דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר לא זכיתם בגנים טובים?
לא זכיתם בגנים טובים?
ziv 18/04/13 |  צפיות: 2692

מי צריך לעשות ניתוח פלסטי? אצל מבוגרים ומבוגרות יש "תסביך" שכל האנשים שאנחנו מכירים זכו לגנים טובים יותר מאיתנו, ומה אתם חושבים? לא ממש, למה? כי שכולם חשים אותו הדבר ייתכן זה משהו טבעי. עודף של שומן בגוף, שיער בגב, קמטים במצח, ועוד בעיות רבות שמהן סובלים מבוגרים וצעירים כאחד הצד החיובי הוא שהיום כל אחד יכול לגשת ולעשות ניתוח ולתקן הכל באפס סיכונים.

לא מעט פעמים יש לנו הרגשה שהגוף שלנו אינו מושלם אבל יש מצבים בהם הגיל והזנחה עושים את העבודה. בשני המקרים אנשים מתחילים לחשוב על הרפואה הקוסמטית שמעניקה לנו אפשרויות רבות לשדרוג הגוף המזדקן והכל במחיר ששווה לכל אחת ואחד, מעניין אתכם?.

מה אתם חייבים לדעת ששוקלים לעבור הרמת עפעפיים? איזה דגשים צריך לדעת על טיפול הבריאות השונים? בואו נתחיל? לפניכם מספר עצות שימושיות אשר יאפשרו לכם להתחיל במסע.

שרוצים לעבור טיפול ניתוח לייזר או הרמת עפעפיים תמונות אתם צריכים רופאים מומלצים, מהיכן להתחיל? המלצה שווה זהב, בדקו אם הדודה האם אחד מהם עבר ניתוח דומה? אפשרות נוספות היא קריאת המלצות בפורמים המתמחים בתחום. המחירים אינם צריכים להוות שיקול, כל ניתוח, גם הפשוט ביותר משפיע על גופכם ולכן חשוב שתהיו שלמים עם ההחלטה.

בכל מכון רפואי נותנים את האפשרות לראות הדמיה באמצעות מחשב, שאתם הולכים לפגישה בקשו מהנציג להראות לכם איך תראו כשיסתיים הניתוח ולאחר כמה שבועות, בדרך זאת תרגישי טוב ותהיי בטוחה שבחרת במידות ובצורה שמתאימים לגופך.

למרות הפיתוי, מומלץ שלא לשפוט את הצלחת ותוצאות ניתוח האף כבר אחרי שמורידים מכם את החבישה, אתם צריכים להיות קצת סבלניים עם הזמן תרד לה הנפחיות והחזה יקבל את הצורה הרצויה.

אל תשכחו לבקש לראות ניתוחים ועבודות קודמות של המומחה אליו פניתם, באופן זה יהיה יותר קל להיווכח מניסיונו ולראות את ניתוחים ותוצאות שביצע.

בא לכם ללכת ולעשות ניתוח הרמת עפעפיים? בדקו כמה שיותר פרטים, ודאו ששאלתם את כל השאלות, על הסיכונים הכרוכים בניתוח, בצעו סקר מחירים, חפשו ביקורות על המנתח ותוכלו להגיע אל שולחן הניתוחים רגועים ובטוחים, שיהיה בהצלחה!.

לא מוצאים מידע חשוב? בואו לפורטל שלנו ותקבלו את כל הפרטים הכי חשובים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ziv


 


מאמרים נוספים מאת ziv
 
אוהבים קעקועים?
כולנו שואפים לגוף מושלם לחיות בהרגשה טובה ללכת בביטחון ואפילו להשוויץ. ומה איתך? רוצה לעשות ניתוח פלסטי?

טיפול בורידים
מרגישה לא נוח עם החזה? לכל אחד בכל גיל יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים יותר מדי טוב, יש אמת בדברים?

קרניזים מגבס למשרד
22/04/13 | שיפוצים
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ? איך לשפר את מראה הבית ללא הוצאות מוגזמות? עם תוספות של גבס איש מקצוע אמין וטיפה צבע אנו יכולים להעלות ערכו של הנכס בשוק ולהפוך את סביבתו לסביבת המגורים המושלמת.

גם ורידים בידיים
איך מטפלים בגוף? לכולנו יש "תסביך" שהאנשים שמסביבנו קיבלו מאמא טבע גנים טובים יותר, אמת או לא?

הכל על רפואה
קורה לכם לא אחת שאתם עם חברים בבילוי ומרגיש שכולם בורכו בגנים משובחים? כמה פעמים רציתם לעבור ניתוח פלסטי אך פחדתם בסוף? בתקופה זו בשביל להתקדם בחיים יש לטפח את המראה הויזואלי, ואין זה חשוב אם אתם עדיין צעירים או בגיל חמישים או יותר. שיעור יתר או שומן עודף- ניתן לתקן בעזרת טיפולי אסתטיקה מתקדים.

הכל על הרגליים
זקוקים לשינוי במראה? אצל כל הישראלים קיימת התחושה שהאנשים שמסביבנו נראים לעומתנו, הרבה יותר טוב, יש אמת בתחושה?

שיפוץ לאחר שיפוץ
22/04/13 | שיפוצים
השנה החלטתם לשפץ את הבית? יש לכם קצת כסף למטרות שיפוץ? כיצד לשפר את חזות הבית בלי הוצאות מטורפות? בעזרת קצת גבס קבלן אמין וטיפת צבע אתם יכולים להעלות ערכו של הבית בשוק הנדל''ן ולהפוך את החלל למרחב המחיה המושלם.

האם זה אמין?
מי ולמה צריך ניתוח פלסטי? בכל גבר או איש נמצאת התחושה שהסובבים אותנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בדברים?

טפלו בזה
חולמים כבר הרבה זמן על המראה המושלם? רוצים להגיע למראה המושלם? כל אחד יכול! היום קיימים טיפולים בשפע בימינו ובניהם

הלחץ הורג אותך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? מעוניינים במראה צעיר ורענן? אל תחששו! היום ישנם טיפולים ובניהם: הסרת שיער,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI