דף הבית קניות וצרכנות צרכנות איך בוחרים ספק שירות משלוחי פרחים?
איך בוחרים ספק שירות משלוחי פרחים?
דיווה 23/09/13 |  צפיות: 3025

לעיתים אנו נדרשים להזמין שירות של משלוחי פרחים. למשל ליום הולדת, יום נישואין, הולדת תינוק או לחנוכת בית. אז איך בוחרים חנות פרחים מתוך מאות חנויות לביצוע ההזמנה? להלן מספר טיפים שיסעו בתהליך בחירת ספק משלוחי פרחים:

1. קניה ישירה בחנות לעומת הזמנה טלפונית/באינטרנט - אם אתם מכירים חנות פרחים איכותית ובכוונתכם לקחת את זר הפרחים בעצמכם (ולחסוך את דמי המשלוח), עדיף להיכנס לחנות ולקנות זר פרחים מהמבחר שאתם רואים. מאידך, אם יעד המשלוח רחוק ואין לכם זמן או אפשרות למסור את הזר בעצמכם, עליכם להזמין זר פרחים בטלפון או באינטרנט.

2. אינטרנט או טלפון - התשובה חד משמעית: להזמין באינטרנט כי באמצעותו אפשר לראות תמונות של זרי הפרחים ובסוף ההזמנה תקבלו במייל העתק מפורט כאסמכתא להזמנה.

3. הזמינו מאתרים להזמנת משלוחי פרחים שמציגים תמונות אוטנטיות ומפרטים כמה פרחים מכל סוג יש בכל זר. רק אתרים שמספקים אינפורמציה מלאה על כל זר פרחים מאפשרים לדעת באמת מה אתם מזמינים.

4. הימנעו מאתרי מתווכים (פורטלים) שגוזרים קופון על חשבון כל הזמנה. במיוחד מאתרים להשוואת מחירי זרי פרחים כאשר אין מפרט של הזרים ולכן אין בסיס להשוואה.

5. בדקו את עלות המשלוח ליעד אליו זר הפרחים צריך להגיע. בצורה זו תחסכו את "ההפתעה" בצורה של תוספת נכבדת לעלות הזר.

6. הזמינו רק מאתרים שמבצעים חיוב כרטיס האשראי אונליין וששולחים מיידית העתק הזמנה במייל. אתרים מסוג זה מקבלים את אישורי הבטיחות הנחוצים מישרכרט ומויזה. לעומת זאת, אתרים שמבקשים פרטי כרטיס אשראי ושלא סולקים ומחייבים את הכרטיס אינם עומדים בתקנים הבינלאומיים לחיוב כרטיסי אשראי באינטרנט.

7. הזמינו כמה שיותר מוקדם - במיוחד לקראת חגים שאז כל חנויות הפרחים עובדים בטירוף ולא יכולים לספק שירות אמין להזמנות של הרגע האחרון.

8. חפשו קופונים ומבצעים שעשויים להוזיל את עלות הזמנת משלוחי פרחים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דיווה


 


מאמרים נוספים מאת דיווה
 
שיקולי פרופורציה בעיצוב זרי פרחים
21/09/16 | צרכנות
עיצוב זרי פרחים הוא אמנות של ארגון אלמנטים עיצובים הגלומים בפרחים ובאבזרים על פי העקרונות של אמנות העיצוב. מעצבי זרי פרחים וסידורי פרחים בדרך כלל משתמשים בטכניקות ועקרונות במטרה ליצור קומפוזיציות יפות ונעימות למראה. מאמר זה מסביר את נושא הפרופורציה המומלצת בעיצוב זרי פרחים.

הזמנת משלוחי פרחים לחוץ לארץ עם מסירה מידית
21/09/16 | צרכנות
הזמנת משלוחי פרחים לחו"ל עם מסירה מידית יכולה להתבצע באחת משתי דרכים. אפשרות ראשונה, הזמנת המשלוח מאתר ישראלי שמקושר ברשת בינלאומית של חנויות פרחים. האפשרות השנייה, הזמנת משלוח פרחים ישירות מחנות פרחים בקרבת כתובת היעד למשלוח.

משלוח פרחים לאחר לידה
אישה לאחר לידה מעדיפה להישאר בשקט בבית עם התינוק, מבלי שיטרידו אותה כל הזמן עם ביקורים שדורשים ממנה לארח את האורחים. מצד שני, היא רוצה ושמחה לקבל מתנות שעושות לה מצב רוח טוב. הפתרון הוא משלוח פרחים שמובא על ידי שליח כך שמקבלים מתנה "נטו".

משלוח פרחים תל אביב בתוך עשר דקות אינו מומלץ
19/09/16 | קניות
חברת מוניות אינטרנטית משווקת שירות חדש של משלוח פרחים תל אביב בתוך עשר דקות. מתבקשת השאלה האם השירות מקצועי ומומלץ או שרק נכנס שחקן חדש לשוק משלוחי פרחים שמנצל את תמימות הציבור.

מיומנויות העבודה בחנות פרחים
עבודה בחנות פרחים אינה עבודה קלה והיא דורשת מיומנויות מיוחדות. המאמר מפרט אילו מיומנויות נדרשות ולמי מתאים לעבוד בחנות פרחים.

טיפים להארכת תוחלת חיי סוגי פרחים נפוצים
19/09/16 | גינון
ברגע שפרח נקטף מתחיל לפעול שעון שקובע את תוחלת חייו. צרכן שמזמין משלוח פרחים יכול להאריך את תוחלת חיי הזר וליפות את מראהו אם ינהג לפי הטיפים שמפורטים במאמר.

שתילים ופרחים בעיצוב הבית
יש אין ספור אפשרויות לשילוב פרחים ועציצים בעיצוב הבית. חנות פרחים מקצועית תציע לכם פתרון יצירתיים כמו גם שירות של משלוח פרחים ועציצים.

תוחלת חיי ציפור גן עדן בבית הלקוח
31/12/14 | צרכנות
לציפור גן עדן יש תוחלת חיים ארוכה יחסית, הוא אוהב חום, זקוק למים רבים ולאור. במאמר מוסבר כיצד חנויות פרחים והצרכנים צריכים לטפל בפרח זה על מנת להפיק מהפרח את מלוא פוטנציאל היופי שלו.

עלות משלוחי פרחים
31/12/14 | צרכנות
משלוחי פרחים כרוכים ב-3 הוצאות: זמן עבודת השליח, דלק ועלות הרכב. לכן מוצדק לגבות דמי משלוח. מצד שני, יש חנויות פרחים שגובות מחירים מופרזים. צרכן חכם צריך לבחור חנות פרחים שמציע שירות אמין במחיר סביר.

כללי אמון הציבור לתחום משלוחי פרחים
31/12/14 | צרכנות
תחום משלוחי פרחים והזמנת זרי פרחים באמצעות אתרי אינטרנט של חנויות פרחים אינו מתנהל בצורה שקופה והגונה. ולאור חוק הגנת הצרכן שלא מאפשר ביטול עסקאות בתחום זה, נדרש לאמץ ולהנחיל את כללי אמון הציבור לענף הפרחים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI