דף הבית פיננסים וכספים יעוץ פנסיוני הכנת משכורות וראיית חשבון
הכנת משכורות וראיית חשבון
topseach 19/09/12 |  צפיות: 13822

חישוב השכר החודשי והשנתי בעבור העובדים הוא משימה לא פשוטה. אל תלוש השכר יש להכניס נתונים כמו וותק, החזר בעבור דמי נסיעה, פדיית ימי חופשה, בונוסים, הפרשות חודשיות לחסכון הפנסיה, צבירת ימי מחלה ועוד. השכר מהווה נושא רגיש בעבור המעסיק והעובדים כאחד, טעויות בחישוב השכר גוררות נזקים בעבור המעסיק ומעוררות חוסר שביעות רצון בקרב העובדים.

בתחום כה רגיש וחשוב ישנה חשיבות רבה לבחירת רואי חשבון חשבי שכר שמספקים שירותי חשבות מקיפים לעסק. לצד חישוב השכר והכנת תלושי המשכורת מציע משרד רואה חשבון גם שירותי חשבות כלליים לעסק. רואי חשבון חשבי שכר בקיאים בכל התקנות והתנאים הסוציאליים להם זכאי כל עובד. חישוב השכר לעובדים עשוי להשתנות מתקופה לתקופה ובין עובד לעובד.

כיצד מחשבים את השכר לעובדים?

רואי חשבון חשבי שכר משתמשים בתוכנות מחשב ומערכות מיוחדות לחישוב וניהול משכורות. התוכנות ממזערות את הסיכוי לטעויות ומייעלות את תהליכי העבודה. יש לציין כי על אף היעילות הרבה שמציעות התוכנות יש מקום לפיקוח ובדיקות מקצועיות.

משרד רואה חשבון מקצועי יקפיד לבקר את תלושי השכר ולתקן כל טעות במהרה. בכל העלאת שכר, שינוי בתעריפי דמי הנסיעה, מענקים וניכויי שכר יש לעדכן את המשרד במהרה. כל משרד רואה חשבון מחויב לעמידה ביעדים והפקדת המשכורות במועד קבוע, כל עיכוב בהעברת התשלום לעובדים עלול לגרור אי נעימות ונזקים כספיים לעובד ולמעסיק.

משרד מקצועי לראיית חשבון

משרד מקצועי לראיית חשבון מציע לכם להינות משירותי הנהלת חשבונות מתקדמים המתבצעים על ידי צות עובדים מנוסה ומוסמך.

משרד מקצועי מתמחה במתן שירותי חשבות והנהלת חשבות במיקור חוץ, בסטנדרטים בינלאומיים, ובין היתר גם בהכנת דו"חות פנימיים להנהלה, דו"חות כספיים, תקציבים, תזרימי מזומנים, דו"חות למשרדי ממשלה (מדען ראשי, מרכז השקעות, קרן בירד), קרנות בינלאמיות ועבודה מול פירמות רואי החשבון הבינלאומיות ועוד.

משרדי רואי חשבון מקצועיים יספקו לכם שירות אישי, אנושי ומקצועי בכל תחומי החשבונאות של העסק, תוך עמידה ביעדים ובלוחות הזמנים.

אם אתם מתלבטים באיזה משרד רו"ח עליכם לבחור עבור בית העסק או החברה שלכם, מומלץ לבצע סקר שוק ולקבל המלצות ממכרים או קרובים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 topseach


 


מאמרים נוספים מאת topseach
 
תפאורות לירידים ואירועים
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

שירותי הנהלת חשבונות וחשבות בשפה האנגלית
שירותי חשבות חיוניים בעבור כל חברה או עסק, השירותים מתאימים לעסקים קטנים עם 2-3 עובדים וכמובן שעבור חברות גדולות שמעסיקות עשרות עובדים. חברות שנמצאות בבעלות זרה או פועלות לגיוס משקיעים בחו"ל זקוקות לשירותי הנהלת חשבונות באנגלית.

אימון אישי לחיים עשירים
ההבדל בין אימון אישי לחיים ואימון עסקי בא לידי ביטוי בתכנים המקצועיים. בשני סוגי האימונים פועל המאמן לחיזוק התכונות החיוביות של האדם, אך את האימון העסקי נהוג לכוון לחיזוק כישורים ספציפיים.

הכנת משכורות וראיית חשבון
רואי חשבון חשבי שכר משתמשים בתוכנות מחשב ומערכות מיוחדות לחישוב וניהול משכורות. התוכנות ממזערות את הסיכוי לטעויות ומייעלות את תהליכי העבודה

מנופאות בארץ
19/09/12 | שיפוצים
חפשו באתרי האינטרנט השונים בקטגוריות דרושים מנופאים ותתפלאו למצוא חברות המוכנות להעביר את המועמדים לעבודה שלהם קורס מנופאים מלא על חשבונם.

לטיפול בנשירת שיער- מינוקסי 5
מינוקסי 5 למשל דורש ידע כללי על תוצאות, סימפטומים ותופעות שונות, בררו באופן מקיף עם הרוקח את כל השאלות.

קורסים למקצועות האינטרנט
כמו קורס פיתוח אפליקציות גם קורס פרסום באינטרנט הוא פלטפורמה נהדרת עבור מפתח או מעצב פרילנס שמבקש לעשות פריצת דרך ולשדרג את עצמו או את משרדו בתחום האינטרנט

תפאורות לירידים – כי ההמונים כבר בדרך
כשאנו ניגשים לבחירת חברה התעבוד לצידנו בהפקת האירוע, חשוב לבחור בכזו בעלת ידע רב בכל האמור בהלכות תפאורות חוץ ופנים, ומתמחה בהקמת מתחמי ירידים לכל פרטיהם - החל ממבנים ארעיים, אוהלים והצללות, דרך הקמת במות ויציעים ועד הפרטים הקטנים .

עדשות מגע יומיות
עדשות המגע יומיות ועדשות מגע חודשיות משדרגות פלאים את ההנאה מהרכבת העדשות ומקילה באופן משמעותי על אוכלוסיות מסויימות כמו קשישים וילדים את השימוש.

מולטי ויטמין - לא רק לאטלטים וספורטאים
מולטי ויטמין - למי מתאים וחשוב לצרוך תוספי תזונה או מולטי ויטמין? מולטי ויטמין מכיל מגוון רב של ויטמינים ומינרלים החיוניים לגופנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI