דף הבית פיננסים וכספים משכנתא מחזור משכנתא - המשכנתא שלקחת לא מתאימה לך יותר ?
מחזור משכנתא - המשכנתא שלקחת לא מתאימה לך יותר ?
וידר משכנתאות - מאיר וידר 18/08/13 |  צפיות: 6855

לאחר שירון קיבל את ההחלטה המשמעותית (אחת ההחלטות היותר משמעותיות בחייו) ולקח משכנתא, הוא גילה שהמשכנתא מכבידה עליו בצורה רבה. הוא ניסה להיאבק ולעמוד בתשלומים למשך תקופה לא קצרה אך כאשר הוא הרגיש כי רמת החיים שלו נפגעת בצורה משמעותית הוא החליט לבצע שינויים, או לפחות לנסות לבצע.

בעברו, שמע ירון על מחזור משכנתא והוא ידע שניתן לחסל משכנתא קיימת ולהחליפה באחת חדשה, אך הוא לא ידע האם כדאי לו לבצע את התהליך והאם מחזור המשכנתא יקל על ההוצאות הכבדות. כמו כן, ירון ידע כי במידה ומחליטים לבצע את התהליך, יש לקחת בחשבון גורמים רבים. הוא ידע שהדבר תלוי בתשלומי עמלות שונות (כמו עמלה תפעולית, עמלת קנס, עמלת אי הודעה מוקדמת ועוד), הוא ידע שהדבר קשור לשינויים במשכנתא בכלל המשק (במידה ואכן יש שינויים חדים), זמינות מסלולי המשכנתא האחרים, הריביות הצפויות במשק ועוד. מכיוון שירון היה מבולבל ואובד עצות, הוא החליט לפנות אל חברה מקצועית אשר מספקת שירותים מגוונים בתחום ייעוץ משכנתאות.

מחזור משכנתא – ירון פונה לעזרה

החברה אליה ירון פנה  הייתה בעלת ניסיון מעשי נרחב בטיפול בלוקחי משכנתא חדשה, ממחזרי משכנתא קיימת, עבודה מול המערכת הבנקאית, עבודה מול משפחות, יחידים וקבוצות רכישה. ירון שכר את שירותיו של יועץ השקעות מנוסה והיועץ העניק לו ייעוץ אישי ובלתי תלוי. היועץ בחן את המצב -  חישב את כדאיות העסקה, בדק את מסלולי המשכנתא הקיימים, את הריביות ומצא כי כדאי לירון לבצע את התהליך. באמצעות היועץ, הצליח ירון לעמוד בתשלומי המשכנתא  ורמת החיים שלו השתפרה.

אם גם אתם נקלעתם למצב דומה ואתם זקוקים לייעוץ מקצועי, תוכלו לקבל את שירותי הייעוץ של החברה שלנו. בצורה זו תוכלו לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר ולא תפסידו כספים. כמו כן, תוכלו לקבל מהיועץ מידע נוסף לגבי הלוואת גישור, תהליך קבלת משכנתא, סוגי משכנתאות, מחשבוני משכנתא, משכנתא חדשה, הבנקים אשר נותנים משכנתאות, מושגים מגוונים אשר כלולים במילון המשכנתא (כמו למשל :סוגי הלוואות, סוגי ריביות, סוגי הצמדות, התחייבויות, ביטוח חיים, ביטוח נכס) ועוד.

מסייעים לכם לכל אורך התהליך

אם אתם זקוקים למידע נוסף לגבי החברה שלנו, ניסיונם המקצועי של היועצים שלנו, סוגי המשכנתאות, מסלולי המשכנתאות, מחזור משכנתא ועוד, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. כמו כן, אתם מוזמנים למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויסייע לכם להמשיך בתהליך. באמצעות קבלת הסיוע מיועצי החברה שלנו, תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש ולבצע את ההחלטות המשתלמות ביותר. תוכלו להיות בטוחים שהיועצים שלנו יעניקו לכם שירות טוב ויעיל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 וידר משכנתאות - מאיר וידר

וידר משכנתאות - מאיר וידר

יועץ משכנתאות



 


מאמרים נוספים מאת וידר משכנתאות - מאיר וידר
 
קורס יועצי משכנתאות – לעזור לאנשים למצוא את המשכנתא הטובה והמשתלמת ביותר !
08/10/13 | משכנתא
קורס יועצי משכנתאות – לעבוד במקצוע שמדבר אלייך באמת

מדריך לקבלת משכנתא – איך עושים את זה כמו שצריך ?
06/10/13 | משכנתא
מדריך לקבלת משכנתא – לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר

קורס יועצי משכנתא – לאן אפשר לפנות כדי לקבל ייעוץ מקצועי ?
08/09/13 | משכנתא
קורס יועצי משכנתא – לבחור את המשכנתא הבטוחה והטובה ביותר עבורכם

מחזור משכנתא - המשכנתא שלקחת לא מתאימה לך יותר ?
18/08/13 | משכנתא
מחזור משכנתא - לזרום, לא להיתקע

משכנתא – עסק מבוקש
14/07/13 | משכנתא
משכנתא - לרכוש דירה בימינו

קורס יועצי משכנתא- למי מתאים הקורס?
05/05/13 | משכנתא
קורס יועצי משכנתא- לדעת לייעץ במידה ורכשתם משכנתא בפעם הראשונה או שאתם משקיעים אשר רוכשים דירות בכדי להשכיר אותן, אם אתם פשוט מתעניינים במשכנתאות, אם אתם מתווכי נדל"ן, מעוניינים בהסבה מקצועית או רוצים לבצע מחזור משכנתא- כל סיבה מהסיבות הללו עשויה להיות מתאימה ולהוביל אתכם אל לימודי קורס יועצי משכנתא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI