דף הבית רוחניות אסטרולוגיה איך בוחרים אסטרולוגית?
איך בוחרים אסטרולוגית?
topseach 13/12/11 |  צפיות: 4038

הליך בחירה של אסטרולוגית הוא עניין מסובך. במאמר קצר זה ננסה להבין למי כדאי ללכת תוך נתינת קווים ברורים. הרעיון שעומד מאחורי המחקר הקצר שערכנו הוא לא לקדם אף אחד ולא להמליץ. נהפוך הוא. הרעיון הוא דרך שלנו, בוגרי קורס אסטרולוגיה ומכורים לנושא, להציע עוד קצת מידע שאולי יסייע לכם בתהליך.

למה אסטרולוגית ולא אסטרולוג?

אנחנו לא נגד גברים. ממש לא. אנחנו רק אומרים שלפעמים הראיה של נשים, במיוחד נשים העוסקות במקצוע המיוחד הזה, היא שונה ואחרת. אסטרולוגית טובה שמדריכה ומעבירה קורסים שונים מהעולם הקסום ובכללם קורס אסטרולוגיה, יכולה להיות לכם אוזן קשבת כמו גם לספק את המידע הכמוס הזה שאנחנו נחשפנו עליו בקרוס עצמו.

איך בוחרים אסטרולוגית?

ראשית ולפני הכל כדאי מאוד לעשות מיפוי. חיפוש ברשת אחר המילה 'אסטרולוגית' יוביל אתכם לאינסוף דפים ומאמרים. צמצמו רשימה לפי המלצות והיכנסו לאתר הבית של כל אסטרולוגית שנותרה ברשימה. עכשיו העבודה הכיפית מתחילה! ומה בנוגע לאותו קורס אסטרולוגיה? מיד תבינו...

לאחר שבחרתם מס' מצומצם ונכנסתם לאתר הבית של אותה אסטרולוגית בדקו במי מדובר? האם היא מעניקה גם ייעוץ אחר? האם היא מעבירה קורסים ובכללם קורס אסטרולוגיה – האם היא יכולה להדריך אתכם. אם כן, נראה שהגעתם לנקודת התחלה טובה.

למה קורס אסטרולוגיה כ'כ חשוב במקרה הזה?

קורס אסטרולוגיה המועבר על ידי אסטרולוגית מובחרת הוא דרך נוספת לבדוק את רצינותה של אותה אסטרולוגית. אם היא יכולה ללמד ולהדריך אחרים כדאי מאוד לעצור רגע ולהקשיב למילים הקטנות.

האם אסטרולוגית יכולה לראות את העתיד?

אחת הטעויות היותר גדולות של הציבור היא המחשבה וההקבלה בין מגלת עתידות לאותה אסטרולוגית מומחית. הרעיון של אסטרולוגיה בכלל, כמו גם של קורס אסטרולוגיה הוא להעניק לכם את הכלים ולכוון את נקודת המבט שלכם למקומות שכלל לא ידעתם שהם קיימים. זה היתרון הגדול של אסטרולוגית טובה: הכוונה, ייעוץ, סדר וארגון בצורה מיוחדת שנע דרך עולמות שונים ומרהיבים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 topseach


 


מאמרים נוספים מאת topseach
 
תפאורות לירידים ואירועים
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

שירותי הנהלת חשבונות וחשבות בשפה האנגלית
שירותי חשבות חיוניים בעבור כל חברה או עסק, השירותים מתאימים לעסקים קטנים עם 2-3 עובדים וכמובן שעבור חברות גדולות שמעסיקות עשרות עובדים. חברות שנמצאות בבעלות זרה או פועלות לגיוס משקיעים בחו"ל זקוקות לשירותי הנהלת חשבונות באנגלית.

אימון אישי לחיים עשירים
ההבדל בין אימון אישי לחיים ואימון עסקי בא לידי ביטוי בתכנים המקצועיים. בשני סוגי האימונים פועל המאמן לחיזוק התכונות החיוביות של האדם, אך את האימון העסקי נהוג לכוון לחיזוק כישורים ספציפיים.

הכנת משכורות וראיית חשבון
רואי חשבון חשבי שכר משתמשים בתוכנות מחשב ומערכות מיוחדות לחישוב וניהול משכורות. התוכנות ממזערות את הסיכוי לטעויות ומייעלות את תהליכי העבודה

מנופאות בארץ
19/09/12 | שיפוצים
חפשו באתרי האינטרנט השונים בקטגוריות דרושים מנופאים ותתפלאו למצוא חברות המוכנות להעביר את המועמדים לעבודה שלהם קורס מנופאים מלא על חשבונם.

לטיפול בנשירת שיער- מינוקסי 5
מינוקסי 5 למשל דורש ידע כללי על תוצאות, סימפטומים ותופעות שונות, בררו באופן מקיף עם הרוקח את כל השאלות.

קורסים למקצועות האינטרנט
כמו קורס פיתוח אפליקציות גם קורס פרסום באינטרנט הוא פלטפורמה נהדרת עבור מפתח או מעצב פרילנס שמבקש לעשות פריצת דרך ולשדרג את עצמו או את משרדו בתחום האינטרנט

תפאורות לירידים – כי ההמונים כבר בדרך
כשאנו ניגשים לבחירת חברה התעבוד לצידנו בהפקת האירוע, חשוב לבחור בכזו בעלת ידע רב בכל האמור בהלכות תפאורות חוץ ופנים, ומתמחה בהקמת מתחמי ירידים לכל פרטיהם - החל ממבנים ארעיים, אוהלים והצללות, דרך הקמת במות ויציעים ועד הפרטים הקטנים .

עדשות מגע יומיות
עדשות המגע יומיות ועדשות מגע חודשיות משדרגות פלאים את ההנאה מהרכבת העדשות ומקילה באופן משמעותי על אוכלוסיות מסויימות כמו קשישים וילדים את השימוש.

מולטי ויטמין - לא רק לאטלטים וספורטאים
מולטי ויטמין - למי מתאים וחשוב לצרוך תוספי תזונה או מולטי ויטמין? מולטי ויטמין מכיל מגוון רב של ויטמינים ומינרלים החיוניים לגופנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI