דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואה חוץ בנקאית היא מנועי הצמיחה של המשק
הלוואה חוץ בנקאית היא מנועי הצמיחה של המשק
ערן רגב 06/03/14 |  צפיות: 3672

הלוואות חוץ בנקאיות – מנועי הצמיחה של המשק

האופציה המתבקשת הינה הלוואה בנקאית, הלוואה זו נושאת לעיתים קרובות תנאים מגבילים ונחותים ולכן בעלי עסקים רבים לא עומדים בתנאים אלו ונאלצים לחפש חלופות אחרות כגון הלוואות חוץ בנקאיות. הלוואות אלו נותנות מענה מימוני לאותם עסקים מתקשים על ידי קבלת מימון בתנאים גמישים יותר מאלו שמעמידים הבנקים. ישנם גורמים רבים שמעניקים הלוואות לעסקים חוץ בנקאיות כגון:

  1. חברות אשראי כגון ישראכרט, ויזה ולאומי קארד.

  2. חברות פרטיות כגון מימון ישיר.

  3. חברות ביטוח וקרנות פנסיה כגון מגדל והראל.

  4. קרנות סיוע לעסקים כגון קרן סיוע לעסקים קטנים ובינוניים המוכרת גם בשמות קרן תבור וקרן BDI.

כפועל יוצא של המגוון הרב של הגופים שמעניקים הלוואות חוץ בנקאיות כך גם מגוונים תנאי קבל ההלוואה ותנאי החזר התשלומים בין גוף לגוף. לכן, מומלץ לפנות טרם לקיחת ההלוואה לכלל הגופים ולהשוות תנאי הלוואה לצורך קבלת החלטה יעילה ומתאימה לאופי העסק ופעילותו. ניתן להעזר בחברות ייעוץ עסקי שמתמחות בהתנהלות מול גופים אלו ומאפשרות קבלת הלוואות חוץ בנקאיות בתנאים הטובים ביותר.

 

הלוואה חוץ בנקאית או הלוואה בערבות מדינה – למי זה מתאים והאם זה כדאי?

בעל עסק שזקוק להלוואה בנקאית אך נדחה בבקשתו על ידי הבנקים יכול לפנות לפתרון מימוני בצורת הלוואה חוץ בנקאית. קבלת הלוואה חוץ בנקאית מגופים פרטיים ידועה כחלופה שנייה ולכן קבלתה תלויה בתנאים גמישים יותר. אולם, אותם תנאים גמישים באים במחיר של תנאי תשלום נחותים אף יותר משל הבנקים וריביות יקרות יותר. ובכל זאת, אפיק הלוואה של קרן סיוע לעסקים קטנים ובינוניים מציע חלופה מימונית חוץ בנקאית נוחהוזולה יותר. אמנם תהליך קבלת ההלוואה בערבות מדינה אורך כחודש אך החסכון שיווצר בט"א בשילוב תנאי התשלום העדיפים שמציעה יאפשרו גמישות רבה יותר ללווה ותקטין סיכוייו לקרוס. אין ספק שלקיחת ההלוואה הנכונה תלויה בגורמים רבים ועלולה להשפיע משמעותית על עתיד העסק, לכן, חשוב לבחון את צרכי העסק ויכולתו להחזיר את ההלוואה. מומלץ להעזר בחברות ייעוץ עסקי המתמחות באפיקי הלוואות חוץ בנקאיות לצורך בחירת האפיק הנכון והמשתלם ביותר.

 

יתרונות עיקריים להלוואה באמצעות קרן סיוע לעסקים

  • פריסת תשלומים נוחה

    פריסת תשלומים ל-5 שנים כאשר בחצי שנה הראשונה ניתנת הלוואת גרייס (החזרי ריבית בלבד).

  • מתאים לכולם

    קרן סיוע לעסקים מציעה מספר מסלולים הפונים לעסקים בשלבים שונים של חייהם העסקיים כגוןעסק בהקמה, עסק בצמיחה ועסק בקשיים.

  • ערבות מדינה

    הלוואות הקרן מציעות 75% ערבות בנקאית לעסקים קיימים ועד 90% ערבות לעסקים בהקמה.

  • אובליגו נפרד

    הלוואה חוץ בנקאית אינה מתווספת או נכללת תחת האובליגו הקיים של העסק ומאפשרת קו אשראי נוסף.

 

אז אם קראת והבחנתם שאתם ראויים ומעוניינים במסלולי קרנות סיוע לעסקים, אל תהססו! ופנו לחברת ייעוץ עסקי המתמחה בקרנות סיוע לעסקים כגון חברת מנועי צמיחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ערן רגב

ערן רגב, מוסמך במימון (MBA), מנכ"ל מנועי צמיחה - ייעוץ עסקי.



 


מאמרים נוספים מאת ערן רגב
 
שיפור התנהלות העסק מול הבנקים – חוזק לעסק
ישנן יתרונות רבים להתנהלות נכונה מול המערכת הבנקאית. התנהלות נכונה תוביל להתחזקות פיננסית של העסק ותאפשר המנעות מבעיות עתידיות כגון בעיות תזרימיות, צורך במימון לצורך צמיחה ועוד. פגישה עם מנהל הבנק ושיפור מספר מצומצם של נקודות בחשבון יפתרו בעיות אלו ושיפרו משמעותית מצבו של העסק.

הלוואה חוץ בנקאית היא מנועי הצמיחה של המשק
06/03/14 | הלוואות
עסקים רבים נמנעים תכופות מלקחת הלוואה חיצונית או לפגוע באובליגו הבנקאי שלהם אך לעיתים קרובות ישנו צורך במימון חיצוני בעקבות קשיי תזרים או צרכי השקעה וצמיחה.

פתיחת עסק, זכיינות וכל מה שבניהם
בשנים האחרונות צצה שיטה עסקית חדשה בשם זכיינות, שיטה זו מאפשרת לבצע פתיחת עסק בצורה מהירה ויעילה יותר. במאמר הבא ננסה לענות על השאלה: מהי בעצם זכיינות והאם היא מתאימה לכל אחד?

קרן תבור ויתרונות ערבות מדינה
04/03/14 | הלוואות
קרן תבור הינה גוף מקשר לקרן סיוע לעסקים קטנים ובינוניים. מטרת הקרן היא סיוע לעסקים קטנים ובינוניים שחשופים הרבה יותר לקשיים וקריסה.

מסלולי קרן סיוע לעסקים ומי זכאי להגשה
04/03/14 | הלוואות
קרן סיוע לעסקים הינה קרן תמיכה שנוצרה ביוזמה ממשלתית על ידי משרד האוצר. מטרת הקרן הינה הענקת הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בהתאם למגוון סיבות ובעיות. הקרן פועלת למעשה ב-2 מסלולים עיקריים: מסלול הון חוזר ומסלול השקעה.

ניהול עסק – מעשה פשוט או אתגר גדול
ניהול עסק קטן הינו אתגר גדול. ניהול נבון של עסק מצריך רכישת ניסיון לאורך זמן, וברוב המקרים מצריך גם קבלת עזרה.

בחינת מוצר, שירות וצרכי השוק
02/03/14 | מחקרי שוק
כל יזם המעוניין לפתוח עסק חייב לבחור, בראש ובראשונה, את היתכנות המוצר, שירות וצרכיה שוק שאותם הוא מעוניין לספק. יזמים רבים המבצעים בחינה נבונה וראויה של המוצר אותו הם מתכוונים לספק, יכולים להגדיל את סיכויי הצלחת העסק.

תפיסת החזון העסקי בעסק שלכם
מעטים רואים בחזון עסקי כמרכיב חשוב בהקמת עסק אך זאתי תפיסה לא נכונה. חזון מתווה את הדרך של העסק ומתווה דרך עסקית.

גיוס אשראי בקרב עסקים קטנים והקושי המתקיים בגיוס אשראי בקרב עסקים קטנים
17/02/14 | הלוואות
הדוח האחרון של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים שפועלת במסגרת משרד הכלכלה מעיד על נתונים קשים של מצב המשק בכל הנוגע לגיוס אשראי. לפי נתוני הדוח, עסקים קטנים ובינוניים מדווחים על על קושי בגיוס אשראי ומימון כקושי משמעותי בניהול העסק.

ייעוץ עסקי לעסקים - הקלה על עסקים קטנים ובינוניים
קרן סיוע לעסקים הינה יוזמה של הרשות לעסקים קטנים ובינוניים אשר מטרתה להעניק הלוואות לעסקים בערבות מדינה וכך להקל על עסקים בשלבי צמיחה ובקשיים תזרימים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI