דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים חשיבות החלפת קישורים
חשיבות החלפת קישורים
יוסי בוזגלו 15/01/12 |  צפיות: 2377

קידום אתרים נועד להביא אתר לראש תוצאות החיפוש במנועי החיפוש. חברות רבות פועלות בענף, חלקן מנוסות, מקצועיות ובעלות מוניטין והוכחות להצלחתן וחלקן לא מקצועיות. כל חברה פועלת בכלים שונים אל לא התוכנות בהן משתמשים עושים את ההבדל בים קידום מקצועי ללא מקצועי אלא ניסיון, זמן והשקעה בקידום האתר. אחד מהפרמטרים הידועים להצלחת קידום אתרים הוא החלפת קישורים. מבנה קישורים איכותי וגם יעיל משפיע על דירוג הפופולריות של אתר.

מה זה החלפת קישורים

החלפת קישורים (link building ) היא יצירת קישור בין אתר אינטרנט אחד לשני או בין אתר אינטרנט מקשר למספר אתרים באינטרנט. החלפת קישורים מוסיפה נקודות זכות למדד הדירוג של האתר (pagerank). הגדלת מספר הקישורים לאתר הבית של חברה מסוימת מביאה לשיפור מיקום בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש.

למה החלפת קישורים חשובה

הסיבה העיקרית להחלפת קישורים היא שיפור בדירוג האתר ומכאן שיפור במיקום בתוצאות החיפוש. באופן זה מספר רב יותר של גולשים נחשף לאתר החברה ומבקרים (גולשים) רבים יותר יכנסו לאתר החברה. כניסות רבות יותר פירושן חשיפה, מכירה, פניות ועוד.

האם כל קישור לאתר הוא טוב

קישורים מאתרים איכותיים יעזרו לדירוג האתר. ישנם כמה סוגי קישורים. הקישור הטוב ביותר והרצוי למען קידום אתרים איכותי הוא קישור חד צדדי מאתר בעל מוניטין טוב המקשר לאתר החברה ללא בקשה של החלפת קישור. קישורים דו צדיים חשודים בעיני גוגל כי נועדו רק למטרת העלאת דירוג ולא למטרות מידע איכותי. ריבוי קישורים נחשב כפרמטר חשוד באלגוריתם של גוגל. בעבר אתרים היו מוסיפים מאות קישורים אך העביש של גוגל השתפר והיום 20-30 קישורים איכותיים מספקים את העבודה. קישור לאתר ספאם מזיק לאתר.

החלפת קישורים באמצעות תוכנות

קידום אתרים הוא תחום מתפתח ומתקדם. ניתן למצוא מאות תוכנות ואתרים להחלפת קישורים. רק חלק קטן מהם איכותי. ריבוי קישורים אינו תורם עוד לדירוג גבוה. יש תוכנות מקצועיות המשמשות חברות קידום אתרים ובודקות את איכות האתר עם הקישור וסוג הקישור. תוכנה איכותית תיצור מבנה קישורים איכותי ויעיל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI