דף הבית חינוך ולימודים לימודים אקדמאיים אופציות מגוונות לקבלת התואר הנכסף
אופציות מגוונות לקבלת התואר הנכסף
פרו קיד 08/07/12 |  צפיות: 4401

אופציות מגוונות לקבלת התואר הנכסף

כיום לימודים אקדמיים הם כבר לא נחלתם של בעלי ממון או של מי שמכוון גבוה מאוד. לימודים אלו מהווים את הגדלת הסיכוי להשתלבות בלא מעט ארגונים ברחבי ישראל או להגדלת השכר. יש תחומים רבים שבהם ללא הצגת תואר אקדמי מסוים לא יכול המועמד לעבור את שלבי המיון ובכך אין לו כל סיכוי להתקדם אל עבר מטרותיו השונות. על כן כל בחירת מוסד הלימודים ובחירת המקצוע המתאים הן נקודות מפתח חשובות מאוד בדרך לקבלת תואר רציני.

הקשת והמגוון בשוק העבודה החל ממקצועות חופשיים ועד למגוון מקצועות חדשניים המתאימים לצרכי השוק, אפשר לראות כיצד לימודים אקדמיים (הן לימודי תואר ראשון והן לימודי תואר שני) יכולים להיות ממצים הרבה יותר. היכולת למצוא את סוג הלימודים שיציג גם אפשרות להתפרנס בצורה מרשימה וגם הענקת תחושת סיפוק, היא גדולה הרבה יותר מאשר בעבר. לכן חשוב לעשות את כל הבדיקות ולראות כיצד יכול מוסד לימודים איכותי לקדם לעבר קריירה עצמאית או להשתלבות בכירה בארגונים שונים.

איך ניגשים  לבחירת מוסד הלימודים המתאים ביותר לסטודנט?

חשוב מאוד! רגע לפני שנרשמים צריך לבדוק מס' דברים במוסד לימודים, יש דברים שצריכים ויכולים לעניין כל סטודנט לעתיד חייבים להיבחן בלא מעט היבטים, מהסיבות הבאות -

מוסד לימודים איכותי ונוח

מוסד שלא נבחר בצורה נכונה

חומרי הלימוד, המרצים והתמיכה יהיו איכותיים

לפעמים יכול הסטודנט להישאר "לבד במערכה"

מיקום או מגורים נוחים תורמים למיקוד ולהצלחה

מקום מרוחק יכול להקשות מבחינת ערנות והוצאות

סביבת הלימודים תהיה מספקת מכל בחינה שהיא

הרגשה כללית לא נעימה שיכולה להקשות על הלימוד

שילוב נכון בין בחירת המקצוע והמסלול המתאימים לבין רמת מוסד הלימודים יכול להגדיל את הסיכוי להתחיל קריירה מוצלחת. בנוסף, לימודים אקדמיים הם דבר שעולה כסף, כשעם כל הכבוד לסיוע כספי כזה או אחר עדיין מדובר בתקופה שבה ההוצאות יכולות להכביד ואף לשבש את מהלך הלימודים. לכן חשוב להתייחס לכל פרט ולבחון אותו ברמה אישית על מנת למקד את הבחירה כמה שיותר ולראות כיצד לאורך כל שנות הלימוד עשיתם בחירה נכונה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 פרו קיד


 


מאמרים נוספים מאת פרו קיד
 
בדיקה גנטית חדשה תנבא תוצאות קליניות של חולי GBM
12/12/12 | סרטן
מדי שנה בארה"ב מתגלים כ-18 אלף חולים חדשים ומתוכם יותר מ-12 אלף יאבדו את חייהם. מחקרים חדשים ומרגשים מתרחשים ברגעים אלו על מנת לעזור לחולי ה-GBM וחלקם אף מניבים תוצאות חיוביות להארכת החיים וגם שיפור אורח החיים.

התקדמות נרשמה בתחום הטיפולי של סרטן הריאות
12/12/12 | סרטן
מדי יום נשמעים דיווחים על טיפולים חדשים בתחום הסרטן. בעת האחרונה, דיווחים עדכניים מספרים על טיפולים חדשים בתחום סרטן הריאות.

דרכי טיפול בסרטן הקיבה
12/12/12 | סרטן
סרטן הקיבה הינו אחד מסוגי הסרטן הקשים ביותר והוא מתגלה לרוב בשלב מאוחר של המחלה. דרכי הטיפול בחולי סרטן הקיבה כוללים כיום שיטות קונבנציונאליות שהיו קיימות כבר שנים רבות בשילוב עם שיטות חדשות יותר.

מעשנים סיגריות? תתחילו לחשוש גם מסרטן הלבלב
12/12/12 | סרטן
אפשר לחשוב שלמעשנים אין מספיק צרות – סרטן ריאות, מחלות לב ועכשיו מצטרף לרשימה גם סרטן הלבלב. נמצא כי מעשנים נמצאים בסיכון גבוה יותר לפתח את סרטן הלבלב ולמי שאינו מכיר את המחלה - היא בהחלט לא נכנסת לקטגוריה של המחלות שניתן להתגבר עליהן בקלות.

עושים התאמות לדרישות הגבוהות
התחרות בשוק העבודה הולכת וגדלה בכל שנה. בישרל , כיאה למדינה שבה יש הון אנושי ברמה גבוהה אפשר לראות כיצד יש לא מעט מוסדות וארגונים שמעוניינים להמשיך ולפתח את הפעילות שלהם תוך הישענות על אנשי מקצוע בכירים

להשתלב בתחום רחב ומספק
ולם ללא אחיות .. תתארו לעצמכם איך היה נראה וכמה חמלה וחום היו חסרים בעולמנו. נראה כי לא רק רופאים מומחים וטכנאים בתחום הרפואה היו מורטים את שערותיהם ללא אחיות רציניות לצדם אלא שגם אלו המתאשפזים או המגיעים לבדיקות שונות היינו רואים עד כמה חשוב החלק של אשת מקצוע זו בחיינו.

מתחילים את הדרך לקריירה
בכל הקשור לתנאי הקבלה הרי שניתן לראות כיצד מעבר לבסיס מסוים יש שוני בין מוסד לימודים אחד למשנהו. כך יכול מועמד להתחיל לימודי תואר ראשון לאחר שהיה צריך להציג ממוצע בגרות גבוה יחוד עם ציון פסיכומטרי גבוה

הסבה לתחום מגוון ומרתק
בתקופות שונות של החיים מחליטים רבים לעשות הסבה מקצועית לתחום שמעניין אותם יותר או כזה שיכול להציע להם סיפוק גדול יותר ממה שהם עושים כיום וכמובן משכורת גבוה יותר ומכובדת יותר.

אופציות מגוונות לקבלת התואר הנכסף
כיום לימודים אקדמיים הם כבר לא נחלתם של בעלי ממון או של מי שמכוון גבוה מאוד.

התקנת מעלית
28/06/12 | שיפוצים
אז אילו יתרונות בכלל קיימים בהתקנת מעלית? ובכן, קודם כל שיפור איכות החיים והנוחות של הדיירים בעליה הן בעליה יום- יומית במעלית במקום המדרגות ואפילו לצורך העלאת הקניות או משאות אחרים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI