דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח הלבנת שיניים
הלבנת שיניים
אייל יונה 13/02/14 |  צפיות: 3868

הלבנת שיניים

במהלך השנים השיניים שלנו הולכות ומצהיבות וזה קורה כתוצאה מהכנסתם של חומרי מאכל, שתייה ולעיתים עישון, אשר גורמים לשיניים שלנו לא להיות לבנות כפי שהיו בעבר. סיבה נוספת להצהבתן של השיניים היא שעם הזמן השן מסתיידת והשכבה הפנימית של השן מצהיבה. בעקבות זאת, מומלץ מאוד לבצע את טיפול הלבנת שיניים וכך הן חוזרות למצב האסתטי המקורי שלהן.

הלבנת שיניים מהירה ויעילה

ההלבנה הנוחה ביותר לאנשים עסוקים שלא אוהבים להמתין יותר מידי היא הלבנת שיניים במרפאות השונות. ההלבנה מתבצעת על ידי רופא מוסמך שמשתמש במנורת לד, בעלת מקור חום, שמקרינה על השן, עליה יש את חומר ההלבנה. כל תהליך ההלבנה נערך במשך שעה אחת בלבד והוא משיג תוצאות נפלאות שניתן לראותן באופן מיידי על השן.

להלבנת השיניים עלולות להיות תופעות לוואי, אך הן נמשכות זמן קצר לאחר הטיפול ולא מקשות כל התפקוד היומיומי. התופעת לוואי הנפוצה ביותר לאחר טיפול הלבנת שיניים היא תופעת רגישות השיניים, אך ניתן להתגבר עליה על ידי משחות מיוחדות לשמירת שיניים אשר מכילות בתוכן את הפלואור.

הלבנת שיניים למראה אסתטי

הלבנת השיניים אפשרית לביצוע בכל גיל אבל מומלץ להגיע לטיפול מגיל 17 ומעלה, כאשר השן כבר קבועה וחזקה. אצל ילדים ההלבנה פחות קריטית מכיוון שהשיניים שלהן עדיין שיניים זמניות ונתונות לשינויים רבים בכל רגע. טיפול הלבנת השיניים הפך להיות מאוד פופולארי בשנים האחרונות וזאת משום שאנשים יותר מודעים למראה החיצוני וחשוב להם להיראות אסתטיים ולהרגיש בריאים יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אייל יונה


 


מאמרים נוספים מאת אייל יונה
 
סרטים לצפייה ישירה
27/05/14 | קולנוע
התחום של סרטים לצפייה ישירה באינטרנט נמצא במגמת עלייה תמידית. כל יום שעובר, יש יותר ויותר סרטים לצפייה ישירה חדשים וישנים שאנשים מעלים. המטרה היא להעלים את הצורך בהורדה של סרטים. כי מי רוצה להוריד סרט בשנת 2014? מדובר בהרגל שכבר מתחיל להיות מגונה. אין ספק כי סרטים לצפייה ישירה היא הדרך האולטימטיבית והאופטימלית לצפייה בסרטים באינטרנט.

סדרות לצפייה ישירה
27/04/14 | טלוויזיה
צפייה ישירה היא פלטפורמת צפייה כל כך פופולרית כיום שהיא נהייתה כבר חלק משגרת חיינו. זה במיוחד נכון כאשר מדובר על סדרות לצפייה ישירה.

הלבנת שיניים
20/03/14 | רפואה
הלבנת שיניים באחת השיטות החדשות היא ללא ספק הדרך הכי יעילה ומומלצת להשגת שיניים לבנות, על מנת להבין למה כמה ואיך הגעתם למקום הנכון.

הלבנת שיניים
הלבנת שיניים בשיטה החדשה של Bright & Smile היא התשובה הטובה והמהירה ביותר לשיניים הצהובות מהם כולנו סובלים במשך שנים.

הלבנת שיניים
הלבנת שיניים במרפאות השיניים השונות בשיטה חדשנית ומיוחדת שתגרום לשיניים שלכם להיראות יפות ובריאות מתמיד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI