דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים על צניחת עפעפיים וועד
על צניחת עפעפיים וועד
דפנה לוטן 01/04/12 |  צפיות: 2254

כולם שואפים להראות חתיכים, לא קיימת הרגשה נעימה מאיזה תסרוקת נהדרת אומ בגד חדש שנראה ממה טוב עלינו ומראים את הגיזרה (או אולי יותר נכון מטשטשאת החלקים הבעייתיים), רק ש בהמון מקרים הזמן והגנים משנים את הגוף, וכאןבדיוק נכנסת הרפואה הפלסטית אשר מציעה לנו מגוון אפשרויות לשדרוג כל חלקבגוף ואתו גם את הביטחון העצמי וכל זאת בלי הצורך לעשות חור בכיס שלנו.

מה אתם חייבים לדעת כשרוצים שמעוניינים לעשות ניתוח עפעפיים? וממה יש לדאוג קבלו כמה עצות שימושיות שיאפשרו לכם לקבל את כל העצות.

כדאילבקש לראות את הניסיון של הרופא שמטפל בכם, באופן זה יהיה אפשרי להתרשםמהתוצאות וגם מ נסיונו וגם לראות ניתוחים קוסמטיים שהוא עשה בעבר.

אלתנסו לבקר את תוצאת הניתוח הפלסטי ישר לאחר הורדת התחבושת, חשוב מאד לשמורעל סבלנות תוך שבועיים-שלושה תרד הנפיחות והאף יקבל צורה נהדרת .

תיקוןאף- בשבוע הראשון אחרי ביצוע הניתוח מומלץ ביותר להגביה את הראש מעט בזמן שהולכים לישון זאת בכדי להוריד משמעותית הנפיחות ובשביל שלא תסבלו מהצטברות נוזלים באזור של האף.

להוריד משקפיים- במקרה שאתם מסתייעים בעדשות או משקפיים מומלץ מאוד לקנות עדשות ראיה כי בסיומו של הניתוח איאפשר להיעזר במשקפיים לתקופת זמן של בערך חודש.

ניתוח חזה- חשובמאוד שלא ללכת על הקטנת חזה בטרם שעושים קצת דיאטה מכיוון ש החזה מאבדמניפחו בזמן הדיאטה וצורתו גם משתנה לכן מומלץ קודם כל לעשות דיאטה ורק אזלעבור את ניתוח ההקטנה.

מרפאות רבות מספקים לכם הדמיה טכנולוגיתתבקשו מהמנתח שיאפשר לכם לראות איך את צפויה להיראות בסיומו של התהליךולאחר כמה שבועות, ככה תרגישי בטוחה כי בחרת את המידות והצורה הרצויות.

צריכים עוד המלצות על צניחת עפעפיים? הכנסו לפורטל שלנו ותוכלו למצוא את כל הפרטים הכי חשובים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI