דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים תיאום ציפיות – תנאי לעבודה איכותית
תיאום ציפיות – תנאי לעבודה איכותית
יוסי בוזגלו 26/01/12 |  צפיות: 2603

אחד הצעדים החשובים ביותר בעבודה מקצועית בכלל ובנושא קידום אתר בגוגל בפרט הוא תיאום ציפיות עם הלקוח. לא פעם ולא פעמיים נתקלים בעלי המקצוע בלקוח לא מרוצה, אשר טוען שהעבודה לא נעשתה לטעמו, או שאינה תואמת את דרישותיו. כדי למנוע זאת, על בעלי המקצוע להניע תהליך של תיאום ציפיות ודו-שיח בינם לבין הלקוח אשר יהווה בסיס ואף אסמכתא לביצוע העבודה באופן הנדרש והרצוי על שני הצדדים.

בכל פן של העבודה, מהבניה ועד שחרור האתר לאינטרנט, קיים החשש שהעבודה לא תניב את התוצאות הרצויות. אם בבניה לקויה, אם בקידום לא יעיל, ואם בעיצוב שלא נראה ידידותי לגולש הממוצע. חלק גדול מהלבטים והבעיות נפתר בזכות הניסיון העשיר שיש לבעלי המקצוע בנושא. החלק האחר, אם כן, דורש שיחה עם הלקוח.

בניה לעומת קידום אתר בגוגל

בניה נכונה של האתר נעשית הן בדקדקנות מרובה בכל הנוגע לשפת התכנות, והן לפי מטרת הלקוח. כאשר הלקוח דורש אתר למטרה מסוימת, בונה האתר חייב להתחשב במטרה הזו ולבנות את האתר בצורה הכי נכונה עבורו ועבור הרעיון שאותו הלקוח מייצג. זוהי עבודה על-פי עיקרון בסיסי, לפיו מסר שאינו מועבר כהלכה עלול להתפרש באופן שגוי גם אם תהליך קידום אתר בגוגל נעשה כהלכה, כלומר – אם גולש מסוים נכנס לאתר ורואה שהוא אינו קל לניווט, יימאס לו מאוד מהר, גם אם האתר מציע בדיוק את המוצר שהכי מעניין אותו ובתנאים הכי טובים.

שיחה עם הלקוח לצורך קידום אתר בגוגל

קידום אתר בגוגל דורש גם הוא עבודה מאוד ממוקדת בכל הקשור למילות המפתח, ואת אלו משיג מקדם האתר משיחה עם הלקוח ומבירור מעמיק עימו לגבי התחום שבו יעסוק האתר. ללא הקשר הרציף עם הלקוח, קידום אתר בגוגל יניב בוסר בלבד, ולא את הפירות העסיסיים של העונה.

באשר לעיצוב האתר, הרי שכאן הכי ברור לדעת מתי הלקוח מרוצה ומתי לא. שימוש נכון בכלים שברשותו לצד קשר רציף עם הלקוח לגבי מראית האתר, יביאו יחדיו לתוצאה הטובה ביותר ולחותמת הסופית של האתר לקראת יציאתו אל העולם הרחב של האינטרנט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI