפיכך מן הראוי לדעת מה ניצב מולכם.

החלק השני - העבודה המאומצת.

אתם יכולים לעשות זאת? מה בדבר גיזום דקלים? אי אפשר להזכיר גינה מושלמת ולא לציין את השעות הארוכות של העבודה בגינה. צריך לבחור צמחים שונים ועצים, ואחר כך לשתול ולנטוע. העבודה הזו היא לא תמיד פרחים ושושנים, אבל מה שתקבלו מן העניין שווה את כל הזמן וכל טיפת מאמץ!

עתה באפשרותכם להתעסק בעיצוב גינות!

גינה ירוקה זה לא רק פרחי נוי, זה גם פסלים לגינה, מזרקות ואפילו תאורה מיוחדת. זה החלק הכי מהנה כי עכשיו ניתן לבחור פרגולות לגינה ולהפוך את האזור לגן מקסים. כל הפרטים הקטנים מסוגלים ליצור הבדל רציני, ואתם תופתעו כשתראו כמה הגינה תהיה שונה אחרי טאצ'ים דקורציה ועיצוב קפדני.

חייבים לדעת יותר על שיטות גינון? מחפשים עוד טיפים עבור גננים מתחילים? היכנסו לאתר. בהצלחה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ריקו עובדיה

ריקו



 


מאמרים נוספים מאת ריקו עובדיה
 
יתרונות של שימוש במסוף אשראי
אבל מהו הפתרון העדיף? מה הכי טוב עבורך, מנהל העסק ברמה הכלכלית ומבחינת יעילות העבודה?

אולי תואר שני בהנחיית קבוצות?
אם הינך מתקשה לבחור לאיזה מסלול להירשם, אז לפני שתבחר ,חשוב שלא תשכח שבמטלת בחירת המקצוע הדבר המרכזי הוא תמיד להישאר עם 2 רגליים על האדמה

קניית כורסת הנקה ומוצרים נוספים לתינוק
כאשר צעירים נכנסים להריון הם מהר מאוד מגלים לא מעט בעיות שכלל לא התמודדו עימן בעבר.

קייטרינג בשרי בצפון - מומלץ בחום
14/02/12 | חתונות
יש לכם כוח להרים חתונה קצת אחרת? ברור שכן, והיום זה גם לא מסובך! אורחים רבים כבר הורגלו בארועים כאלה וסביר להניח שהם ישתעממו כמעט מיד מהאירוע.

מתי כדאי לעשות בגרויות אקסטרני?
ככל שמחכים יותר זמן אחרי סיום בי"ס - כך יהיה לכם קשה יותר להשלים את תעודת הבגרות. לפיכך, קל יותר לפתוח בתהליך כמה שיותר מהר.

מתי צריך הובלות במנוף?
14/02/12 | מעבר דירה
זיכרו שיש סיבה טובה למעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים מסיבות טובות של התקדמות למרחב מגורים מרווח וחדש או כשרוצים לשפץ בית קיים.

מה עדיף תמונות לבית קנבס או ניר צילום?
תחשוב פשוט, אבל מקורי. אפשר לרגש בפשטות. אני מתכוון לכתוב על מתנה ספציפית שרכשתי לזוגתי דאז לפני מספר שנים,

לקיחת הלוואות לעסק בהקמה
14/02/12 | הלוואות
אין אחד שלא מסוגל במקרה להתקל בנקודה בחיים של הרבה רכישות, ללא כיסוי מתאים, שהעלימו את המסגרת שלכם במקרה עם הסיום הטוב או רכישות שגררו אותך

להתמודד עם בגידות בחיי הנישואין
26/12/11 | חקירות
זה לא משנה אם אנו בבית, סוגרים את מקום העבודה, או פורשים לבילוי לילי, זכותנו להיות בעלי היכולת לעשות זאת בביטחון מלא שאין לפרוץ למקום בהיעדרנו,

לומדים לפסיכומטרי ונהנים
ככל שעובר יותר זמן אחרי סיום בי"ס - ככה יהיה לכם יותר קשה להשלים את תעודת הבגרות. ומסיבה זאת,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI