דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים קידום אתרים בגוגל
קידום אתרים בגוגל
יוסי בוזגלו 09/01/12 |  צפיות: 2183

בטוחני כי רוב קוראי שורות אלו, אם לא כולם, יודעים כי כלי השיווק הטוב ביותר כיום הוא גוגל. בעולם המודרני והמתפתח בו אנו חיים, כל אחד נמצא באינטרנט, והכלי הטוב ביותר למצוא את כל המידע, על כל אדם ועל כל עסק, הוא גוגל. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם, ומבחינת כולם – אם אתה לא שם, אתה לא קיים. ככל שאתר ממוקם בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל עבור מגוון רחב של מילות מפתח הוא ימשוך אליו תנועת גולשים רבה וממוקדת.

קידום אתרים בגוגל נועד להעלות את האתר אל המיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש ולאפשר תנועת גולשים רבה אל תוך האתר. אתרי אינטרנט העוברים תהליך קידום אתרים טוב ויעיל זוכים לקבל בכל יום כמות גדולה של גולשים ויכולים לשווק כמעט כל דבר שבו יחפצו בעזרת אתר האינטרנט שלהם.

ישנן חברות אינטרנט רבות המציעות קידום אתרים כחלק משירותי האינטרנט שלהן, אך במקביל תוכלו למצוא גם מקדמי אתרים העובדים כפרילנסרים ומבצעים עבודת קידום אתרים בגוגל בצורה הטובה ביותר. אני אישית ממליצה לכם על מקדם אתרים פרילנס (כמובן שיהיה בעל תוצאות מוכחות), הפרילנסרים עובדים במלוא המרץ בכדי להביא לכם תוצאות, מקפידים על יחס אישי הרבה יותר מחברות גדולות ויהיו זמינים עבורכם כמעט בכל שעה.

אך לא משנה באיזה סוג של קידום אתרים תבחרו חשוב שתכירו מספר עקרונות חשובים בכל קידום אתרים שהוא: תוכן איכותי ומשולב במילות מפתח רלוונטיות בצורה חכמה, הגדרת כותרת, תקציר ומילות מפתח רלוונטיות לכל דף באתר, וקישורים – כאלו שנכנסים לאתר ומשמשים כהפניה מאתר אחר לאתר שלכם, וקישורים פנימיים היוצרים קישוריות בין כל דפי האתר ומסייעים לגולשים לעבור מדף לדף באתר ללא כל קושי.

לסיכום: כל בעל אתר בארץ ובעולם חייב לבצע תהליך קידום אתרים בגוגל. אפשרויות הקידום הינן רבות ומגוונות ותוכלו אף למצוא יועץ אינטרנט מקצועי שיסייע לכם בבחירת תהליך הקידום האתרים המתאים ביותר עבורכם ועבור האתר שלכם. מה שנותר לנו לאחל לכם בדרך אל המקום הראשון בגוגל הוא רק דבר אחד - בהצלחה!!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI