דף הבית חוק ומשפט חקירות חוקר פרטי בדרום ,חוקר פרטי בצפון
חוקר פרטי בדרום ,חוקר פרטי בצפון
totach kidum 31/10/13 |  צפיות: 12919

בשנים האחרונות נמצאים מקרי השפיעה ו"תרגילי הנוכלות" בארץ במגמת עלייה מתמדת. מקרים אלו מתפרסים לרבות בכלי התקשורת השונים כגון טלוויזיה, רדיו אינטרנט. אנשים אשר נפלו קורבן לתרגילי נוכלות והולכו שולל אחרי הבטחות שווא של הנוכלים נדהמים לגלות שבסופו של דבר כספם או רכושם נגזל מהם ואין הם יכולים ליצור או לאתר את הנוכלים. אחת הדרכים להתמודד עם מיקרי פשיעה מסוג זה היא לשכור את שירותיו של חוקר פרטי,בי ןאם זה חוקר פרטי בצפון או חוקר פרטי בדרום.

חוקר פרטי או במילים אחרות בלש זהו אדם אשר עוסק ללא ספק במקצוע אשר מציב בפניו כל יום אתגרים חדשים ובלתי צפויים. כיום ניתן למצוא ולשכור את שירותיו של חוקר פרטי בקלות בין אם זה על ידי חיפוש בעיתון או ע ליד יהקלד הבמנוע החיפוש באינטרנט לדוגמא המילים "חוקר פרטי בדרום" או "חוקר פרטי בצפון". שירותיו של החוקר הפרטי עולים בהתאם לרמת הקושי ומשך הזמן והמאמצים שהחוקר צריך להשקיע על מנת להצליח במשימה ולהשיג את המידע שהלקוח דורש ממנו. על מנת לפתור את תרגילי העוקץ או הנוכלות השונים על החוקר הפרטי לשלוט ברזי אומנות הבילוש שבין היתר כוללים שימוש בטכנולוגיה, אומץ ותעוזה ובכך לעזור לאנשים התמימים אשר נפלו קורבן לנוכלות ו להשיב להם את כספם ורכושם. חשוב לדעת ולזכור שבניגוד לחוקר משטרתי אין לחוקר הפרטי סמכויות רבות על פי חוק ועיקר עבודתו סובבת במישור האזרחי  והיא כוללת ברובה: פיענוח תרגילי נוכלות, חיפוש אנשים נעדרים או גילוי בגידות ורומנים של בן או בת הזוג. כיום לאור העלייה במקרי הפשיעה ובמקביל לכך הרצון לחשוף ולדלות כמה שיותר מידע על אנשים בין אם זה קרוב משפחה, מכר, שכן או עובד- כך גם עולה בהתאם הביקוש לאנשים העוסקים בתחום החקירות הפרטיות .

חוקר פרטי בצפו תשלום לחוקר הפרט לרוב מתבצע בכמה חלקים אך הוא בעיקר תלוי בהתאם להסכם אשר סגרתם באופן אישי עם אותו חוקר אשר שכרתם את שירותיו. חלקם עובדים בצורה שחלק מהתשלום מתבצע מראש או במילים אחרות נקרא "מקדמה" ורק לאחר שהועבר המידע המבוקש ללקוח מתבצעת תרת התשלום וחלקם עובדים בצורה שכל התשלום מתבצע בפעם אחת מראש. בעיקרון לא אמורים להיות הבדלי מחיר בין חוקר פרטי בדרום או חוקר פרטי בצפון, שכן עיקר המחיר נקבע על ידי הקושי והסיכונים שהחוקר הפרטי צריך לקחת בחשבון כדי למלא אחר דרישות הלקוח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI