דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים גוגל – אם אתה לא שם אתה לא קיים
גוגל – אם אתה לא שם אתה לא קיים
יוסי בוזגלו 26/01/12 |  צפיות: 2499

מנוע החיפוש גוגל-

גוגל הינו מנוע חיפוש פופולארי אשר מאפשר לגולש להגיע במהירות לאתרי אינטרנט אשר מספקים מידע שרלוונטי אליו. באמצעות חיפוש של מילות מפתח, מקשר גוגל את הגולש לאתרים בעלי תוכן ומידע אשר עשויים לעניין אותו.

יכולות החיפוש היעילות של מנוע החיפוש גוגל והמגוון העצום של תוצאות החיפוש שהוא מעלה, מקנה לו את השם העולמי ואת כמות המשתמשים הגבוהה ביותר במנועי החיפוש השונים.

 

קידום אתרים-

בעידן שבו לכל חברה, בעל מקצוע או מוצר ישנו אתר אינטרנט עדכני, לא מן הנמנע שמקצוע קידום האתרים יתפוס תאוצה. קידום אתרים יכול להתבצע במספר דרכים- עיצוב נגיש של אתר האינטרנט של החברה כך שהגולש יוכל להתמצא בתוך האתר ולהשיג את מבוקשו בזמן הקצר ביותר, באנרים ופרסום באתרי אינטרנט אחרים אשר משיקים בתחומי העיסוק שלהם לאתר המקודם, כך שיקשרו את הגולש המחפש באתרים אלה אל האתר המקודם, פתיחת דף עסק ברשתות חברתיות וכמו כן, קידום אתר בגוגל באמצעות שילוב ביטויי מפתח רלוונטיים בתוך תוכן האתר.

כיצד מתבצע קידום האתר בגוגל-

קידום אתר בגוגל מתאפשר בזכות הצורה שבה גוגל מציגה את רשימת תוצאות החיפוש לגולש. מנוע החיפוש סורק את הביטוי אותו הגולש מבקש למצוא באתרי האינטרנט השונים, ומייצר לגולש רשימת אתרים לפי קדימות של רלוונטיות אליו ולמילת החיפוש שהזין. ככל שבאתר מסויים יופיע טקסט וביטויי מפתח ששווים למילת החיפוש של הגולש, אתר זה יהיה במקום גבוה יותר ברשימה אותה גוגל יציג.

יתרונות קידום האתר בגוגל -

בניגוד לדרכי הקידום האחרות, הדרך של קידום אתר בגוגל, הינו בעל יתרונות משמעותיים. היתרון הראשון הינו המחיר. לעומת העלויות הגבוהות של פרסום באנרים או תחזוקת אתר/ עמוד בפייסבוק, שתילת ביטויי מפתח רלוונטיים בתוכני האתר המקודם, הינה דרך זולה. היא מתאפשרת באמצעות מאמרים מקצועיים ותכנים ספציפיים שמפורסמים באתר  ומעלים את כמות ביטויי המפתח הרלוונטים כדי לקשר בין הגולש לאתר המקודם.

יתרון נוסף של קידום אתר בגוגל הינו העובדה שהוא על זמני. בניגוד לפרסום באנר באתרים אחרים שאותם רוכשים לזמן קצר וזקוקים לעדכון או רענון, או לתחזוקת  שוטפת, בין אם בפייסבוק או באתר, קידום אתר בגוגל באמצעות מילות מפתח הינה על זמנית ואיננה זקוקה לעדכון כל עוד עוסק האתר באותו תחום ומבקש למשוך אליו את אותו קהל יעד שיחפש את מילות המפתח הנ"ל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI