דף הבית עסקים תעשייה אינדקס מחירון הובלות
אינדקס מחירון הובלות
ירון וקנין 27/01/13 |  צפיות: 2815

אחרי משכנתא גדולה אתם עוברים לבית חדש? עכשיו כל שעליכם לעשות הוא לארוז, לצלצל לחברת הובלות ולעבור בשלום לבית החדש. איך בוחרים נכון? התכוננות מראש, בחירה טובה של מובילים ומחירים נכונים יסייעו בתהליך המעבר.

מעבר דירה הינו פרויקט לא קל. זו העת לדעת כיצד לבחור הובלות קטנות? איך להתארגן להובלה ולאיזה פרטים צריך לשים לב שמזמינים הובלות בישראל? כל הטיפים והעצות במאמר הבא.

מחפשים לחסוך ולהוביל בכוחות עצמכם? מומלץ להיעזר במובילים מאשר להוביל בעצמך. גם אם מדובר במעט רהיטים, בטוח וכדאי לשכור שירות של חברת הובלות מקצועית. כך בעצם תהיה לכם אחריות ותתפנו לנהל את המעבר בקלות ונוחות.

אריזת תכולה של הבית- עליכם לארוז לפי שהמובילים מגיעים את כל התכולה שלכם. במידה והימים שלכם עמוסים מדי, תמיד תוכלו לשכור חברה שתארוז את כל חפציכם, זה כמובן עולה כסף אבל חוסך בזמן. אבל אם אורזים לבד קל הרבה יותר לפרוק את הארגזים ובנוסף אתם היחידים שיכולים להעניק לחפצים שלכם את מלוא האכפתיות.

החפצים שאין בהם צורך ותרומתם- מעבר לדירה חדשה זאת הזדמנות טובה מאוד להיפתר מחפצים שאין בהם צורך יותר ולתרום אותם. זה הזמן לעשות סדר, למיין ולזרוק את מה שלא צריכים.

מחירון הובלות- אל תתפתו להצעות זולות מדי, הובלה ממוצעת עולה לא יותר מ 300 שקלים, שיש עוד משפיעים על במחיר: המרחק הנדרש, כמות הריהוט ודרישות מיוחדות כגון: צורך במנוף, מרחק רב ופירוק של אריזות גדולות. מומלץ לבחור אך ורק מובילים עם ניסיון אפילו המחיר מעט יותר גבוה.

ביטוח - חובה לבדוק שההצעה כוללת גם ביטוח. וזאת למען השקט הנפשי שלכם והגנה לרכוש. קראו בין השורות ובדקו מה מבטיח לכם הביטוח ואל תשכחו לוודא שתעודת הביטוח ברת תוקף..

ההובלה יוצאת לפועל- קבעו מראש תאריך למועד ההובלה, בקשו לדעת כמה אנשי צוות יגיעו ודאגו שביום ההובלה כל הבית יהיה כבר תחת אריזות. רכזו את כל הארגזים בפתח הבית ואל תשאירו זנבות לרגע האחרון. מעבר דירה והצלחתו תלוי ברובו בכם.

- הובלה ותימחורה- כפי שידוע יש מספר לא מבוטל של חברות בתחום, בדרו לפחות 4 חברות והשוו בין ההצעות והמחירים השונים. כמו כן, כדאי מאד לחפש חברת הובלות כחודש לפני המעבר ולא להיזכר מאוחר מדי. אתם מלאי התלבטות? חפשו ביקורות על בעל המקצוע ממכרים או ברחבי הרשת. תתצליחו!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון וקנין


 


מאמרים נוספים מאת ירון וקנין
 
רשימת מתווכים
מה יהיה עם שוק הנדל"ן? כולם יודעים מהו בית חלומותיהם, חזון מושלם לאופן שבו בית צריך להיות , מבחוץ ומבפנים.

עיצוב יוקרתי מתחיל עם...
הבתים שמוצעים למכירה לא לטעמכם? כולנו רוצים בית משל עצמנו, תכנון מלא לאופן שבו ביתנו אמור להיות,

אל תתפשרו על דשא סינטטי איכותי
10/02/13 | גינון
מצפייה בתכניות טלוויזיה, חצרות בתים, יציאה לנופש ועוד- אנו נחשפים ודאי בהמון דרכים לעולמות היפים של תחום הגינון.

חולדות רצות לכם בבית?
לא רוצים להסתכל לרצפה כי חולדות באו לביקור? הפחד מדיר שינה מעיניכם? כן, השתלטו לכם על הבית,

מחפשים או מוכרים דירה?
אישרו לך משכנתא? כל אחד ובית חלומותיו, חזון מושלם לאופן שבו צריך להיות בית , הן מבפנים והן מבחוץ.

בונים בית חדש?
מאיפה מתחילים לשפץ בית? רכשתם בית חדש? תמיד רציתם בית משלכם?

מחפשים מחשב נייד נוסף?
בעלי מקצוע אמין, יש כזה? שוב פעם בשבת הפסיק החשמל בבית? האם אצלכם בבית גם ה המקרר לא מקרר?

המקרר לא מפסיק להרעיש?
מה התקלקל עכשיו בבית? גם לכם ללא כל התראה הפקק של החשמל קפץ? שוב בבית המקרר לא מקרר?

הקמטים בולטים בזמן החיוך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? רוצים מראה צעיר ורענן? דעו שחלומות מתגשמים! היום יש מגוון רחב של טיפולים ובניהם: מתיחות פנים, ניתוחי אף, שאיבות שומן ועוד. הטיפול מתואם למצב בריאותו של הפציינט, אופי הטיפול ומורכבותו. גם אתם רוצים לטפח את המראה? כל ההמלצות והטיפים בהמשך!.

שיטות איטום חדשות
10/02/13 | שיפוצים
השתחררה לכם תוכנית חיסכון והחלטתם לשדרג את הבית? אם אתם מעוניינים לחיות בדירה משופצת וגם לשפר את ערכו של הנכס בשוק הנדל''ן, שיפוץ מקיף הוא הפתרון המתאים עבורכם. אבל, עליכם להגיע אל התהליך בעיניים פקוחות כדי להימנע מבעיות מיותרות במהלך הפרויקט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI