דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר בחירת מנתח
בחירת מנתח
איציק מזרחי 07/09/12 |  צפיות: 2416

חשוב לבצע בדיקה לפני בחירת מנתח

ניתוח הוא תהליך לא פשוט, ובמיוחד אם מדובר בניתוחי ראש למשל. אנו יכולים לראות כיצד למרות ההערכה שלנו לקדמה הטכנולוגית ועם כל הפתיחות שלנו לציוד מתקדם ולטכניקות ניתוח חדשניות אנו עדיין מבינים שניתוח מסוים יכול להסתבך ולסכן אותנו. נראה כי עוד לפני שאנו מדברים על אחוזי ההצלחה של ניתוח מסוים או על כישרונו של מנתח כזה אחר עלינו להיות בטוחים שאנו עושים צעד חשוב שבו ישמרו על בריאותנו לאורך כל התהליך וילוו אותנו הן בצורה מקצועית והן בצורה אישית בכל רגע רלוונטי.

קצת על סרגיי ספקטור

בעלי מקצוע אמינים לבחירת מנתח בישראל

לאורך השנים אנו רואים כיצד ניתוחים מורכבים הופכים להיות פשוטים יותר, אך לא מעט אנשים מבינים כיום כי למרות היכולות הגבוהות ולמרות הציוד המתקדם יש מספיק ניתוחים שלא תרמו דבר למי שעבר אותם. בחירת מנתח היא דבר חשוב מאוד מאחר והוא זה שמופקד על התהליך כולו והוא זה שיכול להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי ההצלחה ואת השמירה על בריאותו של המנותח. די ברור שאף אחד לא יסכים לגשת לניתוח מסוים בטרם הוא מבין את התהליך ובטרם הוא זיהה את יתרונותיו המוכחים של המנתח.

ביקורות לסרגיי ספקטור

אם אנו ניגשים למרפאה מסוימת ומקבלים זריקה או מטופלים בצורה מסוימת הרי שאנו עדיין יכולים לראות כיצד סיכונים מסוימים לא יכולים להפוך אותנו לחולים יותר או לגרום לנו נזק בלתי הפיך. לעומת זאת מנתח מוכשר ומנוסה שכבר עשה לא מעט ניתוחים מורכבים יכול להיות זה שיעשה את ההבדל בין סבל שימשיך להטריד אותנו ובין יציאה לדרך חדשה ואיכותית יותר בחיינו. הרצון להרגיש טוב יותר אחרי ניתוח ולהבין שעשינו מהלך רפואי חיובי הוא זה שמדגיש עד כמה יש לעשות כל בדיקה אפשרית בטרם בוחרים את המנתח המתאים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איציק מזרחי


 


מאמרים נוספים מאת איציק מזרחי
 
מאמר כללי על שירותי קייטרינג בפרדס חנה
מחפשים שירותי קייטרינג באזור פרדס חנה? כל מה שצריך לדעת וטיפים נוספים בשורות הבאות. היום המאושר מתקרב כאשר תאריך האירוע עליו אתם עמלים זמן רב מתקרב ובא, אחד השירותים החשובים הדורשים את החלטתכם הוא ספק האוכל באירוע.

מסעדות במושבה הגרמנית בחיפה
המושבה הגרמנית בחיפה היא אחת השכונות הותיקות בעיר המודרנית. השכונה, הממוקמת במערב העיר התחתית, הוקמה בשנת 1868 על ידי נוצרים שמוצאם בגרמניה והיו חברים בכת הטמפלרית שהאמינה ביישוב ארץ ישראל כדרך לקרב את הגאולה ואת ביאת המשיח.

בחירת מכונות קפה לבית או למשרד
מאמר זה עוסק בתחום המכונות קפה לבתי עסק או לבית הפרטי שלכם

מאמר זה עוסק בתחום התכנון והקמת גינות
חברת אודי ודורית הינם מתעסקים בתחום התכנון ועיצוב של גינות

מתווך במרכז הארץ
10/05/13 | נדל"ן
מאמר זה עוסק בתחום המתווך דירות במרכז הארץ

עורך דין לנזקי גוף
מאמר זה עוסק בתחום העריכת דין ומתמקצע בנזקי גוף

חברת ציינג' אמינה לפריטת כספים
מאמרת זה עוסק בתחום הפריטה והמרת כפסים בתל אביב

התקנת מזגנים בנתניה
מאמר זה עוסק בתחום ההתקנת מזגנים בנתניה ומסביר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברה המתמחה בהתקנת מזגנים

הובלות קטנות בחיפה
מאמר זה עוסק בתחום ההובלות הקטנות בחיפה ומסיבר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברת הובלות

מכללה ללימוד הפקת אירועים
מאמר זה עוסק בתחום המכללות המכשירות תלמידים להיות מפיקי אירועים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI