דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים ניתוח העלמת צלקות
ניתוח העלמת צלקות
רונן בן ארצי 29/10/12 |  צפיות: 4161

במדינת ישראל החמה יש המון פעמים בהן מזג האויר ממש דורש ביגוד חשוף וקייצי, אבל הבעיה היא שהרוב היו מרגישים יותר בנוח אילו אזורים מסוימים בגופנו היו נראים טיפה טוב יותר. זאת רק סיבה אחת מדוע ישראלים בכל גיל מעדיפים לגשת ולעבור טיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים במטרה לשפר קצת את מה שנתן לנו הטבע. צעד שכאשר הוא מתבצע כמו שצריך, ברוב המקרים מוביל גם לשיפור הדימוי-העצמי.

כבר זמן רב שטיפולי רפואה קוסמטית אינם עוד הפריבילגיה של העשירים והם בלבד, בעולם של ימינו כל טיפול הבריאות וניתוחים פלסטיים משווקים במחירים נוחים כמעט לכל אדם. המחיר הנוח בנוסף עם חידושי הטכנולוגיה גרמו למצב שבו אנשים רבים מרגישים בנוח לדבר בצורה חופשית על ניתוח שעשו, אין כבר ממה להתביש, בעשור השני של המאה 21 טיפול אסתטי זה סימן לטיפוח, אסתטיקה ושיפור עצמי.

טוב, החלטתם לעבור טיפול לצלקות אקנה ומה קורה עכשיו? נסו לחשוב על זה כניצול האופציה לשפר מעט את המראה דבר שלאחריו תהיו שמחים יותר מהתוצאה. אבל דעו שלא קיים שום ניתוח שמסוגל לשנות בקיצוניות את המראה החיצוני שלנו.

טיפול אסתטי היא החלטה גדולה החלטה שדורשת כוחות נפש רבים חוסן פיזי ובזמן תהליך ההחלמה גם הרבה מאוד סבלנות. בחרו רופא מוכר שאתם בוטחים בו בעיניים עצמות והתחילו את הטיפול אך ורק כאשר אתם שלמים עם הבחירה, משום שכל שינוי בגופנו הוא ילווה אותנו כל חיינו.

מהרגע שמחליטים לעבור ניתוח העלמת צלקות אתם מתחילים מסלול די ארוך ומחייב, לכן חשוב מאוד לא לגשת אל חדר הניתוחים אם יש ספק או סיכוי שתביעו חרטה, אפשר לומר שרוב מאלה שעוברים ניתוח יוצאים מהתהליך מרוצים, אך מצד שני צריך לזכור שבכל טיפול כירורגי גם בניתוח פלסטי קיימות סכנות.

אם תבררו אצל עשרה אנשים שאתם מכירים הגיוני שתגלו שלפחות כמה מהם עברו טיפול פלסטי או תיקון צלקות זה או אחר וגם אלה שלא תוכלו לגלות שזה עבר להם בראש העניין אם עדיין לא התקשרו כדי לקבוע פגישה לייעוץ המבוכה שב רפואה הפלסטית היא כבר מזמן לא רלוונטית פריצות דרך טכנולוגיות מחירים הגיוניים מקצועיות הרופאים והבחירה להראות ולהרגיש טוב יותר הפכו את הרפואה האסתטית לפופולרית יותר מאי פעם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רונן בן ארצי

רוצים לשמוע עוד על קבלן שיפוצים בבית? שיפוץ אמבטיה? מחפשים שיפוץ דירה? בקרו באתר שלנו www.helemtarbut.co.il



 


מאמרים נוספים מאת רונן בן ארצי
 
ניתוח העלמת צלקות
שמחליטים לעבור ניתוח העלמת צלקות אתם מתחילים מסלול די ארוך ומחייב, לכן חשוב מאוד לא

כדאי לקחת קורס אורקל
או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לבחור לבחור בקורס מקצועי. לרוב מדובר בתנאי קבלה פשוטים יותר, שעות הלימוד אינו ארוך, המחירים נוחים ופרמטר נוסף-

דלקת חניכיים חריפה
מהימן למצב השיניים ויתרה מזאת שתקבלו מחיר הוגן. באופן הנ"ל תדעו שהמחיר

אסתטיקת שיניים
ולאחר שבועות מספר, ככה תחושי בטוחה כי בחרתם את הרופא שהכי נכון עבורכם.

טיפול עם כתרי זירקוניה
שיניים הם יקרים מאוד אבל כמו כל שוק תחרותי כל אחד יכול למצוא מחיר שפוי ונוח, לכן כדאי לעשות

איך בוחרים טכנאי מחשבים?
05/10/12 | שיפוצים
בעל מקצוע טוב ישמח להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות תגיעו לפגישה

דיני גירושין
זה נובע מבעיות בעסקים ומקרים דומים כמו הפרדות, ילדים ועוד. ונניח לרגע את הסיבה, אם אתם בצרה כדאי מאוד שיהיה לכם צוות עורכי דין טוב.

השוואת ביטוח משכנתא
אם כך במידה ותזדקקו לביטוח נכס למשכנתא, התאימו את סוג הביטוח, למציאות בה מתנהלים חייכם. לדוגמא: אם הרכב שברשותכם הוא לצרכי עבודה– ודאו שיבטחו

הובלת פסנתרים טיפים ועצות
05/10/12 | מעבר דירה
שמתוכננים להגיע והקפידו שביום ההובלה הבית יהיה ארוז. רכזו את כל הארגזים ואל תדחו

השלמת בגרויות
אנחנו לא מתחילים לדבר עדיין וכבר עולה השאלה מה נהיה כשנגדל? וכך אנו מתוודעים לעקרון שטוען שמקצוע זה מאוד חשוב, ושאם משקיעים בלימודים קוצרים הצלחה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI