דף הבית עסקים שיווק ופרסום מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 17/05/09 |  צפיות: 4072

פרסום ללקוחות באמצעות דיוור ישיר על ידי שימוש במידע משתנה הוכח כאפקטיבי ויעיל. אם יש לך כבר לקוחות, הרי שיותר קל לעשות שימור לקוחות מאשר לחפש לקוחות חדשים. כל שעליך לעשות הוא לחזר אחריהם, ולשכנע אותם לחזור ולקנות אצלך, אם קנו אצלך בעבר, הסיכוי שיחזרו גבוה.

במידע משתנה קל יותר לעקוב אם הלקוחות חזרו אליך בעקבות פרסום מסוים. בגלל שהכנת מראש טבלה עם שמות הלקוחות, העדפותיהם והמבצעים המתאימים להם ביותר, ואולי גם שלחת להם קופון הנחה הנושא את שמם, יהיה לך קל מאוד לדעת מי מהם חזר לחנות וקנה בעקבות הפרסום שלך. כך תוכל לעשות מעקב אמיתי אחר הפרסום שלך ולדעת אם הוא הצליח או לא, ואם המבצע או ההנחה ששלחת ללקוח אכן התאימו לו.

במידה ורק מספר מועט של לקוחות חוזרים לקנות אצלך בעקבות פרסום מסוים שהוצאת, כדאי יהיה לך לחפש אחר מבצע או הנחה שתמשוך אותם יותר. מידע משתנה מאפשר לך לדעת אילו מבצעים או מוצרים מעניינים כל לקוח. כך, כאשר תדוור אליהם פרסומים באופן ישיר לפי טעמם האישי ולפי הצרכים שלהם, תוכל לדעת מי חזר אליך בעקבות איזה פרסום ותדע שאתה בכיוון הנכון. 

תוכל גם להפתיע את הלקוח שלך לכבוד יום הולדתו, ולשלוח לו מתנה המתאימה לו או הנחה לחודש שבו חל יום הולדתו. באמצעות מידע משתנה, אתה יכול לשלוח דיוור לכל לקוחותיך שיום הולדתם חל בחודש מסוים, ברכה ליום ההולדת הנושאת את שמם והנחה לקנייה בחנות שלך. הסיכוי שיחזרו לקנות אצלך באותו חודש גדל משום שיש להם הנחה המיוחדת להם, וגם משום שהם מרגישים שלא נשכחו, ותשומת הלב הזו חשובה ביותר.

בזכות דיוור ללקוחות תוך שימוש במידע משתנה, קל לעקוב אחר מדדים, לדעת אילו מבצעים עובדים ואילו לא, ואילו לקוחות עונים לאיזה סוג של דיוור. הדפסת מעטפות, מכתבים, קופונים ומבצעים אישיים המותאמים לשמו, מינו והעדפותיו של כל לקוח מארים על תשומת לב אישית ומחמיאים ללקוחות, וכך יש לך אפשרות קלה נוחה ומהירה להגיע לליבו של כל לקוח ולשמר אותו. יהיה לך קל יותר להבטיח שהלקוח יזכור אותך בפעם הבאה שהוא ייצא לקניות, ובזכות ההנחה שקיבל מובטח כי הוא יקנה אצלך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI