דף הבית אינטרנט והחיים ברשת עיצוב אתרים האם כדאי ללמוד עיצוב אתרים?
האם כדאי ללמוד עיצוב אתרים?
יוסי בוזגלו 28/02/12 |  צפיות: 3500

מהם המקצועות הפרספקטיביים לסטודנט המתחיל ללמוד בשנת 2012?

אם פעם כל אימא יהודייה רצתה שהבן שלה יהיה עורך דין או רופא, כיום האופציה הפופולרית ביותר היא איש מחשבים. באומרנו איש מחשבים, הכוונה היא למגוון מאוד רחב של מקצועות, החל ממהנדסים, מתכנתים, אנשי חומרה וכלה באנשי האינטרנט, מעצבים גרפיים, בוני אתרים, ומומחי פרסום ומכירות בעולם הווירטואלי. אוניברסיטאות ומכללות רבות מציעות מסלולי לימודים רבים ומגוונים שיכולים להתאים לכל מי שמחפש לקבל השכלה בתחום המחשבים.

הסבר קצר על מסלולי לימודים שונים הקשורים לעולם המחשבים.

נחלק את לימודי המחשבים בצורה שרירותית ל-3 תחומים עיקריים: תכנות, חומרה ואינטרנט. כעקרון התחום שנחשב לאיכותי ביותר ובעל פוטנציאל הרב יותר להרוויח משכורת גבוהה הוא תכנות. כיוון שרוב התהליכים התעשייתיים מתנהלים כיום בצורה ממוחשבת, יש צורך באנשים שיהיו אחראיים על תכנון וניהול תקינים של התהליכים הללו – אלו הם אנשי התכנות. אנשי החומרה הם אלה המתעסקים בפן ה"פיסי" של עולם המחשבים, הצ'יפים, לוחות האם וכול שאר ה"ירקות" המרכיבים את המחשבים על שלל צורותיהם.

מומחי האינטרנט.

האחרונים חביבים הם המומחים בתחום האינטרנט. לרוב אלו הם האנשים שמתעסקים בבנייה ותחזוקה של אתרי אינטרנט. אחד מתחומי ההתמחות העיקריים שלהם הוא תחום עיצוב אתרים. אנשים אלה יודעים כיצד לעצב אתר בצורה אופטימלית, כדי להתאימו למטרה לשמה הוא הוקם. תחום עיצוב אתרים נלמד במכללות רבות תחת מסלול הלימודים של גרפיקה ממוחשבת בעיקר. עיצוב אתרים הוא תת נושא בלימודי גרפיקה ממוחשבת ואחד מתחומי הלימוד היישומיים ביותר, הרי זירת העסקים והפנאי המרכזית כיום זה אינטרנט.

עתיד התחום של עיצוב אתרים.

כיום, בעשור השני של האלף החדש, המגמה די ברורה, כולנו (בין אם בשמחה ובין אם לא) מתנהלים יותר ויותר זמן במשך היום באינטרנט שמשמש לעשיית עסקים, בילוי, יצירה ותחזוקה של קשרים חבריים ובעצם מה לא. נראה שאין כמעט תחום אחד בחיינו שלא הושפע מהופעתו של העולם הווירטואלי, לכן כיום וביתר שאת בעתיד יהיה צורך באנשי מקצוע רבים מאוד בתחום עיצוב אתרים ותחזוקתם. הרי אתר אינטרנט (או בעצם מיליונים רבים של אתרי אינטרנט) הם אלו שמשמשים כאבן הפינה עליה מושתת המרחב הווירטואלי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI