דף הבית פיננסים וכספים משכנתא מדריך לקבלת משכנתא – איך עושים את זה כמו שצריך ?
מדריך לקבלת משכנתא – איך עושים את זה כמו שצריך ?
וידר משכנתאות - מאיר וידר 06/10/13 |  צפיות: 7102

רכישת דירה היא צעד חשוב ואף מלחיץ ביותר מכיוון שבמרבית המקרים יש לקחת הלוואה גבוהה למדי. ( בדרך כלל המשכנתא מיועדת לצורך רכישת דירה או לצורך רכישת נכס אחר). ישנן מגוון סיבות לבקשת המשכנתא – ניתן לקחת משכנתא לצורך רכישת דירה, לצורך שיפור הדיור הקיים (ביצוע שיפוץ מקיף), לצורך השקעה, בנייה עצמית, מחזור משכנתא מבנק אחר, גרירת משכנתא, הלוואה לכל מטרה, קבוצת רכישה וניתן לקחת משכנתא אשר מיועדת לתושבי חוץ.

המשכנתא מורכת מקרן שהיא סכום ההלוואה המקורית ולקרן נוספת ריבית. הריבית משתנה ממסלול למסלול – בחלק מהמסלולים היא צמודה למדדים שונים. ישנם עשרות מסלולים של משכנתאות ובכל שנה נוספים מסלולים חדשים ונמחקים מסלולים ישנים.( בעקבות חוסר ביקוש). מכיוון שהתחום מלא במושגים שמרבית האנשים אינם מבינים, מומלץ לקרוא מדריך לקבלת משכנתא. באמצעות המדריך תוכלו להעשיר את הידע שלכם. כמו כן, כדאי לפנות אל יועץ משכנתאות מנוסה.

מדריך לקבלת משכנתא – בדרך שלכם

ישראלים רבים יודעים שהמשכנתא עלולה להיות נטל כלכלי כבד ולמרות זאת הם מעדיפים לקחת אותה ולהגדיל את תחושת הביטחון שלהם מכיוון שנכס מקנה ביטחון רב והוא עדיף על תשלום דמי שכירות. באמצעות יועץ משכנתאות מנוסה ובעל ידע מקיף לגבי מסלולי משכנתא, סוגי משכנתאות, בנקים אשר מספקים משכנתאות, מחשבוני משכנתאות, תהליך קבלת משכנתא וכו' תוכלו לקבל את כל התשובות שאתם צריכים.   יועץ המשכנתא ייפגש אתכם בזמן נוח, יבדוק את סכום ההלוואה הדרוש לכם, יעיין במסמכים שונים (כמו דפי עובר ושב, תלושי משכורת וכו'), יבדוק את המסלולים הקיימים מול חברות מימון ובנקים, יאסוף את הנתונים ויאתר לכם את ההצעה הטובה ביותר. ההצעה תהיה תמהיל המשכנתא האופטימאלי אשר יתאים למצב הכלכלי שלכם. באמצעות היועץ תוכלו להיות בטוחים שלא עשיתם שום טעות ושקיבלתם את ההחלטה הטובה ביותר.

אם אתם מעוניינים לקבל את שירותיו של היועץ, תוכלו לפנות אל החברה שלנו, חברה אשר מתמחה במתן ייעוץ אישי ללקיחת משכנתאות. החברה שלנו קיימת מספר שנים. במהלך השנים הללו צברו היועצים שלנו ידע וניסיון מעשי רב. הידע נרכש באמצעות טיפול בלוקחי משכנתא, ממחזרי משכנתא, עבודה מול בנקים רבים, משפחות, קבוצות רכישה, זוגות, יחידים ועוד. תוכלו לסמוך על היועצים שלנו מכיוון שהם בלתי תלויים ויכולים לחסוך לכם אלפי שקלים על ידי בחירת המשכנתא הנכונה והמתאימה ביותר.

לקבלת מידע נוסף – צרו קשר !

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי החברה שלנו, היועצים המנוסים שלנו, שירות הלקוחות המקצועי שלנו או במידה ויש לכם שאלות לגבי מדריך לקבלת משכנתא, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 וידר משכנתאות - מאיר וידר

וידר משכנתאות - מאיר וידר

יועץ משכנתאות



 


מאמרים נוספים מאת וידר משכנתאות - מאיר וידר
 
קורס יועצי משכנתאות – לעזור לאנשים למצוא את המשכנתא הטובה והמשתלמת ביותר !
08/10/13 | משכנתא
קורס יועצי משכנתאות – לעבוד במקצוע שמדבר אלייך באמת

מדריך לקבלת משכנתא – איך עושים את זה כמו שצריך ?
06/10/13 | משכנתא
מדריך לקבלת משכנתא – לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר

קורס יועצי משכנתא – לאן אפשר לפנות כדי לקבל ייעוץ מקצועי ?
08/09/13 | משכנתא
קורס יועצי משכנתא – לבחור את המשכנתא הבטוחה והטובה ביותר עבורכם

מחזור משכנתא - המשכנתא שלקחת לא מתאימה לך יותר ?
18/08/13 | משכנתא
מחזור משכנתא - לזרום, לא להיתקע

משכנתא – עסק מבוקש
14/07/13 | משכנתא
משכנתא - לרכוש דירה בימינו

קורס יועצי משכנתא- למי מתאים הקורס?
05/05/13 | משכנתא
קורס יועצי משכנתא- לדעת לייעץ במידה ורכשתם משכנתא בפעם הראשונה או שאתם משקיעים אשר רוכשים דירות בכדי להשכיר אותן, אם אתם פשוט מתעניינים במשכנתאות, אם אתם מתווכי נדל"ן, מעוניינים בהסבה מקצועית או רוצים לבצע מחזור משכנתא- כל סיבה מהסיבות הללו עשויה להיות מתאימה ולהוביל אתכם אל לימודי קורס יועצי משכנתא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI