דף הבית עסקים שיווק ופרסום פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 17/05/09 |  צפיות: 4045

לקוח קנה ממך מעדר? למה שלא תציע לו הנחה על כלי עבודה לגינה? לקוחה קנתה אצלך שולחן? למה שלא תציע לה כסאות במבצע? לקוחה קבועה שלך קונה אצלך הרבה בגדים? למה שלא תזמין אותה לרגל הקולקציה החדשה ותיתן לה פריט 3 במתנה? אם אתה מבין את הכיוון שלי, ואתה מסכים איתי שיש לחזר אחרי לקוחות כדי שיחזרו לקנות אצלך פריטים משלימים או מוצרים חדשים, אתה חייב להסכים איתי שאתה צריך לפנות לכל לקוח באופן אישי לפי הצרכים שלו. אתה יכול לעשות זאת באמצעות שימוש במידע משתנה.

בין אם יש אתה מוכר קו מוצרים אחיד או אם יש לך מגוון רחב של מוצרים שונים, הרי שעליך לשמור על קשר עם קהל לקוחותיך והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות דיוור ישיר. אבל אם אתה יודע מה כל לקוח שלך קונה ורוצה לפי היסטוריית הקניות שלו, למה שלא תציע לו את הדברים שהוא רוצה? באמצעות מידע משתנה שמשלבת מסד נתונים וגרפיקות, אתה יכול לפרסם באמצעות דיוור ישיר לכל לקוח, להגיע לכל אחד באופן אישי, ולהציע לו את המוצרים שהכי מתאימים לו. כך תגדיל את הסיכוי שהלקוחות יגיעו אליך שוב וירכשו דווקא אצלך.

מעבר לפרסום העסק שלך, באמצעות דיוור עם מידע משתנה אתה פונה לכל לקוח באופן אישי, תוך ציון שמו ואפילו הטקסט יכול להיות בלשון זכר או נקבה. בימים אלו שהלקוחות מרגישים כאילו הם אחד מיליון, עליך להוכיח להם שאתה מכיר אותם ושהם חשובים לך. מעבר לכך, חסוך להם זמן יקר ואל תזמין את כל הלקוחות שלך באמצעות פלייר הנושא אמתלת שווא המחולקת לאלפים באותו נוסח של "מבצע!!" או "חדש", עליך לפתות אותם להגיע אליך כך שישתלם להם, ולשם כך אתה זקוק למידע המשתנה.

דוגמא מובהקת לכך היא הקמתם של מועדוני הלקוחות. לאחרונה בתי עסק ורשתות רבים הקימו מועדוני לקוחות והם פונים לקהל שלהם בדיוורים ישירים, ושולחים להם קופונים, מבצעים ומתנות לימי ההולדת, מציעים להם להיות הראשונים ליהנות ממבצעי סוף העונה או הראשונים ליהנות מקו המוצרים החדש. באמצעות דיוור של מידע משתנה אתה יכול לפנות ללקוחות שלך על בסיס קבוע ולהתאים להם את המוצר או המבצע באופן אישי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI