דף הבית חוק ומשפט חקירות משרד חקירות
משרד חקירות
רונן דוד 06/08/10 |  צפיות: 2947

לא, את לא מאמינה שהוא בוגד, אבל למה הוא מתחמק כל ערב בתירוץ אחר? האם באמת הוא עושה שעות נוספות במשרד? ואיך זה שהחיובים בכרטיס אשראי אינם הגיוניים? אולי כדאי שתפני למקום מקצועי – משרד חקירות. משרד חקירות יוכל לאשש או להפריך את חשדותייך.

בארץ ובעולם פועלים הרבה משרדי חקירות אשר מספקים שירותי חקירות מגוונים ומכל סוג, בעיקר חקירות פרטיות, לכל אדם מכל אוכלוסייה שהיא. משרדי החקירות הללו עובדים באישור משרד המשפטים ועליהם להיות בעלי רישיון משרד חקירות פרטי המעוגן בחוק. משרדים טובים ואמינים מחזיקים ברישיון זה ומנוהלים ע"י חוקרים פרטיים, מנוסים, מומחים וותיקים.

תפקידו של משרד חקירות מתחלק לכמה תפקידים המעוגנים יחדיו:

א.      ביצוע חקירות פרטיות מסוגים שונים (ע"י צוות חקירה או חוקר פרטי).

ב.      ביצוע מעקבים.

ג.       התקנת מצלמות נסתרות.

ד.      ביצוע בדיקות פוליגרף.

ה.      איתורים.

החקירות אותן מבצע משרד חקירות טוב, משלבות בתוכן את כל האמצעים הנ"ל על מנת לבצע חקירה יסודית ויעילה ולהגיע לתוצאות אמת.

כך למשל אם אורן מעוניין לברר האם הסימנים שהתגלו על בתו הם תוצאה של שובבות ילדים או התעללות של המטפלת, הוא יכול לפנות למשרד חקירות על מנת להתקין מצלמות סמויות, לבצע מעקב, לאתר הורים חושדים אחרים ולחקור את המטפלת.

משרד חקירות מתמחה, כאמור, בכל סוגי החקירות: חקירות פליליות, חקירות של גניבה, סחיטה והונאה, חקירות קניין או נכס גשמי או רוחני, חקירות כלכליות, חקירות עסקיות, חקירות ביטוח, חקירות אישות ועוד, תוך שימוש במעקבים, איתורים ומצלמות נסתרות במידת הצורך בחקירה.

חשוב להבין שלא על כל איחור של הבעל יש לפנות מיד למשרד חקירות. בהחלט יכול להיות, שהבעל חוזר מאוחר כי באמת יש עומס בעבודה. יש צורך ברגישות למצב ובחשדות אמיתיים. אם הבעל חוזר מאוחר, מתחמק, מתנצל הרבה או כל התנהגות כללית חריגה אשר עשויה להצביע על בגידה, אז כדאי ורצוי לפנות למשרד חקירות.

באותה מידה, אם המתבגר שלכם קצת מדוכדך, לא כדאי מייד לקפוץ למסקנה שהוא משתמש בסמים, אבל אם הוא מסתגר הרבה, מראה סימני עצבנות חריגים או לחלופין סימני הזיות, מתחמק מכם ומתחיל להראות אף סימנים חיצוניים, או אז מומלץ לפנות למשרד חקירות על מנת למצוא במה מדובר.

אנחנו בני אדם חשדניים מטבענו ופעמים רבות אנו נוטים לחשוד במישהו או לחשוש מפני משהו ללא סיבה. אין צורך על כל חשד קטן או שינוי יחידי לפנות לעזרת משרד חקירות, אולם ישנם מקרים כי החשדות הללו הגיוניים ומטרידים במיוחד. במקרים כאלה, משרד חקירות היא הכתובת עבורכם.

חושן חקירות ייעוץ ומידע בהנהלת רונן דוד

חדשנות, שינוי, נועזות.

www.choshen-inv.co.il

[email protected]

טיפול מקצועי,דיסקרטי וזמינות 24 שעות

052-3898920


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רונן דוד

חושן חקירות ייעוץ ומידע בהנהלת רונן דוד

חדשנות, שינוי, נועזות

www.choshen-inv.co.il

[email protected]

טיפול מקצועי, דיסקרטי וזמינות 24 שעות

052-3898920



 


מאמרים נוספים מאת רונן דוד
 
כיצד יש לבחור משרד חקירות
06/08/10 | חקירות
לא פעם אנשים מוצאים עצמם זקוקים לשירות של משרד חקירות, זה יכול לקרות לכל אחד – לבעלי עסקים שחושדים בעובדים שלהם, לזוכים בתיקים משפטיים המעוניינים למצוא חייבים, לאנשים נשואים שחושבים שבוגדים בהם וכדומה.

מי מפחד ממשרד חקירות
06/08/10 | חקירות
בדמיוני ראיתי משרד קטן ואפלולי, עשן סיגר מסתלסל ובלש פרטי קשוח, עם משקפי שמש כהות. כן, סביר להניח שאת תיאוריי המפוארים שאבתי מאותו ספר בלשים סטייל שנות ה60, אבל עדיין, המונח משרד חקירות פשוט לא הסתדר לי. היה בצירוף המילים הזה משהו מאיים, כאילו הכנסתי אדם זר אל מיטתנו.

משרד חקירות
06/08/10 | חקירות
בארץ ובעולם פועלים הרבה משרדי חקירות אשר מספקים שירותי חקירות מגוונים ומכל סוג, בעיקר חקירות פרטיות, לכל אדם מכל אוכלוסייה שהיא. משרדי החקירות הללו עובדים באישור משרד המשפטים ועליהם להיות בעלי רישיון משרד חקירות פרטי המעוגן בחוק. משרדים טובים ואמינים מחזיקים ברישיון זה ומנוהלים ע"י חוקרים פרטיים, מנוסים, מומחים וותיקים.

בדיקת פוליגרף כחלק מחקירה עסקית
08/07/10 | חקירות
האם אתה מנהל בכיר, מנכ"ל, בעל עסק? האם קרה כי חשדת באחד או יותר מעובדיך, כי הם גונבים או מועלים? אם כן, האם דרשת לעשות לעובדים בדיקת פוליגרף כחלק מחקירה עסקית. מתי וכיצד מתבצעת בדיקת פוליגרף כחלק מחקירה עסקית?

בדיקות פוליגרף למגזר העסקי
08/07/10 | חקירות
בדיקות פוליגרף במגזר העסקי נועדו, בין השאר, לתת מענה בתחום בחירת עובדים למשרות זמניות ולמשרות רגישות, הנקודה הרגישה בתחום שכירת עובדים למשרות אלו נעוצה בשאלה האם מועמד פוטנציאלי כזה או אחר, אכן מתאים לתפקיד, מעל הכול נשאלת השאלה האם רמת אמינותו גבוהה.

בדיקת פוליגרף
08/07/10 | חקירות
בדיקת פוליגרף היא בדיקה במכונת אמת אשר הינה קבילה בבימ"ש רק אם הוסכם על כך בכתב בין שני הצדדים המתדיינים. במידה ואין הסכמה כזו, תוצאותיה משמשות רק לתמיכה באימות או הפרכת גרסת הנבדק. לא ניתן לכפות בדיקת פוליגרף על הנבדק והיא תתבצע אך ורק בהסכמתו.
בדיקת פוליגרף מתבצעת ע"י בודק פוליגרף מוסמך במכון עצמו , ומידה הצורך מבוצעת הבדיקה במקום בו יבחר הלקוח ע"י מכשיר פוליגרף נייד


סוגי מעקבים ומטרתם
13/06/10 | חקירות
הינכם זקוקים למעקבים מכל סיבה שהיא ומעוניינים לדעת יותר על הנעשה בגורם המעניין אתכם ?

אלה הם סוגי המעקבים בהם חוקרים משתמשים : מעקבים נייחים, מעקבים רגליים, מעקבים רכובים ומעקבים טכניים, ננסה להסביר כאן בצורה מפורטת על כל אחד מהם.


מעקבים
13/06/10 | חקירות
חושדים כי בן זוגכם בוגד בכם? אולי נהג המשאית שלך הוא זה שגונב ממך סחורה?
ואולי בכלל אתה מרגיש כי עוקבים אחריך לכל מקום?

דעו כי בכל יום מתבצעים בישראל עשרות מעקבים פרטיים, משטרתיים וביטחוניים אחר מטרות שונות. האם הינכם חושדים במישהו? רוצים לדעת מה הוא עושה? צמאים להוכחות? פנו עוד היום למשרד חקירות פרטי המתמחה במעקבים והשיגו הוכחות חותכות!!!


גילוי מעקבים – מי זקוק לו, מתי ולמה ?
13/06/10 | חקירות
מי לא מכיר את התחושה שמישהו מסתכל עליו ? יש מקרים בהם עולה בנו החשש כי מישהו עוקב אחרינו, במרבית הפעמים אף אחד אינו עוקב אחרינו אבל ישנם פעמים שהתחושה אינה עוזבת אנשים ויש לברר האם יש לתחושה זו ביסוס.

בדיקת עיקוב היא שירות שניתן להזמין מחוקר פרטי, המטרה שלה היא גילוי מעקב אם ישנו על הלקוח. חשוב לציין שאנשים החשים כי עוקבים אחריהם בגלל תחושת רדיפה אינם האנשים המתאימים לגילוי מעקבים, הם סובלים בסך הכול מבלבול בין המציאות לדמיון.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI