דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה מתי צריך הובלות במנוף?
מתי צריך הובלות במנוף?
ריקו עובדיה 14/02/12 |  צפיות: 4799

עוזבים את הבית של אמא ואבא? מצאתם את בית החלומות? לא תמצאו הרבה אנשים שמתגוררים כל החיים באותו רחוב. הרבה אנשים חייבים לעבור לעיר אחרת מס' פעמים בחיים. יש הרואים מעבר דירהפרוצדורה מעייפת. הקטע הבא ימצא כמועיל לאלו מכם שעוברים בית בחודשים הקרובים, וכולל כמה עצות על הובלות במנוף.

כל שינוי הוא לטובה


זכרו שיש סיבה טובה למעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים מסיבות טובות של התקדמות למרחב מגורים מרווח וחדש או כשרוצים לשפץ בית קיים. ללא עוררין, המעבר יכול להיות מעייף אבל גם אותו אפשר לעבור בחיוך ובקלות.

מיטב העצות למעבר נינוח, מזורז וללא דאגות


אל תחכו לרגע האחרון, עשו בדיקה של אפשרויות להעברת התכולה שלכם מס' שבועות לפני. בדרך זו תחסכו מעצמכם לחץ מיותר וכך תעברו את יום העברת הבית בצורה טובה.

אין לכם זמן לארוז? ניתן למצוא מס' רב של חברות המציעות שירותי אריזה בנוסף לשירותי ההובלה. צוות אריזה יבוא יומיים לפני תאריך ההובלה כדי לארוז החפצים שלכם.

במידה ומכריחים אתכם להתפנות מהבית לפני שהגיע התאריך בו מאפשרים לכם להכנס למשרד החדש לא צריך לחשוש! בכל מקום בארץ ניתן למצוא מס' חברות שבבעלותן מחסנים שכל מטרתם אחסון. יש אפשרות להשכיר לשלוש שבועות אך תוכלו למצוא אחסון לתקופה ארוכה יותר ואף במחירים זולים יותר.

אין כזה דבר טוב מדי - הובלות מחיר


בין אם אתם אורזים בכוחות עצמכם או שפשוט לקחתם את שירות חברת ההובלות למטלה זו כדאי לארוז את החפצים בדקדקנות כך שיגיעו בשלום לבניין החדש. לא הייתם מעוניינים שאגרטל הקריסטל שסבתא רבתא ברוריה קנתה לכםלא ישרוד את הדרך.

אל תתפשרו ותחסכו על חברת הובלות מקצועית, לא כל בעל משאית הוא מוביל בעל ניסיון. הובלת חפצים מיוחדים כגון: מקרר, פסנתר וכו' דורשים כושר נשיאה ומיומנות רבה. ישנם גם ריהוט מסוים כמו: מזנון פינות אוכל אשריצטרכו פירוק והרכבה. בדיוק מסיבה זו, וודאו שהמובילים שלכם מסוגלים לעשות זאת. פעולה זו תביא לעוד תשלום.

תמדדו את דלת המעלית בדירה הנוכחית ובבית אליו עוברים. במידה שדלת הבניין צרה מדי ישנה סבירות גבוהה שתצטרכו לשכור שירותי מנוף.

באפשרותכם לשכור שירות מנוף מחברה בנפרד אך עדיף לכם להרים טלפון ולבדוק אם החברה שאותה לקחתם לביצוע המלאכה ביכולתה לספק מנוף, כך תצמצמו עלויות. יש מצבים ששווה להוסיך שירותי מנוף להובלה, גם אם אין חובה. שימוש במנוף יחסוך טלטול מיותר של החפצים בדרך הארוכה למשאית.

רוצה לשמוע מידע נוסף? צריכים המלצות?
גלשו למאמר שלי בו תוכלו לקבל מחירים מנותני שירות בכל הארץ.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ריקו עובדיה

ריקו



 


מאמרים נוספים מאת ריקו עובדיה
 
יתרונות של שימוש במסוף אשראי
אבל מהו הפתרון העדיף? מה הכי טוב עבורך, מנהל העסק ברמה הכלכלית ומבחינת יעילות העבודה?

אולי תואר שני בהנחיית קבוצות?
אם הינך מתקשה לבחור לאיזה מסלול להירשם, אז לפני שתבחר ,חשוב שלא תשכח שבמטלת בחירת המקצוע הדבר המרכזי הוא תמיד להישאר עם 2 רגליים על האדמה

קניית כורסת הנקה ומוצרים נוספים לתינוק
כאשר צעירים נכנסים להריון הם מהר מאוד מגלים לא מעט בעיות שכלל לא התמודדו עימן בעבר.

קייטרינג בשרי בצפון - מומלץ בחום
14/02/12 | חתונות
יש לכם כוח להרים חתונה קצת אחרת? ברור שכן, והיום זה גם לא מסובך! אורחים רבים כבר הורגלו בארועים כאלה וסביר להניח שהם ישתעממו כמעט מיד מהאירוע.

מתי כדאי לעשות בגרויות אקסטרני?
ככל שמחכים יותר זמן אחרי סיום בי"ס - כך יהיה לכם קשה יותר להשלים את תעודת הבגרות. לפיכך, קל יותר לפתוח בתהליך כמה שיותר מהר.

מתי צריך הובלות במנוף?
14/02/12 | מעבר דירה
זיכרו שיש סיבה טובה למעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים מסיבות טובות של התקדמות למרחב מגורים מרווח וחדש או כשרוצים לשפץ בית קיים.

מה עדיף תמונות לבית קנבס או ניר צילום?
תחשוב פשוט, אבל מקורי. אפשר לרגש בפשטות. אני מתכוון לכתוב על מתנה ספציפית שרכשתי לזוגתי דאז לפני מספר שנים,

לקיחת הלוואות לעסק בהקמה
14/02/12 | הלוואות
אין אחד שלא מסוגל במקרה להתקל בנקודה בחיים של הרבה רכישות, ללא כיסוי מתאים, שהעלימו את המסגרת שלכם במקרה עם הסיום הטוב או רכישות שגררו אותך

להתמודד עם בגידות בחיי הנישואין
26/12/11 | חקירות
זה לא משנה אם אנו בבית, סוגרים את מקום העבודה, או פורשים לבילוי לילי, זכותנו להיות בעלי היכולת לעשות זאת בביטחון מלא שאין לפרוץ למקום בהיעדרנו,

לומדים לפסיכומטרי ונהנים
ככל שעובר יותר זמן אחרי סיום בי"ס - ככה יהיה לכם יותר קשה להשלים את תעודת הבגרות. ומסיבה זאת,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI