דף הבית רפואה ובריאות הפסקת עישון כמה פנים לגמילה
כמה פנים לגמילה
noa levi 14/08/12 |  צפיות: 13661

ממה אנשים מבקשים להיגמל בדרך כלל?

ישנם סוגי גמילות רבות אשר אנשים מבקשים לעבור במקרים שונים והנה מספר מוקדים עיקריים:

אלכוהול, סמים, פורנו, סרטי אלימות, קללות, קפה, שוקולד, עישון, תרופות, אכילה רגשית, הפרעות כגון: היפוכונדרייה, OCD, חשדנות ואף נטייה לגניבה.

תקצר היריעה מלמנות את מספר המקרים בהם אנשים מבקשים גמילה על מנת להציל את עצמם ובני משפחותיהם מהרס.

למה בעצם נגמלים מדברים?

כאשר אדם פונה לעזרה של גמילה על ידי גורם מקצועי יש לכך סיבה טובה תמיד, בין אם זה להיטיב לעצמו או לאחרים.

אנשים נגמלים מכל מיני הרגלים רעים אשר פיתחו באשמתם או שלא באשמתם- מנהג רע אפשר להביא מהבית, מהשכונה, מבית הספר, מהעבודה, מבן הזוג או אפילו "רק" מטראומה שחווה, כגון אדם אשר לא מפסיק ללטף את שיערו בעצבנות בגלל שפעם עבר חוויה טראומטית שהדבר היחיד שמרגיעו הינה תחושת ליטוף השיער של עצמו- וזה מביך אותו ומפריע לו כי אינו יכול להפסיק לנהוג כך בפני חברים, אנשים מעבודה ובנות זוג פוטנציאליות.

כאשר אדם חש כי ישנו הרגל רע אשר מעיב עליו ומפריע לו לתפקד בחיי היום- יום זהו הזמן לפנות לעזרת מכון המתמחה בטיפולי גמילה.

מי יכול לעזור לאדם לעבור גמילה?

באופן עקרוני אדם יכול לנסות לעבור גמילה אצל כל אדם אשר הוא חפץ, אך מומלץ לשקול לגשת לטיפול מקצועי של אדם מוסמך לכתחילה.

אמנם זה נחמד שהחבר הכי טוב או אבא יעזרו לך להיגמל מבעיה מסוימת בחייך, אולם אתה מסתכן באיבוד פרטיות. מומלץ לגשת לאדם מקצועי, מוסמך ודיסקרטי שיש בידיו את הכלים כיצד לעזור לך, הוא למד לשם כך ויכול להוציא אותך מהבוץ שאתה כה רוצה להשתחרר ממנו.

כמה פנים לגמילה

ישנם כל מיני סוגי מטפלים, יש כאלו שיתייחסו באימהות כלפי המטופל; יעודדו אותו בכל מצב, יחבקו אותו, יתמכו בו לא משנה כמה נפל ויחזקו אותו.

יש מטפלים מסוג שונה אשר נוקטים בגישה קשה יותר על מנת להשיג תוצאות מידיות ללא נפילות והם משתמשים בשיטת הלחיצה שגורמת לנגמל פחד "לפשל".

ישנו סוג אחרון של מטפלים אשר מנחיתים את כל האחריות בידיו של הנגמל והם למעשה אדישים לנפילותיו ולהצלחותיו- וזהו סוג אשר מומלץ לא להשתמש בשירותיו.

כשההצלחה מסחררת

גמילה ממכרת כאשר היא נעשית בצורה חכמה ומחזיקה לאורך זמן. בחרו את המכון המתאים ביותר ותקצרו את תוצאותיכם!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noa levi


 


מאמרים נוספים מאת noa levi
 
כמה פנים לגמילה
ישנם סוגי גמילות רבות אשר אנשים מבקשים לעבור במקרים שונים והנה מספר מוקדים עיקריים: אלכוהול, סמים, פורנו, סרטי אלימות, קללות, קפה, שוקולד, עישון, תרופות, אכילה רגשית.

תזונה
כיום, ישנם אמצעים מפותחים ביותר שמאפשרים להעמיק את הידע אודות מרכיבים של תזונה בראיה. הקשר שבין התזונה שלנו לבין הבריאות, חשיבות התזונה ועוד.

דיאטנית
בוקר. אתם קמים אט אט. מצחצחים שיניים מול המראה, מרימים את הראש ומתבוננים בה. רוב הסיכויים שתעקמו את הפרצוף ותחשבו שאתם זקוקים לדיאטה. בעולם שלנו, רוב התזונה לא כל כך בריאה ומזינה כמו התזונה של פעם.

הרזיה מהירה
מכירים את המושג הרזיה מהירה? אם גם אתם מחפשים את נוסחת הקסם של הרזיה מהירה כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא ולחשוב שוב. הרזיה מהירה על ידי נוסחאות קסם לרוב פוגעות בגוף ולא מחזיקה לאורך זמן.

SugarLess טיפול טבעי בסוכרת
שוגרלס – SugarLess טיפול בסוכרת באמצעות צמחי מרפא. Sugar less מיועד לאנשים עם סוכרת התחלתית ולחולי סכרת סוג 2. מרכיבי הצמחים בנוסחה הייחודית של sugar less מסייעים להפחתה של רמת השומנים והכולסטרול בדם, איזון לחץ הדם, מונע נזקים חמצוניים ברקמות, מסייע להפחתת התיאבון למתוק ולהפחתה במשקל ומשפר את רמת האנרגיה במצבי חולשה כללית ותשישות פיזית ומנטאלית.

דיאטת LifeForte
שיטת לייף פורטה מתאימה לסגנון החיים ולאקלים הישראלי, מאפשרת לרדת במשקל, באחוזי השומן בגוף ובהיקפים באופן משמעותי, ובדרך טבעית, קלה, בטוחה וללא מאמצים יוצאי דופן. בנוסף, מעניקה שיטת לייף פורטה תמיכה שבועית וכלים לשמירה על התוצאה לאורך זמן והופכת אותה לדרך חיים בריאה ונכונה. עם לייף פורטה תוכלו לעשות את זה בקלות, בהנאה ובטבעיות: בשלושה צעדים פשוטים, תרדו במשקל באופן מבוקר ועם ליווי ותמיכה מקצועיים, ותלמדו לשמור על המשקל החדש לאורך זמן, אפילו לתמיד.

דיאטת EasyLost
איזי לוסט הינה חברה בעלת מוניטין מוכח המתמחה בשיווק מוצרים טבעיים מן הטבע. איזי לוסט משווקת בלעדית של הדיאטה המוצלחת והיעילה בנוסחה הטבעית ומסייעת להורדה במשקל של עד 2% מהמשקל הכולל בשבוע. זו הסיבה שלרוב האנשים לא קל להיות במשטר של דיאטה, גם אלא שמצליחים "להחזיק את עצמם" לתקופה מסוימת, קשה להם להתמיד ולשמור על שגרת חיים של שמירת דיאטה מצד אחד ורצון לאכול מצד שני, ולכן בשיטת Easy Lost הושקעו ידע רב וניסיון.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI