דף הבית חינוך ולימודים לימודים אקדמאיים מבחן אמיר- מבנה המבחן
מבחן אמיר- מבנה המבחן
בית הספר האמריקאי 15/03/10 |  צפיות: 4371

מבחן אמיר- אנגלית מיון רמות, הוא מבחן שנועד לתת למוסדות הלימוד השונים מידע על רמתו באנגלית של המועמד שמבקש להתקבל לשערי המוסד. מידע זה עוזר למוסד הלימוד לבחון האם אותו מועמד יזדקק לקורס באנגלית במסגרת לימודי האקדמיים או שהוא ברמה מספקת- רמת פטור.

מבחן אמיר מורכב משלושה חלקים שונים הבודקים פרמטרים שונים הקשורים לרמת האנגלית של המועמד:

חלק ראשון- השלמת משפטים Sentence Completions

בחלק זה נדרש המועמד להתמודד עם משפט שבו חסרה מילה אחת. לכל משפט ישנן ארבע אפשרויות השלמה כאשר יש יותר מתשובה אחת שיכולה להתאים למשפט עצמו. חלק זה יכול להיות מבלבל במעט למי שלא מכיר את כל המילים באנגלית על הטייותיהן השונות ולכן קטע זה גוזל זמן רב מחלק מהנבחנים. השאלות בחלק זה מופיעות לפי סדר עולה של רמת הקושי שלהן, ככל שמתקדמים יותר עם השאלות, רמת הקושי עולה ועולה.

חלק זה של הבחינה בא לבחון את יכולתו של המועמד להבין את אוצר המילים הנרחב שיש בשפה האנגלית וכיצד המועמד מיישם את ידיעותיו בנושא נכונה בזמן קצר יחסית.

חלק שני- ניסוח מחדש  Restatements

בחלק זה תתמודדו עם משפטים שונים באנגלית ולאחריהם מופיעות ארבע תשובות אפשריות המנסחות מחדש את המשפט ויהיה עליכם לבחור את המשפט מבין הארבעה שמשמעותו היא הזהה ביותר למשפט המקורי. חלק זה יכול להיות מאוד מבלבל לאלו מביניכם שלא שולטים באופן מלא באוצר המילים והדקדוק של השפה האנגלית. כפי שכולכם כבר יודעים אנגלית היא לא שפה פשוטה ולמילים רבות בשפה האנגלית יש משמעויות כפולות בדיוק כמו שהרבה מילים ישמעו לכם אותו הדבר כאשר הנכון הוא איך שכותבים אותן שמשנה את כל משמעות המילה. כמו בחלק הראשון גם השאלות בחלק זה מופיעות לפי סדר עולה של רמת הקושי שלהן, ככל שמתקדמים יותר עם השאלות, רמת הקושי עולה ועולה.

חלק שלישי- הבנת הנקרא Reading Comprehension

חלק זה הוא חלק קריאה. בחלק זה תתמודדו עם קטע באנגלית אקדמאית בין שלוש או ארבע פסקאות שלאחריו מופיעות שאלות על הקטע שקראתם. לרוב השאלות מופיעות לפי הופעתן בתוך הטקסט עצמו, ז"א שהתשובה לשאלה  הראשונה תופיע בתחילתו של הטקס ולא תידרשו לחפש אותה יותר מדי בתוך הטקסט עצמו. חלק זה בא לבחון את היכולת של המועמד להבין אינפורמציה ספציפית מתוך הטקסט ולהשתמש בה נכון.

הטיפים עבור הכנה לקראת מבחן אמיר נכתבו באדיבות ביה"ס האמריקאי ללימודי אנגלית המבצע קורסי הכנה לקראת מבחן אמיר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 בית הספר האמריקאי


 


מאמרים נוספים מאת בית הספר האמריקאי
 
מבחן מור- כל המידע על מבחן מור
מערכת מיון והתאמה המיועדת למועמדים לקראת לימודי רפואה באוניברסיטת תל אביב, טכניון, ולמועמדים ללימודי רפואת שיניים באוניברסיטה העברית בירושלים (שם נחשב המבחן לתנאי הכרחי לקבלה ללימודים). מומלץ מאוד להתכונן למבחן מור בצורה רצינית ומקיפה. הדרך הטובה ביותר היא קורס הכנה מלא למבחן. בין הקורסים המובחרים בשוק כיום, ישנו קורס ההכנה למבחן מור של בית הספר האמריקאי.

הכנה לצו ראשון
במהלך החטיבה העליונה בסביבות גיל 16-17 מקבל כל מועמד לשירות ביטחון צו אל ביתו. צו זה הוא הצו הראשון, והוא מחייב התייצבות בלשכת הגיוס הקרובה למקום המגורים. אל הצו מצורפים טפסים אותם המועמד צריך למלא לקראת יום ההתייצבות בלשכת הגיוס.

צו ראשון מבחנים פסיכוטכנים
יום צו ראשון כולל בתוכו את שלב המבחנים הפסיכוטכנים. מה מחכה לכם במבחנים האלו ואיך צריך להתכונן אליהם- הכל במאמר.

מבחן אמי"ר
מבחן אמי"ר הינו חלק אינטגראלי מהבחינה הפסיכומטרית ומי שניגש לבחינה פסיכומטרית בעבר נבחן גם במבחן אמי"ר.

מבחן אמירם- מבנה המבחן
מבחן אמירם- אנגלית מיון רמות ממוחשב, הוא מבחן שנועד לספק לאוניברסיטאות ומוסדות לימוד להשכלה גבוהה מידע על רמת האנגלית של הסטודנט המיועד. המידע עוזר למוסד הלימודים לבדוק האם המועמד זקוק לתגבור בשפה האנגלית במסגרת הלימודים האקדמיים, או שהמועמד בעל רמה מספקת בשפה האנגלית- רמת פטור.

מבחן מור- מידע כללי
מבחן מור הינו מערכת סינון של בתי הספר לרפואה. בעזרת מערכת זו בתי הספר מסננים את המועמדים הרבים המבקשים ללמוד בשעריהם.

מבחן מתאם- מבנה הבחינה
מבחן מתאם מורכב משני חלקים, אחד מהם נקרא טקסטים מדעיים.

מבחן אמיר- מבנה המבחן
ממה מורכב מבחן אמיר, ואיך לגשת לכל חלק.

לימודי רפואה ברומניה - טיפים לקראת לימודי רפואה ברומניה
לימודי רפואה ברומניה - טיפים לקראת לימודי רפואה ברומניה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI