דף הבית רפואה ובריאות בריאות ילדים ותינוקות השפעת קינון יונים בסביבת ילדים
השפעת קינון יונים בסביבת ילדים
דפנה ראם 27/01/15 |  צפיות: 3769

ילדינו הרכים חשובים לנו מאוד, ועל כן אנו נוקטים בכל האמצעים הדרושים על מנת להגן עליהם בצורה המיטבית. לכן, עלינו לדעת מהם הגורמים העשויים לפגוע בהם. למשל - יונים. אותם בעלי כנף הנראים לנו ידידותיים כלכך, אמנם מסמלות את השלום, מסמלות זוגיות טובה ואחווה, אך הן מקור למחלות קשות במיוחד.

השפעת קינון יונים בסביבת ילדים אינה דיה בתודעה. היונים מוצאות מקום קינון נוח, חמים ובטוח ומקימות בו את הקן לגידול הגוזלים. המקומות הנפוצים ביתר לקינון היונים הם בקרבת בתי מגורים. בתים פרטיים ובניינים משותפים כאחד. אם מדובר בגג רעפים, במסתורי כביסה, במרזבים, במרפסות ובכל אזור אחר המוצל מקרני השמש, המספק הגנה מפני הגשם ומרוחק מבעלי חיים המהווים איום.

לא משנה באיזה אזור בקרבת הבית הם מתמקמות, הם מפזרות לשלשת רבה בסביבת המחייה שלהן. אותה לשלשת הופכת לכרית טיפוח יעילה במיוחד לחיידקים שמתחילים להתרבות במהרה. אותם החיידקים עשויים להביא איתם לנגיפים חמורים ולמחלות קשות כמו דלקות כבד, כאבי ראש עזים, קשיים בנשימה, דלקת קרום המח, הקאות קשות, תגובות אלרגיות ועוד.

מאחר והמערכת החיסונית של תינוקות ופעוטות חלשה מאוד, הם עלולים להידבק במהירות ובאופן קשה.

מלבד המחלות המופצות כתוצאה מקינון היונים, הן מפיצות מפגעים נוספים כמו קרציות, פרעושים וכינים. אותם הטפילים חודרים לאזור המחייה בקלות ומגיעים לגוף הילדים, למצעים שלהם, לבגדים שלהם ואף לחיות המחמד בבית.

מפגעים אחרים הינם רעש בלתי נסבל, לכלוך רב וסביבה לא אסתטית. לכן, ההמלצה היא לפעול בהקדם להרחקת יונים לצמיתות עוד בטרם הן התמקמו בכלל באזורכם. מומלץ להיעזר באנשי מקצוע בעלי ניסיון וידע על מנת לבצע את העבודה בצורה מקצועית שתחזיק מעמד לאורך זמן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה ראם


 


מאמרים נוספים מאת דפנה ראם
 
פוליש קריסטל לרצפה
26/10/15 | שיפוצים
פוליש קריסטל לרצפה הוא הפתרון היעיל והנוח יותר לחידוש מרצפות הבית. איך הוא מתבצע ומה כדאי לדעת? הכל במאמר הבא.

ריהוט פנים איכותי מתחיל בשילוב של אומנות וחומר
11/10/15 | ריהוט
ריהוט פנים או ריהוט חוץ הם חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית. ריהוט איכותי, המעוצב בידי אומנים שנושמים את החומר, יהפכו את הבית לעשיר ומעוצב להפליא, ועשויים להפוך לפריטי אומנות עם השנים ורק להעלות את ערכם.

צימרים לפי שעה
חדרי אירוח לפי שעות מציעים לרוב אירוח למספר שעות בלתי מוגבל, החל משעה שהייה אחת ועד ללילה שלם, בשעות הבוקר או בשעות הלילה כאחד, והחיוב מתבצע על בסיס שעתי. צימרים מסוג זה נפוצים מאוד ברחבי הארץ, אך צימרים על בסיס שעתי או צימרים דיסקרטיים נפוצים בעיקר באזור מרכז הארץ. לרב, חדרים אלו הם חדרים סטנדרטיים המעוצבים בסגנון רומנטי ואינטימי.

הכניסו רומנטיקה לזוגיות בעזרת קמין עצים
קמין עצים הוא הסמל הכמעט רישמי לרומנטיקה ואהבה. על מנת להכניס לבית מגע של חמימות וביתיות, כדאי לכם לשקול שילוב קמין עצים בבית.

פוליש לרצפה בשלב ניקיון הדירה אחרי שיפוץ
16/08/15 | שיפוצים
פוליש לרצפה הוא הפתרון היעיל ביותר לרצפה שנראית כחדשה במינימום עבודה ומינימום כסף. מה זה פוליש לרצפה ולמה כדאי לעשות אותו בשלב ניקיון הדירה אחרי שיפוץ

מתכון מצוין לקוסקוס טבעוני
קוסקוס טבעוני, עשיר בטעמים אך דל במרכיבים, מהיר להכנה וטעים במיוחד. טעם ממכר שלא תוכלו להפסיק לאכול. זהירות ממכר.

דשא סינטטי לגינה
09/08/15 | גינון
למה דשא סינטטי? השאלה היא למה לא. דשא סינטטי הוא פתרון פלא. חסכוני, יעיל ויפה. הוא בהחלט פתרון יעיל יותר מדשא טבעי.

למה דשא סינטטי?
14/07/15 | גינון
על מנת להקים גינת נוי פרטית יפה וחסכונית במינימום השקעה, כדאי לכם להכיר את הדשא הסינטטי. הדשא הסינטטי הוא השחקן הראשי ברב הגינות הפרטיות והציבוריות ולכך יש הרבה סיבות.

פתרון הדשא הסינטטי בעיצוב הגינה
דשא סינטטי ירוק, רענן, מטופח ונקי. דשא שאינו דורש הרבה טיפול וטיפוח, כזה שהילדים נהנים לשחק עליו, כזה שכיף לארח עליו אורחים וכזה שמעניק לגינה שלנו מראה אמיתי של גינה.

ליטוש וחידוש מרצפות לפני מעבר לדירה יד שנייה
25/06/15 | מעבר דירה
ליטוש וחידוש מרצפות הוא תהליך המורכב ממספר שלבים כאשר התוצאה הסופית תהיה רצפה נקייה ומבריקה כמו מראה לאורך זמן. אם אתם בדיוק לקראת מעבר לדירה יד שנייה, כדאי לכם לשקול ביצוע ליטוש וחידוש מרצפות עוד לפני הכניסה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI