דף הבית פיננסים וכספים משכנתא משכנתא – עסק מבוקש
משכנתא – עסק מבוקש
וידר משכנתאות - מאיר וידר 14/07/13 |  צפיות: 3351

משכנתא היא שיעבוד של נכס מקרקעין. קונה הדירה לוקח הלוואה גבוהה מהבנק והוא יכול לפרוס את ההלוואה על פני זמן רב, כ- 30 שנים. ככל שתעלה תקופת ההלוואה -  הריביות ישתנו לרעה וככל שתקטן תקופת ההלוואה הריביות ירדו.

רכישת דירה הינה הוצאה משמעות. לא להרבה זוגות יש את הכספים הנחוצים לכך, ולכן, נאלצים זוגות רבים לקחת את המשכנתא. מכיוון שאנשים רבים אינם בקיאים בנושא, מומלץ לקבל את שירותיו של יועץ מומחה. יועץ המשכנתא יעשה סדר בדברים.                                                    ישנם מגוון סוגים של משכנתאות: יש הלוואה לצורך דיור - זוהי המשכנתא הנפוצה ביותר, הלוואה לכל מטרה - את המשכנתא הזו יכול לקחת אדם שיש לו כבר דירה. במצב כזה הוא יכול לקחת המשכנתא לצורך רכישת דירה נוספת או לצורך מטרה אחרת, ישנה הלוואה לעסקים. זוהי הלוואה לצורך רכישת נכס מסחרי ועוד.

ישנם מספר בנקים אשר יכולים לתת את המשכנתא, נוספים להם שני בנקים מסחריים וכמה חברות ביטוח. בין הבנקים קיימים - בנק לאומי למשכנתאות, בנק ירושלים, בנק משכן מקבוצת בנק הפועלים, הבנק הבינלאומי למשכנתאות, בנק טפחות, בנק דיסקונט למשכנתאות, בנק איגוד ומרכנתיל. חברות הביטוח אשר נכנסו לשוק נותנות בעיקר הלוואות משלימות. כדי להתאים את המשכנתא לרמת ההכנסה שלכם, יהיה עליכם לבחון מספר רב של משכנתאות.

משכנתא – היועץ דופק בדלת

יועץ המשכנתא ייפגש אתכם בזמן ובמקום הנוח לכם, הוא יבחן את גובה ההלוואה הנחוץ לכם, יעיין בדפי העובר ושב, בתלושי המשכורת שלכם ויבדוק יחד אתכם את האפשרויות הקיימות. לאחר מכן, יבדוק היועץ את המסלולים האפשריים מול בנקים וחברות מימון ויתאים לכם את המסלול הטוב ביותר. לאחר סיום איסוף הנתונים יגיש לכם היועץ את ההצעה הטובה והמתאימה ביותר.

תוכלו לסמוך על היועץ מכיוון שמדובר על בעל מקצוע בלתי תלוי. היועץ  בקיא בכל מסלולי המשכנתאות, ידע  כיצד לבצע חישובים שונים באמצעות מחשבון משכנתא, יוכל לסייע לכם בתהליך לקיחת משכנתא חדשה, משכנתה הפוכה או בתהליך מחזור משכנתא. היועץ יוכל לחסוך לכם כספים רבים באמצעות בחירת המשכנתא הנכונה. כמו כן, היועץ יתחשב בצרכים האישיים שלכם ובעלי המשכנתאות (האנשים שכבר לקחו את המשכנתא בעברם, יוכלו לחסוך בעזרתו כספים רבים. הם יוכלו ליהנות מריביות נמוכות ובניית תמהיל המשכנתא.

רוצים לקבל עזרה מהטובים ביותר ?

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי החברה שלנו ומגוון השירותים שלה, היועצים המקצועיים והמנוסים שלנו, מחשבוני המשכנתא, סוגי המשכנתאות או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי תהליך לקיחת משכנתא, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה, נימוס וסבלנות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 וידר משכנתאות - מאיר וידר

וידר משכנתאות - מאיר וידר

יועץ משכנתאות



 


מאמרים נוספים מאת וידר משכנתאות - מאיר וידר
 
קורס יועצי משכנתאות – לעזור לאנשים למצוא את המשכנתא הטובה והמשתלמת ביותר !
08/10/13 | משכנתא
קורס יועצי משכנתאות – לעבוד במקצוע שמדבר אלייך באמת

מדריך לקבלת משכנתא – איך עושים את זה כמו שצריך ?
06/10/13 | משכנתא
מדריך לקבלת משכנתא – לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר

קורס יועצי משכנתא – לאן אפשר לפנות כדי לקבל ייעוץ מקצועי ?
08/09/13 | משכנתא
קורס יועצי משכנתא – לבחור את המשכנתא הבטוחה והטובה ביותר עבורכם

מחזור משכנתא - המשכנתא שלקחת לא מתאימה לך יותר ?
18/08/13 | משכנתא
מחזור משכנתא - לזרום, לא להיתקע

משכנתא – עסק מבוקש
14/07/13 | משכנתא
משכנתא - לרכוש דירה בימינו

קורס יועצי משכנתא- למי מתאים הקורס?
05/05/13 | משכנתא
קורס יועצי משכנתא- לדעת לייעץ במידה ורכשתם משכנתא בפעם הראשונה או שאתם משקיעים אשר רוכשים דירות בכדי להשכיר אותן, אם אתם פשוט מתעניינים במשכנתאות, אם אתם מתווכי נדל"ן, מעוניינים בהסבה מקצועית או רוצים לבצע מחזור משכנתא- כל סיבה מהסיבות הללו עשויה להיות מתאימה ולהוביל אתכם אל לימודי קורס יועצי משכנתא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI