דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים לעבור הגדלת חזה טבעית
לעבור הגדלת חזה טבעית
דפנה לוטן 01/07/12 |  צפיות: 2826

החיים המודרניים הביאו עמם העדפות יופי מגוונות אשר להם המון השפעה על דרכנו איך כל אחד מאיתנו חשים את המראה החיצוני, המון אנשים מעוניינים ללכת ולעבור ניתוחים לשיפור המראה שהמטרה היא לא להפוך לדמויות משעשעות של ברבי, אולי רק לשפר קצת את מה שהטבע נתן להם.

אין אנשים שלא אוהבים להראות נהדר, עדיין לא הומצאה תחושה יותר מרגשת למשל מתסרוקת מחמיאה או בגדים מעוצבים ממה טוב עלייך ומבליטים את כל החלקים הטובים (או אולי מטשטש את החלקים שמהם אנחנו פחות מרוצים), העניין הוא ש לפעמים הגנטיקה והגיל עושים את שלהם, ופה בדיוק מתחילים לחשוב על הרפואה הפלסטית אשר מציעה אפשרויות רבות לשיפור כל חלק בגוף ואתו הבטחון העצמי וכל זה מבלי הצורך לעשות חור גדול בארנק .

מה צריך לבדוק כאשר מתכננים לעבור הגדלת חזה טבעית? את מה לבדוק לפניכם מספר עצות מועילות שיאפשרו לכם למצוא את כל המידע.

אל תשכחו לבקש ולראות ניתוחים קודמים של המנתח של המומחה שמטפל בכם, זאת הדרך הטובה ביותר בה תוכלו בקלות להתרשם טוב יותר מיכולתו ואף להתרשם מהקטנת חזה שנעשו על ידו.

אף פעם אין לבדוק את תוצאות ניתוח האף מיד לאחר שמסירים את התחבושת, חשוב להיות סבלניים אחרי כמה שבועות הנפיחות תרד והאף יקבל את הצורה הסופית.

תיקון אף- בימים לאחר ניתוח האף כדאי לשמור על הראש מוגבה מעט כאשר קופצים למיטה על-מנת לעזור בהפחתת הנפיחות והאדמומיות ובכדי למנוע גודש רב ובצקות באזורים שמסביב לאף.

ללא משקפיים- אם אתם מרכיבים באופן קבוע משקפי ראייה חשוב שיהיו לכם עדשות ראיה בגלל ש לאחר הניתוח אי אפשר להשתמש במשקפיים למשך תקופה של 3-4 שבועות.

הגדלת חזה ללא ניתוח - עדיף שלא ללכת ל הקטנה של החזה לפני קצת דיאטה מפני ש החזה שלנו משתנה בעת הורדה במשקל והצורה שלו משתנה מסיבה זו כדאי לפני כן להוריד במשקל ואז לעבור את ניתוח ההקטנה.

רובם הגדול של המכונים נעזרים ב הדמייה ממוחשבת מומלץ לבקש מהרופא שידגים לך כיצד הגוף יראה כשהסתיים הטיפול ולאחר כמה חודשים, ככה תוכלו לדעת שבחרת את המידות והצורה המתאימות לך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI