דף הבית אינטרנט והחיים ברשת עיצוב אתרים מי יבנה לכם את האתר לעסק
מי יבנה לכם את האתר לעסק
נונה אור 19/04/12 |  צפיות: 4553

בניית אתרים הינה ענף פורה ומשגשג. אי לכך, ספקי שירות צצים כפטריות אחר הגשם. אך סודות הקידום טומנים בחובם כללים שלא נותנים אפשרות להתפשרות. דזיין מרהיב וגרפיקה שמשאירה רושם  יפה – יכולים להטעות בבחירת האיש בו תפקידו את כל עתיד החשיפה והאנשים שיגיעו לעסק שלכם. שאלו את עצמכם – האם הייתם נותנים לחובבן להיות אחראי ל'ילד' שלכם?  חשבתי כך. בניית אתרים  מחייבת הבנה עמוקה בעולם האינטרנטי, ותק מושתת ואהבת המקצוע.

דגשים חשובים באתר אינטרנט:
למה לי לטרוח? – מערכת טובה ואפיון טכני
נראה כי כולנו ממש 'חיות אינטרנט' ואצבעותינו רצות על המחשב ומטופפות בסבבה על העכבר,נכון? ולעומת זאת – אתר איטי, כבד ולא נח לניווט, סביר להניח שגם אם הגיעו אליו סכום גדול של מבקרים – ברגע שיפגשו בקשיי ניווט והשגת צרכיהם – יעברו בחלוף רגעים מעטים והגולש יצא מהאתר.
כדאי מאד כי האתר יהיה נח לתפעול, בעל עיצוב כראוי, חברותי ומזמין.

מישהו שומע אותי? – הקמת אתר
בניית אתרים רבים נופלת פעמים רבות בגלל חוסר הבנה של הגולש – אליו מופנה האתר. הכרה של העסק, תכנון נכון של האתר תוך התאמתו לתוכן המתאים, עיצוב מקורי הקולע אל הגולשים, תכנות נכון של האתר בשביל הקהל ומתן סיגנון העסק בין מאות ואלפי חברות אחרות בענף – נחוץ להבטחת הצלחתו של האתר.


לגולל, לגולל, לגולל -  תקנים של מנועי חיפוש
תחשוב שבזמן שאתה יושב בעסק ותוהה באיזה אופן אתה תוכל להגדיל את קהל הלקוחות שלך – אלפים כבר משקיעים את מירב מרצם בקידום העסקים ברשת של מתחריך. אל תישאר מאחור! הבנה וידע בנושא – רק הם אלה שיביאו את אותו הגולש הבא אליך, ולא אל האתר הסמוך. זו, כמובן, עבודה הדורשת היכרות מעמיקה עם עולם הרשת תוך שימוש במילות המפתח הנכונות – הזדמנויות רבות ייפתחו בפניך, שיפור חד ומקצועי – מחייבת מקצוענים אמיתיים.

מחקר שוק מקיף מקדים מאפשר הצלחה: קביעת מטרות וזיהוי הזדמנויות ברשת הינם חשובים להצלחת האתר. נישה בניית אתרים מבוסס רובו ככולו בדבר איכות. תוכן יוצא דופן ויצירתי יחזיר קליינטים שקפצו "רק לבקר" באתר. אופטימיזצית SEO יאפשר כי אותו לקוח ייהנה לבקר בעסק שלך ויהפוך ללקוח תמידי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נונה אור

Bloo הקמת אתרי אינטרנט - רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק - אתרי אינטרנט , תכנים וקידום.

בניית אתרים 077-4602099

www.Bloo.co.il



 


מאמרים נוספים מאת נונה אור
 
בניית אתרים - הדרך הבטוחה אל השגשוג
ישנם שני סוגים של אתרים ברשת האינטרנט. אתר סטאטי ואתר דינאמי. מומלץ לבנות אתר דינאמי, היות והוא שווה לכל נפש , בעל מערכת הפעלה נוחה ופשוטה המאפשרת גם למי שלא מצוי בנבכי האינטרנט לעשות בה שימוש קל תוך כדי הוספת תכנים, עדכונים ושינויים שונים.

בחירה נבונה של חברה לקידום אתרים
לאחר שהבנת שרשת האינטרנט היא הזירה המסחרית המודרנית ולאחר שהבנת שאם אתה לא שם,אתה לא באמת קיים, החלטת להקים אתר אינטרנט שישרת אותך ואת צרכיך העסקיים. כעת, כל שנותר לך הוא לבחור חברת קידום אתרים שתעזור לך להוציא את המטרה לפועל.

עולם הטכנולוגיה פתוח למשתמשים ללא הפסקה
יש לך רעיון להציע, יש לכם מוצר או גימיק מנצח אתה חושב שיש לך משהו טוב ואתה חושב שאתה הטוב ביותר. אתה רוצה שכולם יראו אחר מה שיש למוצר שלך למכור ומהר ובהחלט אתם כבר יודעים כי בניית אתרים באינטרנט ברשת היא אחת המשימות הראשונים שעליך

מי יבנה לכם את האתר לעסק
שאלו את עצמכם – האם הייתם נותנים לחובבן להיות אחראי ל'ילד' שלכם? חשבתי כך. בניית אתרים מחייבת הבנה עמוקה בעולם האינטרנטי, ותק מושתת ואהבת המקצוע.

לא תאמינו אבל זה טרנד חדש עיסוי דגים
גם אתם שמעתם על המונח החדש - עיסוי דגים וראיתם כל מיני אנשים שיושבים עם הרגליים בתוך אקווריום בקניון? אני מוכרחה להודות שזהו עיסוי שרק השם שלו נשמע מרתיע ומפחיד, ורק המחשבה על כך שהרגליים שלי, או חלק קטן קטנטן אר מתוך הגוף שלי, יכנסו לתוך אקווריום מלא דגים

סוגי הלוואות לעסק
הקמתם עסק חדש? יש לכם עסק הנמצא בקשיי מימון ואתם שואלים את עצמכם מאיפה אני יכול לגייס כסף? חשוב שתדעו כי עומדות בפניכם מספר אפשרויות ויש לכם כמה מקורות אשר מהם תוכלו לקחת הלוואות לעסק שלכם.

סגירת חברה ופירוקה לפי חוקי המדינה
בשוק חופשי תחרותי, כמו זה הקיים בישראל - סגירת חברה איננה מחזה נדיר, למרבה הצער. הסיבות לפעולה של סגירת חברה הינן רבות ומגוונות, וההליכים אינם עניין של מה בכך. למעשה – רב הפעילות מונחת על כתפיו של עורך הדין שנבחר לצורך פעולה זו, כך שהעומס הרב כמעט ולא מורגש בקרב בעלי מניות החברה.

החלום שפתח לי דלת
14/04/12 | מעבר דירה
דלת מעוטרת בזכוכיות צבעוניות עם שלל צבעים מרהיבים, עשויה עץ מלא וכבד ומשולבת עיטורי מתכת שונים ומשונים. הכנסתי את המפתח לחריץ הדלת, סובבתיו וניסיתי לפתחה אך זו הייתה דלת כה כבדה וכנראה גם מאובזרת בהתקן כלשהו שלא הבנתי לפשרו.

תהליך בנית אתרים יסודי ומקצועי חייב להכיל בתוכו את המרכיבים הבאים
אינספור נוגעים לעניין, גם בעלי מקצוע מומחים ובעלי אינספור ניסיון בתחום של בנית אתרים וגם אינספור לקוחות פרטיים אשר כבר חוו כמה וכמה ניסיונות ותהליכים של בניית אתרים מנסים לשים את האצבע ולהגדיר מהו תהליך בנית אתרים

עיסוי פרינאום
עיסוי פרינאום הוא העיסוי המומלץ ביותר לבצע כהכנה ללידה בכדי למנוע קרע או חתך העלול להתרחש בזמן הלידה. הזמן הטוב ביותר להתחיל לבצע עיסוי פרינאום הוא כשישה שבועות לפני המועד המשוער ללידה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI