דף הבית פיננסים וכספים משכנתא קורס יועצי משכנתא- למי מתאים הקורס?
קורס יועצי משכנתא- למי מתאים הקורס?
וידר משכנתאות - מאיר וידר 05/05/13 |  צפיות: 3382

מכיוון שתוכלו לרכוש את השכלתם במגוון מוסדות לימוד, מומלץ עבורכם לוודא היטב מה מציע כל מוסד. במידה ותבחרו ללמוד אצלנו, תוכלו ללמוד במסגרת כיתות קטנות ולקבל יחס אישי. נוסף על כך, ילמדו אתכם מורים מקצועיים ומנוסים אשר יקנו לכם ידע תיאורטי ומעשי נרחב. הסטודנטים אשר ילמדו אצלנו ירכשו את הידע המעשי שלהם על ידי ביצוע סימולציות מקצועיות רבות. כמו כן, ישלבו הלימודים הרצאות אורח מגוונות אשר יעשירו את הידע של הסטודנטים.

קורס יועצי משכנתא- מה לומדים פה?

במהלך קורס יועץ משכנתא, ילמדו הסטודנטים כיצד ניתן לבחור את מסלול המשכנתא האופטימאלי עבור הלקוחות, מתי כדאי להשתמש במשכנתא צמודת מט"ח, איך לבחור לוח סילוקין מתאים, מתי משתלם להשתמש בזכאות של משרד הבינוי והשיכון, למה זקוקים תושבי חוץ בכדי לקבל משכנתא, כיצד מסתכל עלינו הבנק, איך ניתן להשביח נכס אשר שייך לנו, כיצד יש לבצע ניתוח פיננסי של עסקת משכנתא, איך אפשר לפעול למען הוזלת ביטוח חיים וביטוח נכס, כיצד מומלץ לנהל משא ומתן בצורה נכונה אשר תסייע לחיסכון בכספים, כיצד להתחמק ממלכודות הבנק ועוד.

מעבר לנושאים הספייציפים אשר ילמדו בקורס, ילמדו הסטודנטים על עולם הבנקאות בישראל, התאמת משכנתא לצרכי הלקוח, תהליך העבודה בבנק, בנקאות למשכנתאות, סוגי משכנתאות, סוגי המסלולים השונים, התמחות במכירת מוצרים פיננסיים ומשכנתאות, ניתוח יכולת החזר ותזרים מזומנים של מבקש המשכנתא, דיני מקרקעין, חוק המכר, לשכת רישום, תהליכי אישור הלוואות ללקוח, מחזור הלוואות ועוד נושאים רבים.

בעזרת קורס לימודי יועצי משכנתא, יוכלו הבוגרים להשתלב בעולם התעסוקה ולעבוד במוסדות פיננסיים שונים אשר מתמחים בייעוץ ובמתן משכנתאות. נוסף על כך, מאפשרת המכללה לתלמידים המצטיינים להשתלב בעבודה כיועצי משכנתאות. התלמידים אשר יעסקו במקצוע זה, יוכלו ליהנות ממקצוע מכובד, מעניין ,מלא אתגרים ומהיכרות עם אוכלוסייה מגוונת.

מעניין אתכם? צרו קשר

במידה ועולם המשכנתאות מעניין אתכם ואתם רוצים לקבל מידע נוסף או במידה ויש לכם שאלות נוספות אודות קורס יועצי משכנתא, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון אשר מופיע בדף. נוסף על כך, תוכלו להשאיר את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי, יענה על כל השאלות שלכם ויעזור לכם לקדם את התהליך. בעזרת לימודים מסודרים אשר יינתנו על ידי מורים מצוינים, ילמדו בכיתות קטנות ויכללו לימודי תיאוריה ומעשה, יוכלו הסטודנטים לרכוש את הידע בצורה הטובה ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 וידר משכנתאות - מאיר וידר

וידר משכנתאות - מאיר וידר

יועץ משכנתאות



 


מאמרים נוספים מאת וידר משכנתאות - מאיר וידר
 
קורס יועצי משכנתאות – לעזור לאנשים למצוא את המשכנתא הטובה והמשתלמת ביותר !
08/10/13 | משכנתא
קורס יועצי משכנתאות – לעבוד במקצוע שמדבר אלייך באמת

מדריך לקבלת משכנתא – איך עושים את זה כמו שצריך ?
06/10/13 | משכנתא
מדריך לקבלת משכנתא – לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר

קורס יועצי משכנתא – לאן אפשר לפנות כדי לקבל ייעוץ מקצועי ?
08/09/13 | משכנתא
קורס יועצי משכנתא – לבחור את המשכנתא הבטוחה והטובה ביותר עבורכם

מחזור משכנתא - המשכנתא שלקחת לא מתאימה לך יותר ?
18/08/13 | משכנתא
מחזור משכנתא - לזרום, לא להיתקע

משכנתא – עסק מבוקש
14/07/13 | משכנתא
משכנתא - לרכוש דירה בימינו

קורס יועצי משכנתא- למי מתאים הקורס?
05/05/13 | משכנתא
קורס יועצי משכנתא- לדעת לייעץ במידה ורכשתם משכנתא בפעם הראשונה או שאתם משקיעים אשר רוכשים דירות בכדי להשכיר אותן, אם אתם פשוט מתעניינים במשכנתאות, אם אתם מתווכי נדל"ן, מעוניינים בהסבה מקצועית או רוצים לבצע מחזור משכנתא- כל סיבה מהסיבות הללו עשויה להיות מתאימה ולהוביל אתכם אל לימודי קורס יועצי משכנתא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI