דף הבית פיננסים וכספים משכנתא קורס יועצי משכנתאות – לעזור לאנשים למצוא את המשכנתא הטובה והמשתלמת ביותר !
קורס יועצי משכנתאות – לעזור לאנשים למצוא את המשכנתא הטובה והמשתלמת ביותר !
וידר משכנתאות - מאיר וידר 08/10/13 |  צפיות: 6779

עולם המשכנתא תמיד עניין את יוסי, בעיקר מאז שהחליט לקחת את המשכנתא הראשונה שלו. הוא זכר עד כמה היה לחוץ באותם הימים. הלחץ היה הגיוני - הוא עבד קשה מאוד ולא רצה לעשות טעויות אשר יגרמו לו לקשיים כלכליים. בתור בחור בן 35, היה לו ניסיון נרחב בהשכרת דירות למגורים. הוא מעולם לא אהב לעבור בין דירה לדירה, לא חיבב את החוזים, את בעלי הדירות (חלקם היו ממש לא מנומסים ולא הגונים) והוא רצה לרכוש לעצמו דירה אשר תהיה רק שלו. דירה שתגרום לו לחוש תחושת ביטחון.

יוסי זכר את יועץ המשכנתא הנפלא אשר ליווה אותו לאורך כל הדרך – הוא זכר איך נפגש עם היועץ בערב יום שני ביום חורפי, זכר את הלחץ שהרגיש כאשר בחן היועץ את דפי העובר ושב שלו ואת תלושי המשכורת וזכר כיצד שמח כאשר סיפר לו היועץ שנמצאה עבורו משכנתא משתלמת אשר מתאימה לצרכיו. בזכות היועץ, הפך תהליך לקיחת המשכנתא להרבה פחות מאיים, ולאחר שיוסי רכש את ביתו, הוא החליט להירשם אל קורס יועצי משכנתאות וללמוד כיצד להיות יועץ משכנתא.

קורס יועצי משכנתאות –  יוסי לומד את רזי המקצוע

לאחר שיוסי סיים עם מעבר הדירה, הוא התפטר מעבודתו (הוא עסק בתחום המחשבים), ונרשם אל מכללה מצוינת לייעוץ משכנתאות. המכללה לא הייתה רחוקה מביתו (היא הייתה בתל אביב). במסגרת הלימודים, רכש יוסי ידע רב, הוא למד כיצד ניתן לעבוד עם מחשבון משכנתא, הבין מה זה מחזור משכנתא, כיצד יש לקחת משכנתא חדשה, למד על הלוואות גישור, משכנתא הפוכה, הבין כיצד מתבצע תהליך מחזור משכנתא, כיצד עובד יועץ משכנתא ועוד. כמו כן, המכללה העסיקה מרצים מנוסים וכיתות הלימוד היו קטנות, כך שכל סטודנט יכל לקבל את מלא תשומת הלב. בצורה זו, הצליחו הסטודנטים להפנים את החומר ולהתקדם במהירות.

הלימודים כללו  פרקטיקה, סימולציות והרצאות מגוונות. בצורה זו רכש יוסי את כל הכלים הדרושים לעבודה ועם סיום הלימודים הוא החל לסייע למגוון אנשים למצוא את המשכנתא המתאימה ביותר. אם גם אתם מעוניינים ללמוד את המקצוע או להעשיר את הידע שלכם בנושא, תוכלו להירשם אל המכללה שלנו.

להיכנס אל עולם המשכנתאות ולעבוד במקצוע מעניין ומלא אתגרים !

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי המכללה שלנו, היועצים המנוסים אשר עובדים אצלנו, או במידה ויש לכם שאלות לגבי קורס יועצי משכנתאות, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם המכללה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה, נימוס וסבלנות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 וידר משכנתאות - מאיר וידר

וידר משכנתאות - מאיר וידר

יועץ משכנתאות



 


מאמרים נוספים מאת וידר משכנתאות - מאיר וידר
 
קורס יועצי משכנתאות – לעזור לאנשים למצוא את המשכנתא הטובה והמשתלמת ביותר !
08/10/13 | משכנתא
קורס יועצי משכנתאות – לעבוד במקצוע שמדבר אלייך באמת

מדריך לקבלת משכנתא – איך עושים את זה כמו שצריך ?
06/10/13 | משכנתא
מדריך לקבלת משכנתא – לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר

קורס יועצי משכנתא – לאן אפשר לפנות כדי לקבל ייעוץ מקצועי ?
08/09/13 | משכנתא
קורס יועצי משכנתא – לבחור את המשכנתא הבטוחה והטובה ביותר עבורכם

מחזור משכנתא - המשכנתא שלקחת לא מתאימה לך יותר ?
18/08/13 | משכנתא
מחזור משכנתא - לזרום, לא להיתקע

משכנתא – עסק מבוקש
14/07/13 | משכנתא
משכנתא - לרכוש דירה בימינו

קורס יועצי משכנתא- למי מתאים הקורס?
05/05/13 | משכנתא
קורס יועצי משכנתא- לדעת לייעץ במידה ורכשתם משכנתא בפעם הראשונה או שאתם משקיעים אשר רוכשים דירות בכדי להשכיר אותן, אם אתם פשוט מתעניינים במשכנתאות, אם אתם מתווכי נדל"ן, מעוניינים בהסבה מקצועית או רוצים לבצע מחזור משכנתא- כל סיבה מהסיבות הללו עשויה להיות מתאימה ולהוביל אתכם אל לימודי קורס יועצי משכנתא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI