דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות מה עם דברים מיוחדים לחתונה?
מה עם דברים מיוחדים לחתונה?
nataly28 09/02/11 |  צפיות: 2841

התחלתם לארגן את היום הגדול? מאיפה מתחילים? עכשיו זה הזמן לקרוא עוד על הפרטים בעלי החשיבות בנושא שמחות וחתונות... בואי להתוודע אל העולם הגדול של החתונות והארועים: גני ארועים, ארגון חתונותוזרי כלה!

הזמנתם כבר גן אירועים?

העניין החשוב ביותר שיש לשקול, הוא המקום בו תחגגו. ייתכן וזה יהיה אולם אירועים, ויכול להיות מקום פתוח. רק אחרי קבלת ההחלטה של מקום הארוע, ניתן יהיה לתכנן ברצינות את מועד החתונה, אופי האירוע ובסופו של דבר לבחור את כל הדברים הזעירים שיסייעו להפוך את ערב החתונה חוויה מהסרטים. אתם מוכנים לתכנן את היום הגדול?

אז.. באיזה אופן להחליט על גן אירועים? לא השגתם זרי כלה?

הרבה מהזוגות עשויים להתחבט במשך ימים טרם מצליחים להחליט, ויש לכך סיבה. גנים רבים נבדלים האחד מן השני בפרמטרים רבים; תכולת המוזמנים, עיצוב המקום, אופן הגשת המזון והכי חשוב - המיקום הגיאוגרפי בישראל. כדאי מאוד להחליט מבעוד מועד מה אתם רוצים לערוך, זה יעזור בחיפוש אחר המיקום המושלם…

כאשר מגיעים לאולם אירועים בכדי לראות במו עיניכם, כדאי לשים לב לדברים מסויימים: המקום נראה בכלל מצוחצח ונקי? המרחב בכלל יתאים לכל המוזמנים? כמה בערך ברמנים יש במקום? איש אינו רוצה מקום מפוקפק או, למשל, מקום בלי תודעת שירות... כדי למנוע פאשלות במהלך הארוע, צריך לשים לב שאתם מקבלים תשובות לשאלות הכי חשובות!

כשמתכננים אירוע - לא כדאי לעשות טעויות...

את החתונה שלכם תעברו רק פעם בחיים (אנו מקווים...), בדיוק בגלל זה כאן אין מקום לפאשלות. אז כיצד מתכננים את זה בקלות? הכי חשוב זה אף פעם לא להתפשר על פרטים קטנים וגדולים! לדוגמא, בהנחה וחלמתם על מיקום חתונה בהרים, באמת מגיע לכם לקבל זאת…

מה עושים לאחר מכן?

בהנחה וסוף סוף מצאתם מקום להתחתן בו - יש אפשרות להתחיל לשקול את הדברים הקטנים. זה יכול להיות, למשל, ארגון טקס החתונה... אם במקרה עוד לא ידעתם שדבר כזה קיים, אז זה בעצם אמנות במלוא מובן המילה. עם כמה מומחים המבינים בענייני עיצוב ויופי, אפשר ממש בקלות להביא לידי כך שהאירוע שלכם יהיה מדהים ואוריגינלי. על ידי שימוש בזרי פרחים, רק כדוגמה, אתם יכולים לשדרג בדקה את הרקע של האירוע. המוזמנים שיגיעו ירגישו ממש עם כניסתם שהם חלק מאיזשהו ארוע לא מהעולם הזה והם יהנו בצורה שבטוח לא יצא להם עד אז... לא תרצו שזה יהיה האירוע שלכם?

אם כבר גמרתם לעצב, אפשר לחשוב על פרטים אחרים…

לכולנו נקרתה ההזדמנות מתישהו להיות בחתונה כלשהי. הארועים האלה הם תמיד דומים - אוכל על מקל, יין לבן ואפקטים זולים. אם הכוונה היא לארגן ארוע מסוג שונה, ישנו צורך בטיפת ארגון ואפילו יצירתיות. רק כך ימשיכו לזכור את החתונה שערכתם במשך חודשים... מתים להשיג חתונה מיוחדת?

מה עושים עם האוכל?

עבור רוב האנשים הפרט המעניין היחיד הוא האוכל שתגישו. בחירת סוג הקייטרינג יכולה להשפיע על הזכרון מהמסיבה הזאת, לכן לא מומלץ לזלזל כאן. אז באמת כדאי ללכת רק על אוכל איכותי ומבחר מנות גדולות. אין מישהו שבאמת רוצה אוכל זול ותפל או, למשל, כזה שנמצא על צלחות קטנות. משתלם מאוד להשקיע מעט כסף בכדי שהאוכל שתגישו יהיה משובח וכמובן איכותי!

מה עם דברים מיוחדים לחתונה? דיגיי כבר הצלחתם למצוא?

רק אחרי שהאכלתם את המוזמנים, כדאי גם להעסיק אותם, ויש המון דרכים להשיג זאת. ראשית כל, אתם לא יכולים לשקול הילולה טובה מבלי להזכיר מוסיקה. לא רוצים להביא דיג'יי מומחה? עם אחד כזה אפשר להרקיד את האורחים במשך כל הלילה... לכם נשאר רק להחליט במהרה על סגנון מוסיקה שאתם נהנים לשמוע, ואת כל הדברים האחרים התקליטן יבצע עבורכם.

באמצעות כל המידע שכאן, ארגון ותכנון ארועיהיה ממש פשוט... לטיפים טובים ומידע שכדאי שתדעו - תלחצו על לינק האתר http://www.ganvradim.co.il/. מזל טוב!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI