דף הבית רפואה ובריאות דיאטה ותזונה דיאטת LifeForte
דיאטת LifeForte
noa levi 07/08/12 |  צפיות: 3884

יטת לייף פורטה הינה פרי פיתוח ישראלי המבוסס על ניסיון של מיטב התזונאים וההומאופתים בישראל ובעולם. השיטה מבוססת על עקרונות הומיאופתיים ועל מרכיבים טבעיים, העשויים מצמחים שנבחרו בקפידה, על מנת לתת מענה בריא ונכון לטיפול הטבעי בבעיית ההשמנה. בנוסף, השיטה בנויה מ- 3 צעדים פשוטים, שבזכותם אפשר להגיע למשקל הרצוי ולשמור עליו לאורך זמן:

הצעד הראשון טיהור וניקוי הגוף מרעלים -  במשך השנים הצטברו בגוף שלך רעלים, שהם תוצר של דיאטות מרובות, אכילה לא מאוזנת וגורמים סביבתיים. כדי שהגוף יעבוד במיטבו בתהליך הירידה, חשוב לנקות אותו מהרעלים שהצטברו בו. באמצעות חליטת צמחים בלעדית, יחד עם תפריט מאוזן, המותאם לך באופן אישי, עפ"י סוג הדם שלך, מצבך הבריאותי, ההעדפות שלך, סדר היום ואורח החיים שלך, נטהר את הגוף במשך שלושה שבועות, נביא אותו לתפקוד תקין ונכין אותו לצעד השני – הירידה במשקל .

הצעד השני

שינוי הרגלים וירידה מבוקרת במשקל – עכשיו הגוף נקי. הוא יכול לספוג טוב יותר את המזון, את הוויטמינים, המינרלים והערכים התזונתיים, הוא יכול לסלק טוב יותר את הפסולת העודפת.

בצעד השני, נתחיל להשתמש בכמוסות טבעיות, לבוקר, לצהרים ולערב, יחד עם תפריטים שונים מאלו של תקופת הטיהור, אשר גם הם יותאמו לך באופן אישי. הכמוסות, ימשיכו לנקות את הגוף, לספק תחושת שובע ולשמור על חילוף חומרים תקין. התפריטים האישיים יסייעו לירידה במשקל והכי חשוב – התמיכה והליווי יקנו לך הרגלים חדשים, בריאים יותר.

הצעד השלישי

שמירה על המשקל החדש – מעטים האנשים שיודעים זאת, אבל זהו בעצם הסוד הכי גדול שהופך כל דיאטה, מסתם דיאטה, לדיאטה מוצלחת - תקופת השמירה, כאורך תקופת הירידה, לא פחות! אם חוזרים לאכול כרגיל אחרי שיורדים במשקל, עולים שוב, את זה כולם יודעים.

אבל, אם שומרים על המשקל החדש, למשך אותו זמן שירדנו ומקבעים את התוצאה. הגוף זוכר את כמויות המזון החדשות, את איכות המזון החדשה, את ההרגלים החדשים וכך אנו מקבעים את התוצאה. וגם כאן, בצעד השלישי, תוכל להינות מפורמולה צמחית בלעדית שתסייע לך לקבע את המשקל החדש, יחדם עם תפריטים אישיים ועם תמיכה וליווי צמודים של התומכת שלנו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noa levi


 


מאמרים נוספים מאת noa levi
 
כמה פנים לגמילה
ישנם סוגי גמילות רבות אשר אנשים מבקשים לעבור במקרים שונים והנה מספר מוקדים עיקריים: אלכוהול, סמים, פורנו, סרטי אלימות, קללות, קפה, שוקולד, עישון, תרופות, אכילה רגשית.

תזונה
כיום, ישנם אמצעים מפותחים ביותר שמאפשרים להעמיק את הידע אודות מרכיבים של תזונה בראיה. הקשר שבין התזונה שלנו לבין הבריאות, חשיבות התזונה ועוד.

דיאטנית
בוקר. אתם קמים אט אט. מצחצחים שיניים מול המראה, מרימים את הראש ומתבוננים בה. רוב הסיכויים שתעקמו את הפרצוף ותחשבו שאתם זקוקים לדיאטה. בעולם שלנו, רוב התזונה לא כל כך בריאה ומזינה כמו התזונה של פעם.

הרזיה מהירה
מכירים את המושג הרזיה מהירה? אם גם אתם מחפשים את נוסחת הקסם של הרזיה מהירה כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא ולחשוב שוב. הרזיה מהירה על ידי נוסחאות קסם לרוב פוגעות בגוף ולא מחזיקה לאורך זמן.

SugarLess טיפול טבעי בסוכרת
שוגרלס – SugarLess טיפול בסוכרת באמצעות צמחי מרפא. Sugar less מיועד לאנשים עם סוכרת התחלתית ולחולי סכרת סוג 2. מרכיבי הצמחים בנוסחה הייחודית של sugar less מסייעים להפחתה של רמת השומנים והכולסטרול בדם, איזון לחץ הדם, מונע נזקים חמצוניים ברקמות, מסייע להפחתת התיאבון למתוק ולהפחתה במשקל ומשפר את רמת האנרגיה במצבי חולשה כללית ותשישות פיזית ומנטאלית.

דיאטת LifeForte
שיטת לייף פורטה מתאימה לסגנון החיים ולאקלים הישראלי, מאפשרת לרדת במשקל, באחוזי השומן בגוף ובהיקפים באופן משמעותי, ובדרך טבעית, קלה, בטוחה וללא מאמצים יוצאי דופן. בנוסף, מעניקה שיטת לייף פורטה תמיכה שבועית וכלים לשמירה על התוצאה לאורך זמן והופכת אותה לדרך חיים בריאה ונכונה. עם לייף פורטה תוכלו לעשות את זה בקלות, בהנאה ובטבעיות: בשלושה צעדים פשוטים, תרדו במשקל באופן מבוקר ועם ליווי ותמיכה מקצועיים, ותלמדו לשמור על המשקל החדש לאורך זמן, אפילו לתמיד.

דיאטת EasyLost
איזי לוסט הינה חברה בעלת מוניטין מוכח המתמחה בשיווק מוצרים טבעיים מן הטבע. איזי לוסט משווקת בלעדית של הדיאטה המוצלחת והיעילה בנוסחה הטבעית ומסייעת להורדה במשקל של עד 2% מהמשקל הכולל בשבוע. זו הסיבה שלרוב האנשים לא קל להיות במשטר של דיאטה, גם אלא שמצליחים "להחזיק את עצמם" לתקופה מסוימת, קשה להם להתמיד ולשמור על שגרת חיים של שמירת דיאטה מצד אחד ורצון לאכול מצד שני, ולכן בשיטת Easy Lost הושקעו ידע רב וניסיון.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI