דף הבית פיננסים וכספים משכנתא קורס יועצי משכנתא – לאן אפשר לפנות כדי לקבל ייעוץ מקצועי ?
קורס יועצי משכנתא – לאן אפשר לפנות כדי לקבל ייעוץ מקצועי ?
וידר משכנתאות - מאיר וידר 08/09/13 |  צפיות: 3383

אם קיבלתם את ההחלטה החשובה לרכוש דירה חדשה, סביר להניח שכמו רבים אחרים תצטרכו גם אתם לקחת את המשכנתא. לקיחת המשכנתא היא אחת מההחלטות הכלכליות החשובות ביותר מכיוון שמדובר על סכומים גבוהים אשר עשויים להגיע עד מיליוני שקלים. נוסף לסכום ההלוואה ישנן החלטות נוספות שיש לבצע, לוקח המשכנתא צריך להחליט על פני כמה שנים לפרוס את המשכנתא, האם לקחת הלוואה חיצונית בכדי לממן את ההון העצמי הנדרש, האם יש הבדלים בין מסלולי ההצמדה השנים ואם כן - מהם ההבדלים הללו ואיזו הלוואה לקחת מהבנק.

אם גם אתם, כמו אנשים רבים אחרים, לא מבינים בתחום המשכנתאות, תוכלו לפנות אל החברה שלנו. החברה שלנו מעסיקה יועצים מקצועיים אשר סיימו קורס יועצי משכנתא. יחד עם היועצים, תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים מנוסות ואחראיות.

קורס יועצי משכנתא – עושים לכם סדר בהלוואה

חברת הייעוץ שלנו מעסיקה יועצים מקצועיים ומנוסים אשר רכשו את כל ההשכלה הדרושה בנושא המשכנתאות. במסגרת הלימודים, קיבלו היועצים ארגז כלים לעבודה, למדו פרקטיקה, עברו סימולציות מקצועיות, שמעו הרצאות בתחומים מגוונים והפנימו את החומר בצורה הטובה ביותר. יועץ משכנתא מטעם החברה שלנו, יוכל לבחון את המסלולים השונים וההצעות אשר מתקבלות מהבנקים. נוסף על כך, הוא יתחשב במדדים תקופתיים, שיעור עליית המדד, ההון העצמי הנדרש, שינויים בחקיקה ועוד.

כמו כן, החברה שלנו תבנה יחד עם הלקוח את תמהיל המשכנתא הטוב ביותר. בצורה זו יתאים ההחזר החודשי להכנסה של הלקוח ורמת החיים שלו לא תפגע. בעזרת השירות של יועצי המשכנתא תוכלו לחסוך כ- 80,000 ₪.

באמצעות היועץ, תוכלו לקבל תשובות עבור כל השאלות שלכם – תוכלו לשאול אותו שאלות לגבי מסלולי המשכנתא, סוגי המשכנתא, תוכלו להבין כיצד מתבצע תהליך קבלת משכנתא, מהם מחשבוני משכנתא וכיצד הם יכולים לסייע לכם, אילו בנקים יכולים לתת לכם את ההלוואה , אילו מסמכים אתם צריכים להגיש בכדי לקבל את ההלוואה ועוד.

לקחת הלוואה בלי לחץ ובלבול – יש יותר טוב מזה ?

במידה ותפנו אל החברה שלנו, תוכלו לקבל סיוע לאורך כל התהליך, בצורה זו, תוכלו למצוא את המשכנתא המשתלמת והנוחה ביותר ללא תחושות בלבול וחרדה. יועצי המשכנתא המנוסים אשר סיימו קורס יועצי משכנתא, יעשו עבורכם את כל העבודה ואתם תוכלו להיות רגועים ונינוחים. אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי החברה שלנו, בעלי המקצוע שלנו ועוד, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה, סבלנות ונימוס.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 וידר משכנתאות - מאיר וידר

וידר משכנתאות - מאיר וידר

יועץ משכנתאות



 


מאמרים נוספים מאת וידר משכנתאות - מאיר וידר
 
קורס יועצי משכנתאות – לעזור לאנשים למצוא את המשכנתא הטובה והמשתלמת ביותר !
08/10/13 | משכנתא
קורס יועצי משכנתאות – לעבוד במקצוע שמדבר אלייך באמת

מדריך לקבלת משכנתא – איך עושים את זה כמו שצריך ?
06/10/13 | משכנתא
מדריך לקבלת משכנתא – לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר

קורס יועצי משכנתא – לאן אפשר לפנות כדי לקבל ייעוץ מקצועי ?
08/09/13 | משכנתא
קורס יועצי משכנתא – לבחור את המשכנתא הבטוחה והטובה ביותר עבורכם

מחזור משכנתא - המשכנתא שלקחת לא מתאימה לך יותר ?
18/08/13 | משכנתא
מחזור משכנתא - לזרום, לא להיתקע

משכנתא – עסק מבוקש
14/07/13 | משכנתא
משכנתא - לרכוש דירה בימינו

קורס יועצי משכנתא- למי מתאים הקורס?
05/05/13 | משכנתא
קורס יועצי משכנתא- לדעת לייעץ במידה ורכשתם משכנתא בפעם הראשונה או שאתם משקיעים אשר רוכשים דירות בכדי להשכיר אותן, אם אתם פשוט מתעניינים במשכנתאות, אם אתם מתווכי נדל"ן, מעוניינים בהסבה מקצועית או רוצים לבצע מחזור משכנתא- כל סיבה מהסיבות הללו עשויה להיות מתאימה ולהוביל אתכם אל לימודי קורס יועצי משכנתא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI