דף הבית חוק ומשפט תאגידים פירוק חברה לפי חוק
פירוק חברה לפי חוק
טל אזרי 17/11/11 |  צפיות: 14164

סגירת חברה נעשה בדרך כלל מאחר ובעלי החברה הגיעו למבוי סתום מבחינתהתנהלותם או מבחינה כלכלית, בעלי החברה מוכרים את החברה שלהם לחברה אחרת,נושים מבקשים לבצע סגירת חברה מאחר והחברה חייבת להם כספים שלא שולמו,המדינה החליטה לבצע פירוק חברה מאחר והחברה עברה על חוקי מדינת ישראל.

בעולם העסקים והמחסר של היום אנו מוצאים הרבה חברות אשר נפתחות ונסגרותכעבור מספר שנים, לעיתים אפילו אחרי מספר חודשים במקרים מסוימים, לעיתיםבשל הפסדים כלכליים ולעיתים על ידי רכישה של אותה חברה על ידי חברה אחרת.

בעולם המשתנה כלכלית בו אנו חיים, פירוק חברה אוסגירת חברה, הינו הליך מורכב, כאשר בעת פירוק חברה סוגרים למעשה את כלהחוזים וההתחייבות של אותה חברה בצורה מסודרת. ברגע שכל החוזים נסגרים, ביןאם חוזים שבין אותה חברה לחברות או אנשים אחרים ובין אם אותם חוזים בינהלבין שותפי החברה, החברה נסגרת והיא חדלה מלפעול.

פירוק חברה יכול להתבצע על פי חוקי מדינת ישראל בשלוש דרכים שונות:

  • פירוק חברה על ידי בית המשפט – ביתהמשפט מחליט על סגירת חברה
  • פירוק חברה מרצון – בעלי החברהמחליטים כי הם מעוניינים לסגור את החברה
  • פירוק חברה בפיקוח של בית המשפט –בית המשפט מפקח על סגירת החברה

על מנת לבצע סגירת חברה יש צורך להגיש מסמכים אל בית המשפט ולבקש פירוקחברה, הבקשה יכולה להגיע מהחברה עצמה, מנושים של החברה, מהכונס הרישמיולפעמים אפילו מן היועץ המשפטי לממשלה.

סגירת חברה וביצוע של פירוק חברה מתבצע אל מול המערכת המשפטית של מדינת ישראל ובהתאם לחוקים אשר נקבעו בענייני פירוק חברות.

סגירת חברה הינו הליך משפטי מורכב, אשר כולל בדרך כלל לא רק בקשה לביצועפירוק חברה, אלא גם, התנהלות מול בעלי המניות בחברה, השותפים בחרה, פרסוםבקשה לביצוע פירוק חברה ועוד.

על מנת לבצע פירוק חברה בצורה הטובה ביותר, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיו של עורך דין המומחה בתחום פירוק חברה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טל אזרי

חברת בניית אתרים

בניית אתרים באינטרנט

מאמרים



 


מאמרים נוספים מאת טל אזרי
 
בניית אתרים באינטרנט – אתרי תדמית ואינפורמציה
כאשר אנו נתקלים במושג כתיבה שיווקית במהלך בניית אתר, במקרים רבים הוא מעלה בנו אסוציאציה של שיווק מוצרים לצרכנים. עם זאת, אנו נוטים לשכוח כי כתיבה באינטרנט הינה בעלת פנים רבות, והינה חיונית ביותר, גם ככתיבה תדמיתית ואינפורמטיבית, וניתן להפיק ממנה מידע רב. מלבד קידום אתרים

לבנות אתר בחינם או עם חברת בניית אתרים
שאלה זו נשאלת על ידי רבים המעוניינים לדעת מדוע עליהם לשלם כסף רב עבור העבודה עם חברת בניית אתרים כאשר כיום ניתן לבחור בפלטפורמות כמו וורדפרס

ייעוץ עסקי
לכל בית עסק, גדול כקטן, ישנם תקופות טובות ותקופות פחות טובות. כל בעל עסק, מוכשר ככל שיהיה, יודה ויאמר שהיו תקופות שהוא היה בטוח שהעסק שלו קורס. לכולם זה קורה, אפילו לגדולים ביותר. החכמה היא לא לתת לעסק ליפול

בניית אתרים כולנו נכנסים לרשת
אם בעבר היה עומד מישהו ב"כיכר העיר" ואומר את דבריו הרי שכיום רשת האינטרנט היא זו שמאפשרת לו לכתוב את מה שהוא רוצה אל מול מיליונים של אנשים או להעלות סרטון וידיאו שבו הוא יכול לפרוש את משנתו.

דלתות כניסה זולות
15/01/12 | שיפוצים
כשמדובר בדלתות, ובמיוחד בדלתות המיועדות לכניסה אל הבית ישנה חשיבות מאוד גבוה לדלת עצמה. דלתות כניסה לבית הם למעשה ההזמנה אל הבית והם יכולות להעיד המון על אופיים של בעלי הבית

זכויות עובדים בעת פירוק חברה
במקרים רבים, בהם חברה נקלעת למשברים כלכליים ועומדים לה נושים המעוניינים להגיש בקשה לביצוע פירוק חברה על ידי בית המשפט, העובדים נשארים בדרך כלל לא יכולת מעשה, אך החוק, במקרה של סגירת חברה, עומד גם לצידם של עובדי החברה.

עיסוי עד הבית
גם ליחיד וגם לבני זוג שירותים מסוימים אף הולכים ומשתכללים במשך הזמן. לכן מה שהיה פעם שירות של עיסוי לאדם מסוים הופך כיום להיות כזה שמתאים גם לבני זוג שמעוניינים בערב מיוחד עוד יותר.

אתרים שעובדים בשביל העסק שלך
כמו שיש סוגים שונים של עסקים כך יש סוגים שונים של אתרים הנבנים למטרות עסקיות בהתאם לסוג העסק. די ברור שלכל עסק יש את האופי שלו ואת ההקשר הישיר לתחום שבו הוא פועל ובכל עסק קיימת שיטה אחרת לפנות לקהל היעד

תחילת עידן של בניית אתרים
האם אתרי האינטרנט שבתחילת הדרך של הרשת הווירטואלית אינם מזכירים כלל את אלו שאנו רואים היום? מרתק לראות כיצד אתרים של חברות ענקיות שבזמן התחלת עידן האינטרנט היו כאלו שהציגו אלמנטים בסיסיים בלבד ואילו כיום הן אפילו מתחרות בערוצי טלוויזיה שונים בקלות די רבה ואף יוצרות תנועה רחבה של לקוחות שפונים לעסק. בניית אתרים בימינו היא עניין רציני ומתקדם ביותר.

התאמת סוג עיסוי לגוף שלנו
אנו יכולים לראות כיצד מכונים מקצועיים או מכוני ספא רציניים מציעים סוגים שונים של עיסוי, כמו למשל שוודי, רקמות עמוק, הוליסטי, ועוד
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI