דף הבית עסקים שיווק ופרסום 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 10/03/09 |  צפיות: 4138

ניתן להשתמש בבאנר הרול אפ לדברים שונים. משתמשים ברול אפ בעיקר חברות פרסום שכבר גילו את כוח הפרסום באמצעותו ויודעים שיש לו השפעה רבה. מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם.   

יום הולדת- יהיה זה נהדר להכין ויז'ואל כלשהוא בעצמך למסיבת יום ההולדת ולהציג אותו בענק, על גבי רול אפ. הצבת הרול אפ במסיבה, במקום בו אנשים יכולים להצטלם איתך ועם הדמות המוגדלת או הגרפיקה שעל הרול אפ, היא אטרקציה חביבה ומשעשעת שאף אחד לעולם לא ישכח. בסיום המסיבה, כל שעליך לעשות הוא לגלגל את הרול אפ בחזרה, ולאחסן אותו לשנה הבאה. למרות גובהו, 2.10 מטר, כאשר מגלגלים את הרול אפ חזרה, הוא תופס שטח אחסון קטן מאוד.

לידת תינוק- מזל טוב, יש נולד לך תינוק. אם אתם כמוני, אתם בטח לא אוהבים שאנשים, חלקם לא מחוג המשפחה המצומצם, נוגעים בתינוקך הרך. כשהתינוק ישן אינך רוצה שאנשים יעירו אותו אפילו אם המסיבה הזו היא בשבילו. אם אתם מסכימים לכך, תמצאו שבאנר מסוג רול אפ הינו שימושי מאוד. הציבו את הרול אפ במקום גלוי ומרכזי, ועליו גרפיקה עם תמונה אחת או מספר תמונות של התינוק הרך, או עם כל גרפיקה יפה ומעניינת אחרת שתענה על סקרנותם של אורחיך. למי התינוק דומה? רק הביטו ברול אפ ונחשו כמיטב יכולתכם.

הפתעה- מתכן מסיבת הפתעה? הצעת נישואים מפתיעה? הפתעה אחרת כלשהיא? מה תהיה דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר להכין ויז'ואל מעניין ומפתיע ליום המיוחד? ארגן  הפתעה אמיתית שאף אחד לא יצפה לה, והכין גרפיקה שתהמם את כולם, אותה תציב על הרול אפ. תוכל לגלגל את הרול אפ למעלה ולהתקינו מתי שתרצה, משום שהוא כל כך נוח להתקנה ולא דורש שום הכנה מראש. כך, תוכל לשמור את ההפתעה לזמן הנכון.

יום האהבה- בעבר זה היה נחשב מאוד רומנטי לשיר לבחורה סרנאדה מתחת לחלון, אבל היום יש לך אופציות הרבה יותר טובות ואתה לא צריך לדאוג לכך שתזייף. הבא לאהובתך ליבך הפתעה ענקית: תמונה של שניכם יחד על גבי באנר מסוג רול אפ. אתה יכול להציב אותו בכל מקום, גלגל אותו מעלה ולמטה בהתאם לשטח המקום שיש לך. הרול אפ הוא מתקן תצוגה נייד ולכן אתה יכול לקחת אותו איתך לכל מקום והוא יישאר הפתעה עד שתחליט לחשוף אותו. הרול אפ אינו מגביל אותו למקום או זמן מסוים. בכך ייחודו וכוחו.

פרסום- כפי שציינתי בפסקה הראשונה, חברות הפרסום כבר מכירות את היתרונות הרבים הגלומים בשימוש במתקן תצוגה מסוג רול אפ. הרול אפ מאוד בולט ומאוד מושך את תשומת הלב. פרסום באמצעות באנר מסוג רול אפ מוכיח את עצמו כמוצלח ביותר בכל פעם מחדש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI