דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים קידום אורגני וקידום ממומן
קידום אורגני וקידום ממומן
יוסי בוזגלו 02/07/12 |  צפיות: 3386

שוק הפרסום עבר בשנים האחרונות מהפך של ממש, עם כניסתו של עולם האינטרנט כמדיה פרסומית מובילה, כל בעל עסק יודע, כי האפשרות הטובה ביותר להגיע אל קהל לקוחות חדש ופוטנציאלי הוא באמצעות קידום אתרים בגוגל, המאפשר לכם להגדיל את החשיפה ואת הנראות שלכם בעמוד תוצאות החיפוש המוביל של גוגל. לצורך כך, קידום אתרים בגוגל יכול להיעשות בשתי אפשרויות, האחת הינה על ידי קידום ממומן, והשנייה היא באמצעות קידום אורגני.

מטרות הקידום

גם לקידום האורגני וגם לקידום הממומן מטרה זהה, שניהם אמורים לספק לכם את המקום הראשון, או לפחות השלישייה הפותחת, בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל. כך, האתר שלכם למעשה מוביל על אתרים מתחרים המציעים את אותו שירות או מוצר, ובאופן זה, אתם מגדילים את הנראות שלכם ומעלים את העדיפות של החברה שלכם, על פני החברה המתחרה. אז איך אתם יכולים להיות בשלישייה המובילה של תוצאות החיפוש? יש לכך שתי אפשרויות, קידום אורגני או קידום ממומן – מה עדיף לכם? מה יעבוד יותר טוב עבורכם? לכל אחת מן האפשרויות הללו יש יתרונות וחסרונות משלה, על מנת לדעת ולבחון מהי האפשרות הטובה ביותר בעבורכם, היא קודם כל להבין את ההבדלים המהותיים שבין שתי שיטות קידום אלה.

יתרונות

אחת היתרונות הבולטים של שיטת קידום אתרים ממומן הוא היכולת שלה להוביל את הגולשים ישירות אל האתר שלכם, ובכך ליהנות מזרימת גולשים בצורה מיידית. מרגע שהעליתם את הקמפיין הפרסומי שלכם בגוגל, תוך כמה דקות, תוכלו לראות כי כמות המבקרים באתר עולה. החיסרון בקידום ממומן הוא בכך שאתם למעשה משלמים בעבור כל ביקור של גולש, ולכן, כדאי מאוד כי הגולש הזה יהיה רווחי לכם בעתיד, ויהפוך מלקוח פוטנציאלי או משוטט סתמי, ללקוח אמיתי. הקידום האורגני, להבדיל מהקידום הממומן, הינו תהליך ארוך טווח, אשר נמשך מספר חודשים.

כל חברה או עסק שברשותו אתר המציע מוצר או שירות רוצה להיות הראשון ברשימה. נכון, שלקידום אורגני יש פרסטיז'ה מסוימת, אך זהו תהליך שעלול לקחת הרבה זמן. על כן, קידום ממומן יכול להפוך בעבורכם לפתרון האופטימאלי, אשר יניב תוצאות מהירות. יחד עם זאת, ניתן לשלב קידום ממומן ביחד עם קידום אורגני, אין שום סתירה בין שתי השיטות הללו של קידום אתרים בגוגל, והן יכולת להשלים אחת את השנייה.

לסיכום

על מנת להפוך את האתר שלך לאפקטיבי, למשוך אליו כמה שיותר גולשים ולהעלות את רמת העניין בו, קידום ממומן יהיה יעיל מאוד, גם אם מדובר לטווח הקצר. חשוב לזכור, כי קידום ממומן צריך להיעשות בהתאם למילות חיפוש, רלוונטיות, אפקטיביות, ויצירת קמפיין פרסומי שיהיה יעיל בסופו של יום. מתוך כך, מומלץ יהיה להיעזר בחברות מקצועיות אשר מתמחות בנושא של קידום אתרים בגוגל, על מנת שתוכלו להפיק את המיטב מן הקמפיין שלכם ומן תצורת הקידום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI