דף הבית רפואה ובריאות דיאטה ותזונה מולטי ויטמין - לא רק לאטלטים וספורטאים
מולטי ויטמין - לא רק לאטלטים וספורטאים
topseach 09/04/12 |  צפיות: 4702

מולטי ויטמין – לא רק לספורטאים

העובדה היא שככל שהמודעות שלנו לגוף גדולה יותר כך אנחנו מתייחסים אליו בצורה נכונה ומצליחים לקיים אורח חיים בריא נטול מחלות וכאב. המודעות הזו היא שמביאה את הספורטאים למשל ליטול תוספי תזונה לספורטאים, תוספי מזון ובין היתר גם מולטי ויטמין. 

ספורטאים מטבעם אינם מוותרים לעצמם על כמה כללי יסוד בהתנהלות השגרתית שלהם ומקפידים על אימון מסודר, תפריט מזון עשיר ומגוון ואכילה בשעות מסודרות מאד כולל תוספות שונות לחיזוק לפני האימון ולאחריו. 

התוספות למיניהם אינן באות להחליף את התפריט הקבוע אלא להוסיף אלמנטים חשובים של ויטמינים ומינרלים, חלבונים לבניית שריר ותוספות נוספות, כל אלה על מנת לשפר את היכולת הגופנית, להשיג תוצאות טובות יותר באימון וכמובן לשמור על גוף חזק ובריא.

למי מתאים ליטול מולטי ויטמין

מולטי ויטמין מכיל מינרלים וויטמינים בריכוז גבוה מאד. כל טבליה של מולטי ויטמין מכילה 100% מצריכת הויטמינים והמינרלים היומית שלנו. מולטי ויטמין מומלץ למי שסובל מחוסר חיוניות, משחיקה ולחץ גדול הגורם לאיבוד של חומרים חיוניים מגופנו כמו גברים או נשים עובדות, בעיקר בעבודה תובענית. ילדים יכולים ליטול אף הם מולטי ויטמין בהנחה שהם מקפידים במקביל על תזונה נכונה ועל פעילות גופנית. אנו מזכירים שוב שאין ליטול מולטי ויטמין כתחליף לארוחות עשירות אלא כתוסף בלבד.

כמובן שכל הרכב של מולטי ויטמין הוא שונה ומתאים לאוכלוסיית היעד. ישנן טבליות מולטי ויטמין המיועדות לנשים, מולטי ויטמין לילדים ומולטי ויטמין לגברים. ההתאמה חייבת להיעשות בצורה נכונה ומקצועית לכן אל תתפתו לרכוש מולטי ויטמין מבלי להתייעץ קודם עם מומחה מחברת הטבע או עם הרוקח.

מולטי ויטמין ותוספי תזונה לספורטאים

מי שעוסק בספורט באופן מקצועי זקוק לכמות של ויטמינים ומינרלים מאוזנת בגופו ואינו יכול להרשות לעצמו לסבול מחוסרים. נטילת מולטי ויטמין דואגת לכך שבגופו של הספורטאי תהיה הכמות הנכונה ואף יותר מכך.

במקביל מומלץ לספורטאי לחזק את גופו בעזרת תוספי תזונה לספורטאים שמכילים גם הם חומרים חיוניים עבור מי שמשתמש בגופו באקסטרים. תוספי תזונה לספורטאים ומולטי ויטמין קונים רק בחנויות המורשות ובבתי המרקחת בעלות מחלקת טבע מקצועית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 topseach


 


מאמרים נוספים מאת topseach
 
תפאורות לירידים ואירועים
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

שירותי הנהלת חשבונות וחשבות בשפה האנגלית
שירותי חשבות חיוניים בעבור כל חברה או עסק, השירותים מתאימים לעסקים קטנים עם 2-3 עובדים וכמובן שעבור חברות גדולות שמעסיקות עשרות עובדים. חברות שנמצאות בבעלות זרה או פועלות לגיוס משקיעים בחו"ל זקוקות לשירותי הנהלת חשבונות באנגלית.

אימון אישי לחיים עשירים
ההבדל בין אימון אישי לחיים ואימון עסקי בא לידי ביטוי בתכנים המקצועיים. בשני סוגי האימונים פועל המאמן לחיזוק התכונות החיוביות של האדם, אך את האימון העסקי נהוג לכוון לחיזוק כישורים ספציפיים.

הכנת משכורות וראיית חשבון
רואי חשבון חשבי שכר משתמשים בתוכנות מחשב ומערכות מיוחדות לחישוב וניהול משכורות. התוכנות ממזערות את הסיכוי לטעויות ומייעלות את תהליכי העבודה

מנופאות בארץ
19/09/12 | שיפוצים
חפשו באתרי האינטרנט השונים בקטגוריות דרושים מנופאים ותתפלאו למצוא חברות המוכנות להעביר את המועמדים לעבודה שלהם קורס מנופאים מלא על חשבונם.

לטיפול בנשירת שיער- מינוקסי 5
מינוקסי 5 למשל דורש ידע כללי על תוצאות, סימפטומים ותופעות שונות, בררו באופן מקיף עם הרוקח את כל השאלות.

קורסים למקצועות האינטרנט
כמו קורס פיתוח אפליקציות גם קורס פרסום באינטרנט הוא פלטפורמה נהדרת עבור מפתח או מעצב פרילנס שמבקש לעשות פריצת דרך ולשדרג את עצמו או את משרדו בתחום האינטרנט

תפאורות לירידים – כי ההמונים כבר בדרך
כשאנו ניגשים לבחירת חברה התעבוד לצידנו בהפקת האירוע, חשוב לבחור בכזו בעלת ידע רב בכל האמור בהלכות תפאורות חוץ ופנים, ומתמחה בהקמת מתחמי ירידים לכל פרטיהם - החל ממבנים ארעיים, אוהלים והצללות, דרך הקמת במות ויציעים ועד הפרטים הקטנים .

עדשות מגע יומיות
עדשות המגע יומיות ועדשות מגע חודשיות משדרגות פלאים את ההנאה מהרכבת העדשות ומקילה באופן משמעותי על אוכלוסיות מסויימות כמו קשישים וילדים את השימוש.

מולטי ויטמין - לא רק לאטלטים וספורטאים
מולטי ויטמין - למי מתאים וחשוב לצרוך תוספי תזונה או מולטי ויטמין? מולטי ויטמין מכיל מגוון רב של ויטמינים ומינרלים החיוניים לגופנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI