דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות הפקת אירועים בקלות
הפקת אירועים בקלות
nataly28 09/02/11 |  צפיות: 2160

החתונה בפתח? לא מבדילים בין אולם אירועים לגן אירועים? כאן אפשר לקרוא לעומק על כל הסודות הראויים לציון בתחום אירועים מוצלחים... בואי להכיר טוב יותר את תחום החתונות: אולמות אירועים, שירות ארגון חתונות וזרי כלה!

נו, כבר יש לכם מיקום בשביל החתונה?

הדבר החשוב ביותר שצריך לחשוב עליו, הוא אולם האירועים בו יתקיים האירוע. ייתכן וזה יהיה אולם אירועים, וזה גם יכול להיות מקום בחיק הטבע. רק בתום קביעת מיקום החתונה, זה אפשרי לקבוע את מועד הארוע, סוג האירוע ולבצע בחירה של הפרטים הקטנטנים שיעזרו להפוך את ליל החתונה לחוויה מוצלחת. לא הגיע הזמן להתחיל?

אז.. באיזה אופן עושים בחירה של גן אירועים? צריכים גן אירועים?

רוב הזוגות שמתחתנים מתחבטים במשך שבועות עד שהם מצליחים להחליט, וזה הגיוני. גני ארועים נבדלים האחד מן השני בהיבטים רבים; כמות המוזמנים שאפשר להכניס, עיצוב המקום, צורת הגשת המזון וכמובן המיקום בארץ. אין ברירה אלא לדעת מבעוד מועד מה באמת ברצונכם לארגן, זה יקל עליכם במסע אחר אולם האירועים שלכם…

כשבאים לגן ארועים בשביל לבחון את המקום, צריך לשים לב לדברים הבאים: האם האזור מספיק נקי והגייני? האם המרחב מספיק לכל האורחים? כמה בדיוק עובדים יעבדו בארוע? איש אינו רוצה אוכל מלא חיידקים או, למשל, מקום עם מפגעים... במטרה להישמר מפני פאשלות במהלך הארוע, ודאו מראש שאתם מקבלים תשובות לשאלות החשובות!

בחרו נכונה!

חתונה תעברו רק פעם אחת בחיים (בתקווה...), לפיכך אין כאן מקום לטעויות. איך בדיוק עושים את האירוע? הכי מומלץ זה לא להתפשר על פרטים חשובים! זאת אומרת, אם תמיד רציתם מקום בהרים, מגיע לכם לקבל בדיוק את זה…

בואו לקרוא על השלב הבא...

בהנחה וכבר מצאתם אולם חתונות - מומלץ להתחיל לחשוב על הדברים הקטנים. לדוגמא, עיצוב ארועים מקצועי... אם עדיין לא שמעתם שקיים כזה דבר, מדובר על אומנות במלוא מובן המילה. עם עזרה של אנשי מקצוע שיש להם מעט ניסיון בעבודות עיצוב ודקורציה, אפשר ממש בקלות לגרום לכך שהארוע הזה יהיה ראוותני וחד פעמי. בעזרת שימוש בזרי פרחים, רק דוגמה קטנה, אפשר בלי בעיה לשדרג את את מקום החתונה. המוזמנים שלכם שיבואו ירגישו ממש מן ההתחלה שיש כאן איזשהו ארוע מהמם והם יבלו בצורה שעדיין לא יצא להם מעולם... לא תרצו בכך?

רק אחרי שגמרתם עם ענייני העיצוב, באפשרותכם לסדר את פרטים קטנטנים…

למרביתנו הייתה הזדמנות מתישהו להגיע לחתונה יהודית. אירועים מהסוג הזה נראים אותו הדבר בדיוק - מזטים, יין מתוק ותאורה זולה. כדי לערוך חגיגה באמת שונה, קיים צורך בטיפת השקעה של זמן ואפילו חדשנות. רק כך ימשיכו לספר על הארוע שהרמתם לאורך זמן... מתים למצוא אירועים במרכז?

בחרתם כבר את האוכל?

בעבור המוזמנים שלכם הפרט הכי מעניין זה המזון בחתונה. בחירת הקיטרינג שלכם היא בעלת השפעה רבה על הזכרונות מהחתונה, בגלל הסיבה הזאת רצוי שלא לזלזל בהחלטה הזאת. אז באמת רצוי לבחור אך ורק בקיטרינג משובח וצלחות מספקות. אף אחד לא רוצה לצרוך איזשהו אוכל מטוגן בטעם רע או, למשל, כזה שמגיע בצלוחיות קטנות. מומלץ בחום לבזבז מעט כסף על מנת שהמזון שתגישו יהיה טעים וכמובן איכותי!

מה עם הפקת אירועים? מוזיקה עדיין לא הצלחתם לבחור?

רק אחרי שהאבסתם את כלל האורחים, רצוי להעסיק אותם, וקיימות הרבה שיטות לעשות את זה. עם מה מתחילים? לא ניתן לארגן מסיבה רצינית בלי בכלל לציין דיג'י. רוצים להביא דיגיי מקצועי? איתו ניתן להרקיד ולהקפיץ את חבריכם במשך כל החתונה... אתם רק צריכים לבחור במהרה סגנון מוסיקה שאתם אוהבים, ואת כל הדברים האחרים התקליטן יבצע בשבילכם.

בעזרת שפע האינפורמציה שכאן, תכנון אירועמעולם לא היה פשוט יותר... לטיפים טובים ואינפורמציה חיונית - אתם מוזמנים להיכנס לאתר http://www.maravias.co.il/. קריאה נעימה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI