דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים פיתוח כישורי קידום אתרים
פיתוח כישורי קידום אתרים
יוסי בוזגלו 01/01/12 |  צפיות: 2472

כישורי קידום אתרים הם נכס של ממש. מיקום האתר במנוע החיפוש עשוי להוות את ההבדל בין אתר אשר מניב הכנסות של עשרות אלפי שקלים מידיי חודש לבין אתר אשר מניב הכנסות של כמה מאוד שקלים בלבד. עבודת קידום אתרים בסיסית ניתנת לביצוע על ידי כל אדם בעל כישורי אינטרנט בסיסיים. באמצעות קורס קידום אתרים ניתן לפתח מיומנות בסיסית אשר תאפשר לבעל האתר לקדם בעצמו את האתר שלו ולזהות נקודות חלשות בתוך האתר.

קיימות כמה פעולות בסיסיות בתהליך קידום אתרים אשר ניתנות לביצוע ללא צורך בהכשרה מיוחדת. כל שצריך בכדי להתחיל לקדם אתרים הוא אתר אינטרנט, חיבור אינטרנט, יידע מקצועי בסיסי וזמן פנוי לעבודה. במהלך קורס קידום אתרים מוצגים לתלמידים אמצעי עזר, כלים ותוכנות אשר מסייעים ומקצרים את הליכי קידום האתר.

האינטרנט מציע מידע מקצועי רב בתחום קידום האתרים ללא עלות. במהלך הקריאה ואיסוף המידע חשוב לבחון האם המידע אכן אמין. ישנם אנשי מקצוע אשר מעוניינים לחבל בתהליכי קידום האתרים המתחרים ומפרסמים מידע שגוי אשר מזיק לתהליך קידום האתר. פרט לכך יש לציין כי ישנם כלים לקידום אתרים אשר עלולים להזיק לאתר ואף לגרום להסרת האתר ממנועי החיפוש.  

איך לומדים לקדם אתרים?

קידום אתרים ושיווק באינטרנט הם מקצוע של ממש. בכדי להצליח בתחום יש לרכוש השכלה מקצועית מתאימה. קורס קידום אתרים מעניק לתלמידים בסיס מקצועי אשר מאפשר להם לקדם כל אתר ולהפיק רווחים באמצעות עבודה בתחום. לאחר הקורס ניתן להשתלב בעבודה בחברות העוסקות בקידום אתרים או לעסוק בקידום אתרים פרטיים.

פועלים היום בישראל מספר מוסדות לימודיים אשר מציעים קורס קידום אתרים. בכדי לבחור את הקורס המתאים ביותר יש לבחון את הנושאים אשר נלמדים במהלך הקורס, מחיר הקורס, פרטים טכניים אודות מיקום בית הספר ושעות הלימוד וטיב המדריכים. טרם בחירת הקורס כדאי לקרוא המלצות של תלמידים בפורומים ובלוגים העוסקים בקידום אתרים. מומלץ לבחור קורס קידום אתרים אשר מאפשר לתלמידים לתרגל במהלך הקורס ולקדם אתר פרטי בליווי המדריך. השתתפות פעילה בשכל השיעורים, תרגול ולמידה עצמית הם הכרחיים להצלחה בתחום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI