דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים עיצוב האתר
עיצוב האתר
יוסי בוזגלו 26/01/12 |  צפיות: 2439

כשמדובר בעיצוב האתר, המלאכה מעט יותר דקדקנית. הסיבה לכך היא שיש לברור טוב טוב את סוג העיצוב, מידתו, וכיצד יועבר אל הגולש בצורה הטובה ביותר. ניתן לומר בוודאות כי גולש אשר ייתקל בעיצוב שלא לרוחו, יסגור את האתר החדש שלכם וימשיך לחפש את המוצר אצל המתחרים, גם אם אתם מציעים את אותו המוצר בתנאים אטרקטיביים יותר.

אנו יודעים כעת כי האתר כבר בנוי, וכבר עבר שלב של קידום אתר בגוגל. לפיכך, עיצוב האתר הוא מעין תהליך של "להעמיד את האתר על רגליו האחוריות". על מעצב האתר לשקול היטב באילו כלים ישתמש כדי להביא את האתר אל הפוטנציאל המירבי שלו.

עיצוב האתר לעומת קידום אתר בגוגל

אחד הדברים החשובים ביותר, שלא קיים בשלב קידום אתר בגוגל, הוא הצורך לחשוב כמה שיותר קדימה. לדוגמה – האתר כולו מעוצב בצורה מרהיבה, אך יש ביקוש לתשלום באמצעות כרטיס אשראי דרך האינטרנט. מצב כזה עלול להחזיר את הפרוייקט כולו שני צעדים לאחור, היישר אל ידיהם של המתכנתים. כדי להימנע ממצב כזה, שגורר עלויות נוספות ופספוס של לקוחות חדשים, עולה הצורך להחליט מראש על המערכות שיהיו קיימות במסגרת עיצוב האתר עוד בשלבי בנייתו המוקדמים.

קשת בענן לא תמיד מתאימה

צבעים רבים בעיצוב האתר עלולים לבלבל את עיניו של הגולש, כפי שמידע לא רלוונטי בשלב קידום אתר בגוגל עלול לפגוע ולדחות את הגולש מהתעמקות באתר. לכן מומלץ להשתמש בצבעים בולטים אך ורק כדי להדגיש את המידע הרלוונטי כמו כותרת ראשית, שורת ניווט או קישור לרכישה מיידית. עם זאת, חשוב לאמץ רעיון עיצובי חדשני, ולאו דווקא "ללכת אחר העדר". לעיתים, האתרים הכי מצליחים ברשת הם אלו שעשו שימוש יצירתי בצבעים וברעיונות עיצוביים כדי להעביר את המסר בצורה יעילה יותר, ובכך משכו יותר לקוחות פוטנציאליים אל עמוד הרכישה.

כמו-כן, חשוב להיות עדכניים בכל הקשור למידע שנמצא באתר, גם לאחר שעבר תהליך של קידום אתר בגוגל. כלומר – להוסיף כמה שיותר פרטי קשר, ובעיקר קישור לרשתות החברתיות כמו פייסבוק או טוויטר. שמירה על מידע רענן מציג את האתר ואת המוצרים שבו כחדשניים וצעירים, דבר חשוב מאוד כשמדובר בתדמית העסק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI