דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים כלים לבדיקת דומיינים של אתרים
כלים לבדיקת דומיינים של אתרים
יוסי בוזגלו 19/01/12 |  צפיות: 2455

בין אם זה לצורך החלפת קישורים או בדיקת מתחרים או לצרכים אחרים – מחקר ובדיקה של דומיינים מבצע כל מקדם אתרים לפני תחילתו של תהליך קידום אתרים נכון. דומיין הוא שם מתחם הנועד להציג את כתובתו של האתר כך שיהיה ניתן לזכור אותו. הדומיין הוא שמו של האתר כפי שאנו מכירים אותו – כתובת האינטרנט שלו, ובדיקתו מסייעת להכיר את האתר אותו מקדמים או את המתחרים שלו, ובכלל לבדוק אתרים רבים לפני עבודה עמם או מולם. לצורך המחקר ובדיקת הדומיינים ישנם כמה כלים חשובים המסייעים לכל אחד בתהליך קידום אתרים יעיל:

Domain typo generator

לכלי זה ניתן להכניס דומיין מסוים ולקבל רשימה של דומיינים הדומים אליו ורשימה של שגיאות כתיב נפוצות בקשר לדומיין זה. כלי זה הינו כלי יעיל מאוד למקדמי אתרים ומסייע למציאת הזדמנויות קידום אתרים דרך דומיינים בהם יש מספר רב של טעויות בהקלדת שמם.

Who is

כלי שימושי בתהליך קידום אתרים ויעיל מאוד המציג את פרטיו של האדם המחזיק את הדומיין ומאפשר לבדוק את פרטיו של בעל הדומיין, כולל כתובת ה IP עליה הוא מוחזק, סוגו של שרת האחסון ועוד.

Domain Sales History

כלי מעולה הנועד להכיר את המתחרים עוד לפני שעלו אל הרשת. את הכלי הזה תוכלו להכניס מילת מפתח ומיד תקבלו רשימה של כל הדומיינים הכוללים בתוכם את מילת המפתח ונרכשו לאחרונה. הכלי מציג את פרטי הדומיין שנרכש, וגם – דרך איזה אתר בוצעה רכישתו של כל דומיין.

Domain Search

כלי זה מאפשר חיפוש דומיינים על פי מילת מפתח הכלולה בתוכם – גם דומיינים פעילים וגם כאלו שלא. בנוסף הכלי מאפשר סינון לפי מספר תווים, תווים מיוחדים בתוך שם הדומיין, מיקומה של מילת המפתח בתוך הדומיין ועוד.

Domain Suggestions

כלי חכם מאוד העוזר לנו לבחור דומיינים מתאימים לאתר שלנו. אם אתם לא יודעים באיזה דומיין לבחור, פשוט היכנסו לתוך הכלי, הקלידו את מילות המפתח הקשורות לתחום בו אתם מעוניינים והמערכת תצור צירופי מילים אפשריים לפי המאגר הנמצא בתוכה.

Wayback Machine

ההיסטוריה של האינטרנט. הכלי מכיל כ150 בליון דפי אינטרנט. מה שאם צריכים הוא פשוט להקליד את כתובתו של אתר אינטרנט מסוים וכך תוכלו לראות איך הוא היה נראה במשך השנים. תוכלו לראות דרך הכלי הזה גם אתרים שכבר מזמן אינם פעילים, כך שתוכלו להסתייע בהם בעת קידום אתרים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI