דף הבית עסקים עסקים קטנים ובינוניים ייעוץ עסקי לעסקים - הקלה על עסקים קטנים ובינוניים
ייעוץ עסקי לעסקים - הקלה על עסקים קטנים ובינוניים
ערן רגב 26/12/12 |  צפיות: 3922

קרן סיוע לעסקים הינה יוזמה של הרשות לעסקים קטנים ובינוניים אשר מטרתה להעניק הלוואות לעסקים בערבות מדינה וכך להקל על עסקים בשלבי צמיחה ובקשיים תזרימים.

 

קרן סיוע לעסקים מוכרת גם בשמות שונים כדוגמת קרן תבור, קרן BDI, קרן בערבות מדינה, קרן הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בערבות מדינה, קרן סיוע בערבות מדינה, קרן סיוע לעסקים קטנים, קרן סיוע לעסקים בינוניים וגם קרן סיוע לעסקים קטנים ובינוניים. שמות אלה מתארים קרן אחת שכאמור מופעלת ע"י משרד התמ"ת ובשמה הנפוץ ביותר מוכרת בשם קרן סיוע לעסקים.

 

קרן סיוע לעסקים פועלת בשני מסלולים עיקריים, מסלול הון חוזר ומסלול השקעה אשר יפורטו בהמשך.

 

 

מי זכאי להגיש בקשה מקרן הסיוע לעסקים?

 

קרן סיוע לעסקים פתוחה בפני כל בעל עסק בישראל, בין אם קיים ובין אם בהקמה, בכפוף לעמידה בתנאי הסף המוגדרים ע"י קרן הסיוע לעסקים.

 

ישנן מספר תנאי סף אשר מוגדרים ע"י קרן הסיוע לעסקים ומטרתם לבצע סינון מקדים של עסקים אשר פעילותם העסקית או הפיננסית אינה תקינה בשלב זה במחזור חייהם. בדיקת תנאי הסף מבוצעים במסגרת בדיקה מקדימה אשר מבוצעת ללא תשלום באמצעות פנייה לחברת מנועי צמיחה.

 

מסלולי ההלוואות בקרן הסיוע לעסקים

 

  1. לעסקים בעלי מחזור שנתי של עד 3 מליון ש"ח - הלוואות עד 100,000 ש"ח

  2. לעסקים בעלי מחזור שנתי של עד 6.25 מליון ש"ח - הלוואות עד 500,000 ש"ח.

  3. עסקים בעלי מחזור הכנסות גדול יותר (ועד מחזור של 100 מליון ש"ח) יכולים לבקש הלוואה עד לגובה 8% ממחזור ההכנסות.

  4. מסלול עסקים בהקמה – הלוואה הינה עד סכום של 500,000 ש"ח ובטחונות של 10% בלבד מגובה ההלוואה עד 300,000 ש"ח (מעבר לסכום זה, על פי תנאי הקרן הרגילים)

 

הרשום מעלה מבוסס על פרסומי משרד התמ"ת וכפוף לשינויים. לבדיקת התנאים העדכניים ביותר נא צרו קשר עם חברת מנועי צמיחה.

 

 

 

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ערן רגב

ערן רגב, מוסמך במימון (MBA), מנכ"ל מנועי צמיחה - ייעוץ עסקי.



 


מאמרים נוספים מאת ערן רגב
 
שיפור התנהלות העסק מול הבנקים – חוזק לעסק
ישנן יתרונות רבים להתנהלות נכונה מול המערכת הבנקאית. התנהלות נכונה תוביל להתחזקות פיננסית של העסק ותאפשר המנעות מבעיות עתידיות כגון בעיות תזרימיות, צורך במימון לצורך צמיחה ועוד. פגישה עם מנהל הבנק ושיפור מספר מצומצם של נקודות בחשבון יפתרו בעיות אלו ושיפרו משמעותית מצבו של העסק.

הלוואה חוץ בנקאית היא מנועי הצמיחה של המשק
06/03/14 | הלוואות
עסקים רבים נמנעים תכופות מלקחת הלוואה חיצונית או לפגוע באובליגו הבנקאי שלהם אך לעיתים קרובות ישנו צורך במימון חיצוני בעקבות קשיי תזרים או צרכי השקעה וצמיחה.

פתיחת עסק, זכיינות וכל מה שבניהם
בשנים האחרונות צצה שיטה עסקית חדשה בשם זכיינות, שיטה זו מאפשרת לבצע פתיחת עסק בצורה מהירה ויעילה יותר. במאמר הבא ננסה לענות על השאלה: מהי בעצם זכיינות והאם היא מתאימה לכל אחד?

קרן תבור ויתרונות ערבות מדינה
04/03/14 | הלוואות
קרן תבור הינה גוף מקשר לקרן סיוע לעסקים קטנים ובינוניים. מטרת הקרן היא סיוע לעסקים קטנים ובינוניים שחשופים הרבה יותר לקשיים וקריסה.

מסלולי קרן סיוע לעסקים ומי זכאי להגשה
04/03/14 | הלוואות
קרן סיוע לעסקים הינה קרן תמיכה שנוצרה ביוזמה ממשלתית על ידי משרד האוצר. מטרת הקרן הינה הענקת הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בהתאם למגוון סיבות ובעיות. הקרן פועלת למעשה ב-2 מסלולים עיקריים: מסלול הון חוזר ומסלול השקעה.

ניהול עסק – מעשה פשוט או אתגר גדול
ניהול עסק קטן הינו אתגר גדול. ניהול נבון של עסק מצריך רכישת ניסיון לאורך זמן, וברוב המקרים מצריך גם קבלת עזרה.

בחינת מוצר, שירות וצרכי השוק
02/03/14 | מחקרי שוק
כל יזם המעוניין לפתוח עסק חייב לבחור, בראש ובראשונה, את היתכנות המוצר, שירות וצרכיה שוק שאותם הוא מעוניין לספק. יזמים רבים המבצעים בחינה נבונה וראויה של המוצר אותו הם מתכוונים לספק, יכולים להגדיל את סיכויי הצלחת העסק.

תפיסת החזון העסקי בעסק שלכם
מעטים רואים בחזון עסקי כמרכיב חשוב בהקמת עסק אך זאתי תפיסה לא נכונה. חזון מתווה את הדרך של העסק ומתווה דרך עסקית.

גיוס אשראי בקרב עסקים קטנים והקושי המתקיים בגיוס אשראי בקרב עסקים קטנים
17/02/14 | הלוואות
הדוח האחרון של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים שפועלת במסגרת משרד הכלכלה מעיד על נתונים קשים של מצב המשק בכל הנוגע לגיוס אשראי. לפי נתוני הדוח, עסקים קטנים ובינוניים מדווחים על על קושי בגיוס אשראי ומימון כקושי משמעותי בניהול העסק.

ייעוץ עסקי לעסקים - הקלה על עסקים קטנים ובינוניים
קרן סיוע לעסקים הינה יוזמה של הרשות לעסקים קטנים ובינוניים אשר מטרתה להעניק הלוואות לעסקים בערבות מדינה וכך להקל על עסקים בשלבי צמיחה ובקשיים תזרימים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI